Szukaj
Znalazłem 189 takich materiałów
został dopuszczony do ruchu ulicznego.
Supersamochód został wyposażony w 6,3-litrowy motor V12, o mocy 740 KM oraz 690 Nm maksymalnego momentu obrotoweg.Sprint do setki 3,1 s.Maksymalna prędkość wynosi 340 km/h.
Typ: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionu
Pojemność: 599 cm3
Średnica × skok tłoka: 67 × 42,5 mm
Stopień sprężania: 12,0 : 1
Max. moc: 109 KM (80 kW) przy 12 500 obr. / min.
Max. moment obrotowy: 63 Nm przy 10 000 obr. / min.
Układ smarowania
Ilość oleju w silniku przy wymianie: 3,0 l
Ilość oleju przy wymianie z filtrem: 3,3 l
Olej: klasa lepkości SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SG
Układ chłodzenia
Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik): 2,7 l
Zbiornik rezerwowy: 0,31 l
Układ paliwowy
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy: 38 mm
Obroty na biegu jałowym: 1300 ± 100 obr. / min.
Pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)
Instalacja elektryczna
Rozrusznik: Elektryczny
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Świeca zapłonowa: NGK IMR9A-9H (nr silnika do 2242873), NGK IMR9C-9H (nr silnika od 2242874), DENSO IUH27D
Pojemność akumulatora: 8,6 Ah - 12V
Układ napędowy
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Przełożenie wstępne: 1,822 (82 / 45)
Przełożenie końcowe: 2,875 (46 / 16)
Przełożenie biegu 1: 2,833 (34 / 12)
Przełożenie biegu 2: 2,062 (33 / 16)
Przełożenie biegu 3: 1,647 (28 / 17)
Przełożenie biegu 4: 1,421 (27 / 19)
Przełożenie biegu 5: 1,272 (28 / 22)
Przełożenie biegu 6: 1,173 (27 / 23)
Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring #525
Zębatka przednia: 16 zębów
Zębatka tylna: 45 zębów / *46 zębów
Długość łańcucha: 108 ogniw
Luz łańcucha: 25 - 35 mm
Rama
Typ: Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowa
Podwozie
Wymiary (dł. × szer. × wys.): 2065 × 685 × 1135 mm
Rozstaw osi: 1390 mm
Wysokość siedzenia: 805 mm
Prześwit: 135 mm
Kąt wyprzedzenia: 24°
Wyprzedzenie: 96 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 171 kg / *170 kg
Zawieszenie
Przód: 43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Tył: Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm
Hamulce
Przód: Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznych
Tył: Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych
Opony
Przód: 120/70 ZR17 M/C (58W)
Tył: 180/55 ZR17 M/C (73W)
Ciśnienie z przodu solo / z pasażerem: 2,5 / 2,5 bar
Ciśnienie z tyłu solo / z pasażerem: 2,9 / 2,9 bar
Koło przednie: 17M/C x MT3,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
Koło tylne: 17M/C x MT5,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
Bugatti Veyron (x2): $1 680 000 ($3 360 000)
Enzo Ferrari (x2): $613 000 ($1 226 000)
Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé: $491 000
Rolls-Royce Phantom: $421 500
Ferrari 599 GTB: $318 000
Ferrari California: $220 000
Porsche 911 GT3: $125 000
Mało tego w znalezionych samochodach była również gotówka o wartośći łącznej 1.1 miliona dolarów.
Nieźle nie?
Park rozrywki Ferrari w Abu Dhabi jest już otwarty. Dlaczego warto go odwiedzić?
Budynek ma 45 m wysokości, a jego opływowy kształt został zainspirowany liniami Ferrari GT. Czerwony dach ma powierzchnię 200 tys. metrów kwadratowych, a znajdujący się na nim emblemat Ferrari jest, to chyba żadna niespodzianka, największy na świecie - mierzy 65 wysokości i 48,5 m szerokości.
Użytkowa powierzchnia budynku to ponad 100 tys. m kwadratowych, a teren wokół niego jest cztery i pół razy większy. Jakie atrakcje czekają w parku Ferrari? Kilka restauracji, kilkanaście sklepów z pamiątkami (największy ma 1300 m kwadratowych powierzchni) oraz specjalne place zabaw dla dzieci. Ponadto jest kilkaset symulatorów jazdy, specjalne stanowiska, gdzie można poczuć przeciążenia rodem z bolidów F1 oraz szkoły jazdy, w tym te dla najmłodszych, którzy jeszcze nie potrafią jeździć. Ba, można nawet wybrać się na wycieczkę do wnętrza silnika Ferrari 599 GTB Fiorano.
Największą atrakcją jest jednak najszybsza kolejka górska świata. Wagoniki rozpędzają się na niej do setki w 2 s (żaden normalny model Ferrari nie jest tak mocny!) i maksymalnie do prędkości 240 km/h, co według Ferrari pozwala poczuć to, co czują kierowcy F1 w czasie wyścigu, czyli przeciążaenia rzędu 1,7 g.