Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 123 takie materiały
    R129 SL600 – Na zdjęciu wersja z widlastą 12-ką o pojemności 6l, mocy 408 KM i momentem obrotowym wynoszącyn 580 Nm, czyli 48-zaworowy silnik M120.
    Na zdjęciu wersja z widlastą 12-ką o pojemności 6l, mocy 408 KM i momentem obrotowym wynoszącyn 580 Nm, czyli 48-zaworowy silnik M120.
    4 listopada 2014, 22:52 przez MotoManiaczka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Jaccs Civic – Jaccs Civic, to czwarta Honda, również dobrze znana z All Japan Touring Car Championship (JTC). Jest to Civic z piątej generacji, w nadwoziu hatchback, zaprezentowany w 1991 roku


Silnik, to kultowy B16A, czyli 1.6L VTEC, mocno zmodyfikowany, 230 KM oraz 191 Nm, a masa samochodu to ledwie 810 kg.
    Jaccs Civic, to czwarta Honda, również dobrze znana z All Japan Touring Car Championship (JTC). Jest to Civic z piątej generacji, w nadwoziu hatchback, zaprezentowany w 1991 roku


    Silnik, to kultowy B16A, czyli 1.6L VTEC, mocno zmodyfikowany, 230 KM oraz 191 Nm, a masa samochodu to ledwie 810 kg.
    24 października 2014, 17:34 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój wlasny projekt Mercedesa w201 – Mercedes-Benz 190e - kiedyś  1.8 teraz 3.6l z w210 spięte z 6 biegowym getragiem.
    Mercedes-Benz 190e - kiedyś 1.8 teraz 3.6l z w210 spięte z 6 biegowym getragiem.
    21 października 2014, 1:47 przez TuningowiecMercedesa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    BWM 1600 – Napotkane we Wrocławiu. Pozdrowienia dla Właściciela.  1,6L, 86KM, V MAX 161 km/h
    Napotkane we Wrocławiu. Pozdrowienia dla Właściciela. 1,6L, 86KM, V MAX 161 km/h
    21 października 2014, 15:38 przez wowku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    BMW 1600 – Napotkane we Wrocławiu. Pozdrowienia dla Właściciela.  1,6L, 86KM, V MAX 161 km/h.
    Napotkane we Wrocławiu. Pozdrowienia dla Właściciela. 1,6L, 86KM, V MAX 161 km/h.
    21 października 2014, 15:58 przez wowku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    BWM 1600 – Napotkane we Wrocławiu. Pozdrowienia dla Właściciela. 1,6L, 86KM, V MAX 161 km/h.
    Napotkane we Wrocławiu. Pozdrowienia dla Właściciela. 1,6L, 86KM, V MAX 161 km/h.
    21 października 2014, 15:37 przez wowku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Honda CR-X Ballade Sports – Pierwsza generacja kultowego modelu. Samochód został zaprezentowany w pierwszej połowie lat 80. W najlepszej opcji miał silnik 1.6L DOHC o mocy 135 KM.
    Pierwsza generacja kultowego modelu. Samochód został zaprezentowany w pierwszej połowie lat 80. W najlepszej opcji miał silnik 1.6L DOHC o mocy 135 KM.
    VW Typ 1 – Dzisiaj przenosimy się do czasów II wojny światowej, w kraj, który konflikt spowodował - Niemcy.

VW Typ 1, nazywany częściej Garbusem czy też Beetle. 
Zaprojektowany w 1938 roku przez Ferdinanda Porsche jako "Samochód dla ludu". Zleceniodawcą projektu był Adolf Hitler. Garbus miał być samochodem dla mieszkańców III Rzeszy. Jego konstrukcja w dużej mierze była oparta na Tatrze T97.
Beetle z napędem na tył był napędzany silnikami benzynowymi o pojemnościach od 1.1l do 1.6l. Następcą Typ 1 był VW Golf I oraz wznowione New Beetle w 98 roku.
    Dzisiaj przenosimy się do czasów II wojny światowej, w kraj, który konflikt spowodował - Niemcy.

    VW Typ 1, nazywany częściej Garbusem czy też Beetle.
    Zaprojektowany w 1938 roku przez Ferdinanda Porsche jako "Samochód dla ludu". Zleceniodawcą projektu był Adolf Hitler. Garbus miał być samochodem dla mieszkańców III Rzeszy. Jego konstrukcja w dużej mierze była oparta na Tatrze T97.
    Beetle z napędem na tył był napędzany silnikami benzynowymi o pojemnościach od 1.1l do 1.6l. Następcą Typ 1 był VW Golf I oraz wznowione New Beetle w 98 roku.
    24 sierpnia 2014, 16:52 przez MattiK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje Renault Megane Coupe – Coach, 1.6l 102KM.
    Coach, 1.6l 102KM.
    21 lipca 2014, 16:16 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Kombi nie muszą być nudne – Nissan Stagea C34. Seryjnie napęd na tył i 2.5L turbo o mocy 280 KM, ale były też inne wersje, w tym AWD z 2.6L Twin Turbo.
    Nissan Stagea C34. Seryjnie napęd na tył i 2.5L turbo o mocy 280 KM, ale były też inne wersje, w tym AWD z 2.6L Twin Turbo.