Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 512 takich materiałów
    Honda CBR 600F F4i. Exhaust sound. BOS PERFORMANCE
    6 listopada 2022, 12:54 przez motokiller10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    W dzisiejszym odcinku Yamaha Tenere XT 600 z rocznika 1989 należąca do Mikołaja.
    29 października 2022, 12:10 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pod maską superluksusowego SUV-a pracuje motor V8 biturbo o pojemności 4 litrów, osiągający moc 557 KM. Do tego gigantyczny moment obrotowy - 730 Nm - pozwalający rozpędzić ważącego ok. 3 ton z pasażerami kolosa do „setki” w 4,9 s. i osiągnąć prędkość maksymalną 250 km/h.
    15 września 2022, 12:54 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Infiniti Q50 Eau Rouge – Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez japoński koncern Nissan pod marką Infiniti od maja 2013 roku. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Detroit na początku 2013 roku jako następca modelu G i pierwszy model kultywujący nowe zasady nazewnictwa modeli marki na literę Q. Samochód jako pierwszy na świecie został seryjnie wyposażony w system adaptacyjnego kierowania pojazdem. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowano koncept pod nazwą Q50 Eau Rouge, który jest sportową odmianą cywilnej wersji samochodu. Koncept wyposażony został w turbodoładowany silnik V6 o pojemności  3,6 l, który generuje moc maksymalną 568 KM oraz moment obrotowy 600 Nm. Auto wyróżnia się aerodynamicznym pakietem ospojlerowania wykonanym z karbonu, a także dachem i obudowami lusterek zewnętrznych. Samochód osiąga prędkość maksymalną 289 km/h i przyspiesza 0-60 mph w mniej niż 4 sekundy.
    Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez japoński koncern Nissan pod marką Infiniti od maja 2013 roku. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Detroit na początku 2013 roku jako następca modelu G i pierwszy model kultywujący nowe zasady nazewnictwa modeli marki na literę Q. Samochód jako pierwszy na świecie został seryjnie wyposażony w system adaptacyjnego kierowania pojazdem. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowano koncept pod nazwą Q50 Eau Rouge, który jest sportową odmianą cywilnej wersji samochodu. Koncept wyposażony został w turbodoładowany silnik V6 o pojemności 3,6 l, który generuje moc maksymalną 568 KM oraz moment obrotowy 600 Nm. Auto wyróżnia się aerodynamicznym pakietem ospojlerowania wykonanym z karbonu, a także dachem i obudowami lusterek zewnętrznych. Samochód osiąga prędkość maksymalną 289 km/h i przyspiesza 0-60 mph w mniej niż 4 sekundy.
    11 września 2022, 21:26 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nagrywający nie mógł przejechać. Dziadek zaczepił kierowcę i skrytykował go, ze za szybko jedzie i nie zważa na znaki, po czym nastąpiła wymiana zdań; kierowca w końcu po jaskimś czasie niegrzecznie się odezwał do dziadka i wtedy wkroczył psychopata - zaczął walić w szybę i kląć, po czym kierowca użył gazu

    Psychopata, który skopał zderzak dostał wyrok i kare 3000 (na tyle wyceniono szkody). Osoba, która użyła gazu ma zapłacić 400 zl za użycie gazu i ponad 600 kosztów sadowych, ale będzie odwołanie.
    10 września 2022, 22:19 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2008 Dodge Viper SRT-10 ACR – Samochód sportowy produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1991–2017. Chrysler rozpoczął prace nad Viperem pod koniec 80. Nadwozie samochodu zaprojektował Tom Gale. Premiera Vipera odbyła się w 1991 roku. Czwarta generacja Vipera (ZB II) została zaprezentowana po raz pierwszy na North American International Auto Show w 2007 roku. SRT-10 ACR (American Club Racer) to torowa wersja czwartej generacji Vipera. Intencją było stworzenie szybkiego, zwinnego i lekkiego pojazdu, który będzie dopuszczony do ruchu drogowego. Przedni splitter z włókna węglowego, przednie kanapy i regulowane tylne skrzydło z włókna węglowego sprawiły, że samochód lepiej pokonywał zakręty i generował siłę docisku 454 kg przy prędkości 240 km/h. Zastosowanie włókna węglowego wraz z minimalistycznym wnętrzem spowodowały, że SRT-10 ACR jest o 36 kg lżejszy od standardowego SRT-10. Samochód napędzany jest przez 8,4-litrowe V10 o mocy 600 KM oraz momencie obrotowym 759 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 296 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,8 sekundy.
    Samochód sportowy produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1991–2017. Chrysler rozpoczął prace nad Viperem pod koniec 80. Nadwozie samochodu zaprojektował Tom Gale. Premiera Vipera odbyła się w 1991 roku. Czwarta generacja Vipera (ZB II) została zaprezentowana po raz pierwszy na North American International Auto Show w 2007 roku. SRT-10 ACR (American Club Racer) to torowa wersja czwartej generacji Vipera. Intencją było stworzenie szybkiego, zwinnego i lekkiego pojazdu, który będzie dopuszczony do ruchu drogowego. Przedni splitter z włókna węglowego, przednie kanapy i regulowane tylne skrzydło z włókna węglowego sprawiły, że samochód lepiej pokonywał zakręty i generował siłę docisku 454 kg przy prędkości 240 km/h. Zastosowanie włókna węglowego wraz z minimalistycznym wnętrzem spowodowały, że SRT-10 ACR jest o 36 kg lżejszy od standardowego SRT-10. Samochód napędzany jest przez 8,4-litrowe V10 o mocy 600 KM oraz momencie obrotowym 759 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 296 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,8 sekundy.
    Rimac Concept One – Elektryczny hipersamochód produkowany przez chorwacką markę Rimac w latach 2013-2014. We wrześniu 2011 roku podczas wystawy samochodowej IAA w niemieckim Frankfurcie nad Menem powstałe dwa lata wcześniej przedsiębiorstwo Rimac Automobili przedstawiło swój pierwszy samodzielnie zbudowany od podstaw Concept One. Wyczynowy pojazd był pierwszym w historii hipersamochodem o napędzie w pełni elektrycznym, stanowiącym alternatywę dla produktów konkurencji, skoncentrowanej wówczas na konwencjonalnych, spalinowych napędach. Za projektem stylistycznym stoi austriacki stylista Adriano Mudri, który nadał pojazdowi charakterystyczne, muskularne proporcje z trójbryłowym nadwoziem o wysuniętym, szpiczastym przodzie. Napęd samochodu stanowi elektryczny układ charakteryzujący się silnikiem o mocy 1088 KM i momencie obrotowym 3796 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 305 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekundy. Napęd Concept One współtworzy akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy, który dzięki pojemności 82 kWh, według deklaracji producenta, ma pozwalać na przejechanie na jednym ładowaniu ok. 600 kilometrów, lecz według późniejszych pomiarów realny zasięg wynosi jednak 330 kilometrów.
    Elektryczny hipersamochód produkowany przez chorwacką markę Rimac w latach 2013-2014. We wrześniu 2011 roku podczas wystawy samochodowej IAA w niemieckim Frankfurcie nad Menem powstałe dwa lata wcześniej przedsiębiorstwo Rimac Automobili przedstawiło swój pierwszy samodzielnie zbudowany od podstaw Concept One. Wyczynowy pojazd był pierwszym w historii hipersamochodem o napędzie w pełni elektrycznym, stanowiącym alternatywę dla produktów konkurencji, skoncentrowanej wówczas na konwencjonalnych, spalinowych napędach. Za projektem stylistycznym stoi austriacki stylista Adriano Mudri, który nadał pojazdowi charakterystyczne, muskularne proporcje z trójbryłowym nadwoziem o wysuniętym, szpiczastym przodzie. Napęd samochodu stanowi elektryczny układ charakteryzujący się silnikiem o mocy 1088 KM i momencie obrotowym 3796 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 305 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekundy. Napęd Concept One współtworzy akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy, który dzięki pojemności 82 kWh, według deklaracji producenta, ma pozwalać na przejechanie na jednym ładowaniu ok. 600 kilometrów, lecz według późniejszych pomiarów realny zasięg wynosi jednak 330 kilometrów.
    31 sierpnia 2022, 20:31 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dziś jedziemy na niemiecką autostradę sprawdzić ile prądu zużyje 600-konne Audi RS etron GT podczas przemieszczania się z prędkościami powyżej 140 km/h. Później zobaczymy jak działają w praktyce szybkie autostradowe ładowarki. Czy elektrykiem można się przemieszczać tak jak autami spalinowymi?
    23 sierpnia 2022, 19:04 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polestar 1 – Hybrydowy samochód sportowy klasy średniej produkowany przez chińsko-szwedką markę Polestar w latach 2019-2021. Jest to pierwszy samochód opracowany przez utworzoną w 2017 roku firmę Polestar. Samochód został oficjalnie zaprezentowany 17 października 2017 roku. Pod względem stylistycznym auto czerpie inspirację z koncepcyjnego modelu Volvo Concept Coupe. Pierwszy w historii marki Polestar pojazd powstał na zmodernizowanej platformie SPA wspóldzielonej zarówno z pojazdami Volvo, jak i Geely. Jego nadwozie w dużej mierze wykonano z włókna węglowego, dzięki czemu jest o 45% sztywniejsze. Polestar 1 napędzany jest przez układ hybrydowy o łącznej mocy 600 KM i momencie obrotowym 1000 Nm, który trafia na obie osie. Z tyłu zastosowano aktywny dyferencjał z systemem wektorowania momentu obrotowego pomiędzy kołami. W trybie w pełni elektrycznym Polestar 1 jest w stanie pokonać dystans do 150 km. Samochód przeznaczono do sprzedaży na wyselekcjonowanych rynkach Europy Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. Po dwóch latach małoseryjnej produkcji, w lutym 2021 roku Polestar ogłosił, że do grudnia tego samego roku samochód zniknie z rynku.
