Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    Ładne, wygodne i "szybkie", rodzinne limuzyny w starciu na autostradzie
    Saab 9-5 250hp vs Peugeot 607 208hp
    25 listopada 2018, 13:40 przez mlody_stm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Mój peugeocik bez gazu i wszelkich przeróbek!
    24 stycznia 2018, 13:15 przez mlody_stm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    1 stycznia 2018, 20:29 przez ~Piotr727 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Peugeot 607 –
    26 października 2014, 9:28 przez Misiek1394 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: speedhunters
    607 co o tym myślicie? – jaki silnik polecacie? Nie jestem fanem marki, choć lubię francuzy ale ten zawsze mi się podobał i podejrzewam że następny będzie 607. Pozdrawiam
    Jaki silnik polecacie? Nie jestem fanem marki, choć lubię francuzy ale ten zawsze mi się podobał i podejrzewam że następny będzie 607. Pozdrawiam
    4 kwietnia 2014, 7:23 przez jasiuu1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    "Peugeot 607" –
    31 marca 2014, 23:21 przez cinekx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Internet
    Peugeot 607 2.7 HDI V6 204KM – Mało tych samochodów tutaj
    Mało tych samochodów tutaj
    19 marca 2014, 9:30 przez pawelmazda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: własne
    Peugeot 607 – Limuzyna po Francusku
    Limuzyna po Francusku
    28 stycznia 2014, 20:48 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Trochę Historii – Syrena 607 została zaprojektowana w latach 1970−1971, a prototypowy egzemplarz został skonstruowany w oparciu o równolegle projektowaną Syrenę 105 i elementy licencyjnego Polskiego Fiata 125p, Polskiego Fiata 126p i jugosłowiańskiej Zastavy 101.

Syrena 607 różniła się od bazowej Syreny 105 wieloma elementami. Zastosowano w niej nadwozie typu hatchback z otwieraną tylną klapą, składane tylne siedzenia, obniżone okna, wzmocniony dach, tylne resory i zwiększony do 2500 mm rozstaw osi. Natomiast napęd i przednie zawieszenie zostały takie same jak w Syrenie 104. Wśród konstruktorów samochodu znaleźli się Zbigniew Wattson, Zygmunt Grochowski i Stanisław Łukasiewicz.

Ostatecznie jednak z powodu spodziewanych dużych kosztów przestawienia zakładu na produkcję nowego modelu w połączeniu z przestarzałością konstrukcji Syreny jako takiej, Syrena 607 nie trafiła do produkcji. Powstałe prototypy były wykorzystywane tylko do celów doświadczalnych, po decyzji o rezygnacji z produkcji większość prototypów zniszczono.




Jeden prototyp Syreny 607 zaginął jeszcze w pierwszej połowie lat 1970-tych. Od 1974 roku znajdował się w posiadaniu rodziny obecnego właściciela, która zakupiła go jako „złom użytkowy”. O istnieniu prototypu poinformowano dopiero w 2011 roku na prywatnej posesji w Bielsku-Białej. Nadwozie i podwozie prototypu mocno skorodowało, auto pozbawione było także całego wyposażenia. Odbudowy modelu podjął się Bronisław Buczek, który podjął pracę na zlecenie anonimowego właściciela pojazdu. Początkowo planowano zakończenie odbudowy do końca 2012 roku.
    Syrena 607 została zaprojektowana w latach 1970−1971, a prototypowy egzemplarz został skonstruowany w oparciu o równolegle projektowaną Syrenę 105 i elementy licencyjnego Polskiego Fiata 125p, Polskiego Fiata 126p i jugosłowiańskiej Zastavy 101.

    Syrena 607 różniła się od bazowej Syreny 105 wieloma elementami. Zastosowano w niej nadwozie typu hatchback z otwieraną tylną klapą, składane tylne siedzenia, obniżone okna, wzmocniony dach, tylne resory i zwiększony do 2500 mm rozstaw osi. Natomiast napęd i przednie zawieszenie zostały takie same jak w Syrenie 104. Wśród konstruktorów samochodu znaleźli się Zbigniew Wattson, Zygmunt Grochowski i Stanisław Łukasiewicz.

    Ostatecznie jednak z powodu spodziewanych dużych kosztów przestawienia zakładu na produkcję nowego modelu w połączeniu z przestarzałością konstrukcji Syreny jako takiej, Syrena 607 nie trafiła do produkcji. Powstałe prototypy były wykorzystywane tylko do celów doświadczalnych, po decyzji o rezygnacji z produkcji większość prototypów zniszczono.




    Jeden prototyp Syreny 607 zaginął jeszcze w pierwszej połowie lat 1970-tych. Od 1974 roku znajdował się w posiadaniu rodziny obecnego właściciela, która zakupiła go jako „złom użytkowy”. O istnieniu prototypu poinformowano dopiero w 2011 roku na prywatnej posesji w Bielsku-Białej. Nadwozie i podwozie prototypu mocno skorodowało, auto pozbawione było także całego wyposażenia. Odbudowy modelu podjął się Bronisław Buczek, który podjął pracę na zlecenie anonimowego właściciela pojazdu. Początkowo planowano zakończenie odbudowy do końca 2012 roku.
    11 stycznia 2014, 17:28 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj