Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 123 takie materiały
    Toyota Sprinter Marino – Mało znany, ale ciekawy model, produkowany w drugiej połowie lat 90. Pod maską np. kultowy Black Top 4AGE 20V, czyli wolnossący 1.6L o mocy 165 KM.
    Mało znany, ale ciekawy model, produkowany w drugiej połowie lat 90. Pod maską np. kultowy Black Top 4AGE 20V, czyli wolnossący 1.6L o mocy 165 KM.
    Seeker Civic FD2 & Craft Corolla AE111 – Dwie maszyny z japońskich zawodów time attack. Chociaż nadeszła era turbo, to stare wolnossące przednionapędówki cały czas znajdują uznanie, cieszą się popularnością w wyścigach i modyfikacjach, oraz stanowią integralną część historii japońskich wyścigów, nawiązując do kultowych, wolnossących, wysokoobrotowych silników.

Honda Civic Type R FD2 przygotowana przez Seeker do klasy pojemności 2.0L, oraz Toyota Corolla Levin AE111 zmodyfikowana przez Craft do klasy pojemności 1.6L.
    Dwie maszyny z japońskich zawodów time attack. Chociaż nadeszła era turbo, to stare wolnossące przednionapędówki cały czas znajdują uznanie, cieszą się popularnością w wyścigach i modyfikacjach, oraz stanowią integralną część historii japońskich wyścigów, nawiązując do kultowych, wolnossących, wysokoobrotowych silników.

    Honda Civic Type R FD2 przygotowana przez Seeker do klasy pojemności 2.0L, oraz Toyota Corolla Levin AE111 zmodyfikowana przez Craft do klasy pojemności 1.6L.
    Seat Ibiza 6L Cupra R TDI – Marcysia została dobrze przyjęta, więc pokażę wam moje drugie szczęście. 
Siwka, która jest od dwóch lat w moim posiadaniu. Mapa lekko podciągnięta na 175 KM z fabrycznych 165 KM. No i ten piękny rzadko spotykany kolor.
Pozdrawiam.
    Marcysia została dobrze przyjęta, więc pokażę wam moje drugie szczęście.
    Siwka, która jest od dwóch lat w moim posiadaniu. Mapa lekko podciągnięta na 175 KM z fabrycznych 165 KM. No i ten piękny rzadko spotykany kolor.
    Pozdrawiam.
    8 czerwca 2015, 22:17 przez artunero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne zdjęcie

    Honda Integra DA9 – Druga generacja, z przełomu lat 80/90. Co pod maską najlepszej wersji? Oczywiście B16A (1.6L VTEC 160 KM).
    Druga generacja, z przełomu lat 80/90. Co pod maską najlepszej wersji? Oczywiście B16A (1.6L VTEC 160 KM).
    Toyota Corolla Levin AE86 w swoim żywiole. Jeden z wielu projektów AE86, z kultowym, mocno zmodyfikowanym 4A-GE pod maską.
    Seat Ibiza 6L – Foto zaraz po wieczornym myciu.
    Foto zaraz po wieczornym myciu.
    9 kwietnia 2015, 20:04 przez krys_1001 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Wahacz – Taki tam wahacz z Seata Ibizy 6L 2003r.
    Taki tam wahacz z Seata Ibizy 6L 2003r.
    Porsche 911 (964) – Od 3.3-3.6L klasy i historii (o ile seria). Piękny model, moim zdaniem zrobiony ze smakiem.
    Od 3.3-3.6L klasy i historii (o ile seria). Piękny model, moim zdaniem zrobiony ze smakiem.
    Toyota Corolla, Mitsubishi Mirage, Nissan Lucino. – Trzy coupe z lat 90, które w najmocniejszych opcjach miały ciekawe, wysokoobrotowe silniki o pojemności 1.6L. Oczywiście wolnossące.

W przypadku Corolli Levin był to 4A-GE "Black Top" o mocy 165 KM @ 7800 rpm. Mirage Asti miał 4G92-MIVEC o mocy 175 KM @ 7500 rpm. Natomiast pod maską Lucino Coupe znajdował się SR16VE o mocy 175 KM @ 7800 rpm. 
Corolla i Mirage mają masę około 1040 kg, natomiast Lucino 1110 kg. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje im nieco ponad 7 sekund.

Te konkretne wersje dostępne były tylko z kierownicą po prawej stronie i sprzedawane w latach 90 jako usportowione samochody dla młodych ludzi.
    Trzy coupe z lat 90, które w najmocniejszych opcjach miały ciekawe, wysokoobrotowe silniki o pojemności 1.6L. Oczywiście wolnossące.

    W przypadku Corolli Levin był to 4A-GE "Black Top" o mocy 165 KM @ 7800 rpm. Mirage Asti miał 4G92-MIVEC o mocy 175 KM @ 7500 rpm. Natomiast pod maską Lucino Coupe znajdował się SR16VE o mocy 175 KM @ 7800 rpm.
    Corolla i Mirage mają masę około 1040 kg, natomiast Lucino 1110 kg. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje im nieco ponad 7 sekund.

    Te konkretne wersje dostępne były tylko z kierownicą po prawej stronie i sprzedawane w latach 90 jako usportowione samochody dla młodych ludzi.
    AUTECH Nissan Lucino VZ-R N1 – Unikalny samochód, który stworzony został w limitowanej liczbie egzemplarzy. Posiada bardzo ciekawy, wolnossący, 4-cylindrowy silnik SR16VE N1 o pojemności 1.6L, z którego wyciśnięto aż 200 KM! Samochód w pierwszej wersji powstał w 1997 roku, rok później dostępna była druga wersja. Totalny biały kruk.
    Unikalny samochód, który stworzony został w limitowanej liczbie egzemplarzy. Posiada bardzo ciekawy, wolnossący, 4-cylindrowy silnik SR16VE N1 o pojemności 1.6L, z którego wyciśnięto aż 200 KM! Samochód w pierwszej wersji powstał w 1997 roku, rok później dostępna była druga wersja. Totalny biały kruk.