    Hybrydowy samochód sportowy klasy średniej produkowany przez chińsko-szwedką markę Polestar w latach 2019-2021. Jest to pierwszy samochód opracowany przez utworzoną w 2017 roku firmę Polestar. Samochód został oficjalnie zaprezentowany 17 października 2017 roku. Pod względem stylistycznym auto czerpie inspirację z koncepcyjnego modelu Volvo Concept Coupe. Pierwszy w historii marki Polestar pojazd powstał na zmodernizowanej platformie SPA wspóldzielonej zarówno z pojazdami Volvo, jak i Geely. Jego nadwozie w dużej mierze wykonano z włókna węglowego, dzięki czemu jest o 45% sztywniejsze. Polestar 1 napędzany jest przez układ hybrydowy o łącznej mocy 600 KM i momencie obrotowym 1000 Nm, który trafia na obie osie. Z tyłu zastosowano aktywny dyferencjał z systemem wektorowania momentu obrotowego pomiędzy kołami. W trybie w pełni elektrycznym Polestar 1 jest w stanie pokonać dystans do 150 km. Samochód przeznaczono do sprzedaży na wyselekcjonowanych rynkach Europy Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. Po dwóch latach małoseryjnej produkcji, w lutym 2021 roku Polestar ogłosił, że do grudnia tego samego roku samochód zniknie z rynku.
    26 sierpnia 2022, 21:26 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maserati – MC12 został zbudowany z myślą o udziale włoskiej marki w serii FIA GT. Produkcja została uruchomiona w 2004, powstało wówczas 30 egzemplarzy, z czego 25 zostało wystawionych na sprzedaż. Rok później zbudowano kolejne 25 sztuk. Cena jednego egzemplarza wynosiła 600 000 €
Maserati opracowało model MC12 na podwoziuFerrari Enzo, z pierwowzoru zapożyczono także silnik oraz skrzynię biegów (zblokowany ze skrzynią biegów silnik, jest elementem nośnym). Powstały samochód był jednak znacznie większy od prekursora. MC12 było dłuższe, szersze i wyższe od Ferrari, które odznaczało się jednak lepszymi osiągami. Prędkość maksymalna jaką jest w stanie osiągnąć MC12 to 330 km/h, podczas gdy Ferrari jest w stanie pędzić o 25 km/h szybciej. 
Maserati stworzyło MC12 aby zasygnalizować, że po 37 latach przerwy ponownie zamierza wziąć udział w wyścigach samochodowych. Aby otrzymać homologację pozwalającą na udział w serii FIA GT, włoski producent musiał wyprodukować co najmniej 25 egzemplarzy w wersji drogowej. Nowy model zadebiutował pod koniec sezonu 2004, załoga nim kierująca zdobyła pierwsze miejsce podczas wyścigu na torze Zhuhai International Circuit. Wyścigowe wersje MC12 wzięły również udział w American Le Mans Series 2005, nie spełniały jednak wymagań dotyczących dopuszczalnych gabarytów, co poskutkowało nałożeniem nań kar.

    MC12 został zbudowany z myślą o udziale włoskiej marki w serii FIA GT. Produkcja została uruchomiona w 2004, powstało wówczas 30 egzemplarzy, z czego 25 zostało wystawionych na sprzedaż. Rok później zbudowano kolejne 25 sztuk. Cena jednego egzemplarza wynosiła 600 000

    Maserati opracowało model MC12 na podwoziuFerrari Enzo, z pierwowzoru zapożyczono także silnik oraz skrzynię biegów (zblokowany ze skrzynią biegów silnik, jest elementem nośnym). Powstały samochód był jednak znacznie większy od prekursora. MC12 było dłuższe, szersze i wyższe od Ferrari, które odznaczało się jednak lepszymi osiągami. Prędkość maksymalna jaką jest w stanie osiągnąć MC12 to 330 km/h, podczas gdy Ferrari jest w stanie pędzić o 25 km/h szybciej. 

    Maserati stworzyło MC12 aby zasygnalizować, że po 37 latach przerwy ponownie zamierza wziąć udział w wyścigach samochodowych. Aby otrzymać homologację pozwalającą na udział w serii FIA GT, włoski producent musiał wyprodukować co najmniej 25 egzemplarzy w wersji drogowej. Nowy model zadebiutował pod koniec sezonu 2004, załoga nim kierująca zdobyła pierwsze miejsce podczas wyścigu na torze Zhuhai International Circuit. Wyścigowe wersje MC12 wzięły również udział w American Le Mans Series 2005, nie spełniały jednak wymagań dotyczących dopuszczalnych gabarytów, co poskutkowało nałożeniem nań kar.