Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 163 takie materiały
    Aprilia sr 50 Di-Tech – Moja mała zabawka. Nie jest może prawdziwym motocyklem, ale do 90 km/h jej nie trudno. Powiecie ze to jest kibel, bo jest, ale jeżeli leci 90 to źle nie jest. Wcześniej jeździłem na KTM 65 sx, no ale sytuacja pieniężna mnie zmusiła do sprzedania mojego sx. Z jednej strony nawet lepiej, bo mogę jeździć wszędzie, odjeżdżając nawet niektóre samochody.

Krotki opis maleństwa:
 Rok to 2003, ma przejechane 22000 tysiące, prawie 23000, ale nic mu się nie dzieje. Wymieniony tłok i ECU oraz cylinder był na honowaniu. Jest jeszcze to wersja na Di-Tech'u (wtrysk) na silniku Morini. Minusem jest ze nie ma kopniaka, i jeżeli siądzie aku, to jest nieciekawie, bo jest na wtrysku, a on nie może mieć kick-startet'a, bo to ECU steruje silnikiem i jedynie elektrycznie się odpala. Można dorobić kopniak, ale póki co nie trzeba
    Moja mała zabawka. Nie jest może prawdziwym motocyklem, ale do 90 km/h jej nie trudno. Powiecie ze to jest kibel, bo jest, ale jeżeli leci 90 to źle nie jest. Wcześniej jeździłem na KTM 65 sx, no ale sytuacja pieniężna mnie zmusiła do sprzedania mojego sx. Z jednej strony nawet lepiej, bo mogę jeździć wszędzie, odjeżdżając nawet niektóre samochody.

    Krotki opis maleństwa:
    Rok to 2003, ma przejechane 22000 tysiące, prawie 23000, ale nic mu się nie dzieje. Wymieniony tłok i ECU oraz cylinder był na honowaniu. Jest jeszcze to wersja na Di-Tech'u (wtrysk) na silniku Morini. Minusem jest ze nie ma kopniaka, i jeżeli siądzie aku, to jest nieciekawie, bo jest na wtrysku, a on nie może mieć kick-startet'a, bo to ECU steruje silnikiem i jedynie elektrycznie się odpala. Można dorobić kopniak, ale póki co nie trzeba
    21 czerwca 2013, 20:09 przez Bandi99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    SL 65 AMG –
    16 czerwca 2013, 20:13 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fajnie pracować na myjnij – jak po 1 lubi się pracować przy autach a po 2 jeśli klient zostawia auto na pół dnia i można spełnić swoje male marzenia dotyczące przejażdżka fajnym autkiem. Na tym zdjęciu Mesio CL 65 AMG V12 BiTurbo 612KM 4,4sec do 100
    Jak po 1 lubi się pracować przy autach a po 2 jeśli klient zostawia auto na pół dnia i można spełnić swoje male marzenia dotyczące przejażdżka fajnym autkiem. Na tym zdjęciu Mesio CL 65 AMG V12 BiTurbo 612KM 4,4sec do 100
    13 czerwca 2013, 3:16 przez ~Kaktus | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    własne

    Mój skarbek – w tle Dogde Charger 65
    W tle Dogde Charger 65
    12 czerwca 2013, 12:10 przez ~gibi | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    prywatne

    MB SL 65 AMG BS –
    12 czerwca 2013, 13:54 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Charger 65 –
    12 czerwca 2013, 12:16 przez ~gibi | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatne

    Charger 65 –
    12 czerwca 2013, 12:20 przez ~gibi | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatne

    Charger 65 -syn wyjeżdza! –
    12 czerwca 2013, 12:29 przez ~gibi | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatne

    RC BUGGY – 3,5cc ok 65 km/h thunder tiger eb4 s2 pro
    3,5cc ok 65 km/h thunder tiger eb4 s2 pro
    10 czerwca 2013, 22:54 przez rexus87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E46 Touring – Przedstawiam Wam moje maleństwo, BMW E46 Touring (2000r - przed liftingiem) napędzane benzynowym motorem M43TU B19 o pojemności 1895cm3 i mocy 118KM (demon prędkości to to nie jest ale za to w warunkach miejskich sprawdza się doskonale). Ekonomiczny silnik zadowala się 9,5 litra paliwa w cyklu mieszanym. Seryjne koła o średnicy 15" z ogumieniem 195/65 R15 zostały wymienione na felgę o średnicy 16" oraz opony Michelin Primancy w rozmiarze 225/50 R16 (nad czym ubolewam i jak najszybciej postaram się zmienić je na węższe 215 albo 205). W poprzednim sezonie auto było obniżone o ok 40mm, natomiast w tym roku powędrowało znów do góry (gwintowane zawieszenie).

Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem rodzinnego samochodu to gorąco polecam Touring'a. Prowadzi się świetnie, wnętrze jak to BMW ma w tradycji przede wszystkim dba o kierowcę równocześnie zapewniając pasażerom całkiem przyzwoite warunki podróży.
    Przedstawiam Wam moje maleństwo, BMW E46 Touring (2000r - przed liftingiem) napędzane benzynowym motorem M43TU B19 o pojemności 1895cm3 i mocy 118KM (demon prędkości to to nie jest ale za to w warunkach miejskich sprawdza się doskonale). Ekonomiczny silnik zadowala się 9,5 litra paliwa w cyklu mieszanym. Seryjne koła o średnicy 15" z ogumieniem 195/65 R15 zostały wymienione na felgę o średnicy 16" oraz opony Michelin Primancy w rozmiarze 225/50 R16 (nad czym ubolewam i jak najszybciej postaram się zmienić je na węższe 215 albo 205). W poprzednim sezonie auto było obniżone o ok 40mm, natomiast w tym roku powędrowało znów do góry (gwintowane zawieszenie).

    Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem rodzinnego samochodu to gorąco polecam Touring'a. Prowadzi się świetnie, wnętrze jak to BMW ma w tradycji przede wszystkim dba o kierowcę równocześnie zapewniając pasażerom całkiem przyzwoite warunki podróży.
    9 czerwca 2013, 0:37 przez BOTI1988 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)