Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 51 takich materiałów
    Lamborghini Sesto Elemento – Supersamochód klasy średniej produkowany przez Lamborghini w latach 2010-2012. Jesienią 2010 roku podczas targów motoryzacyjnych Paris Motor Show Lamborghini przedstawiło model Sesto Elemento, zwiastujący nowy kierunek stylistyczny produktów włoskiej firmy planowanych na drugą dekadę XXI wieku. Nazwa modelu jest odniesieniem do węgla, który ma liczbę atomową sześć - dzięki użyciu włókna węglowego zredukowano masę samochodu do niecałej tony. Zarówno nadwozie, jak i podwozie wykonane zostały w formie pojedynczego komponentu typu monocoque - pozwoliło to uzyskanie zoptymalizowanej sztywności. Jednocześnie, samochód zyskał awangardową stylizację, bogatą w liczne przetłoczenia, ostre linie, wloty powietrza i przebiegające pod niewielkim kątem przecięcia. No napędu Lamborghini Sesto Elemento wykorzystane zostało centralnie umieszczone benzynowe V10 o mocy 570 KM i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm. Silnik ten pozwala rozpędzić się do 100 km/h w 2,5 sekundy, osiągając maksymalną prędkość 350 km/h.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez Lamborghini w latach 2010-2012. Jesienią 2010 roku podczas targów motoryzacyjnych Paris Motor Show Lamborghini przedstawiło model Sesto Elemento, zwiastujący nowy kierunek stylistyczny produktów włoskiej firmy planowanych na drugą dekadę XXI wieku. Nazwa modelu jest odniesieniem do węgla, który ma liczbę atomową sześć - dzięki użyciu włókna węglowego zredukowano masę samochodu do niecałej tony. Zarówno nadwozie, jak i podwozie wykonane zostały w formie pojedynczego komponentu typu monocoque - pozwoliło to uzyskanie zoptymalizowanej sztywności. Jednocześnie, samochód zyskał awangardową stylizację, bogatą w liczne przetłoczenia, ostre linie, wloty powietrza i przebiegające pod niewielkim kątem przecięcia. No napędu Lamborghini Sesto Elemento wykorzystane zostało centralnie umieszczone benzynowe V10 o mocy 570 KM i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm. Silnik ten pozwala rozpędzić się do 100 km/h w 2,5 sekundy, osiągając maksymalną prędkość 350 km/h.
    Rolls-Royce Ghost – Samochód osobowy klasy luksusowej produkowany przez brytyjską markę Rolls-Royce od 2009 roku. Pierwsza generacja modelu została zaprezentowana po raz pierwszy w 2009 roku. Pojazd zadebiutował podczas targów  motoryzacyjnych we Frankfurcie we wrześniu 2009 roku. Konstrukcyjnie samochód oparto na płycie podłogowej BMW serii 7. W 2013 roku producent zaprezentował wersję Rolls-Royce Ghost Alpine Trial Centenary Collection. Specjalna edycja została zainspirowana historią. Nowy model nawiązuje do legendarnego Silver Ghosta, który brał udział w Austrian Alpine Trials w 1913 roku, kiedy zespół Rolls-Royce Works Team z Jamesem Radleyem za kierownicą wygrał mierzący blisko 3000 kilometrów wyścig wytrzymałościowy. 4 marca 2014 roku na salonie motoryzacyjnym w Genewie zaprezentowano zmodernizowaną wersję auta o nazwie Rolls Royce Ghost Series II. Pierwsza generacja samochodu posiada 6,6 litrowy silnik V12 DOHC Bi-turbo o mocy 570 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i 100 km/h w 4,9 sekund. Druga generacja Ghosta została zaprezentowana w 2020 roku, w tym samym roku rozpoczęła się też produkcja. Druga generacja posiada silnik V12 Bi-turbo o pojemności 6,6 l, który generuje moc 563 KM.
    Samochód osobowy klasy luksusowej produkowany przez brytyjską markę Rolls-Royce od 2009 roku. Pierwsza generacja modelu została zaprezentowana po raz pierwszy w 2009 roku. Pojazd zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie we wrześniu 2009 roku. Konstrukcyjnie samochód oparto na płycie podłogowej BMW serii 7. W 2013 roku producent zaprezentował wersję Rolls-Royce Ghost Alpine Trial Centenary Collection. Specjalna edycja została zainspirowana historią. Nowy model nawiązuje do legendarnego Silver Ghosta, który brał udział w Austrian Alpine Trials w 1913 roku, kiedy zespół Rolls-Royce Works Team z Jamesem Radleyem za kierownicą wygrał mierzący blisko 3000 kilometrów wyścig wytrzymałościowy. 4 marca 2014 roku na salonie motoryzacyjnym w Genewie zaprezentowano zmodernizowaną wersję auta o nazwie Rolls Royce Ghost Series II. Pierwsza generacja samochodu posiada 6,6 litrowy silnik V12 DOHC Bi-turbo o mocy 570 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i 100 km/h w 4,9 sekund. Druga generacja Ghosta została zaprezentowana w 2020 roku, w tym samym roku rozpoczęła się też produkcja. Druga generacja posiada silnik V12 Bi-turbo o pojemności 6,6 l, który generuje moc 563 KM.
    To, że udało nam się wycisnąć z Supry 570 koni nie oznacza, że projekt się zakończył. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a na pierwszy ogień idzie wydech. „Ogień” nie jest w tym wypadku słowem przypadkowym, bo liczmy, że w końcówkach układu wydechowego pojawią się marchewy. Pytanie, czy da się zrobić wydech tak, żeby nie męczył przy codziennej, normalnej jeździe, ale na przykład na torze kruszył szkło? Kamil Kopeć z ArcHouse w Siestrzeni twierdzi, że da się. Dlatego to jemu powierzyliśmy wykonanie nowego układu wydechowego. Zobaczcie, jak wyszło.

    PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    28 marca 2022, 9:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Krakowskie tereny skrywają wiele ciekawych projektów. Jednym z nich jest BMW Mariusza, które generuje dużo mocy i jeszcze więcej zabawy. Ciekawy wygląd, koncepcja wyrażająca charakter samochodu jak i kierowcy. Tymi słowami możemy określić właśnie PROJEKT BLACK WIDOW.
    1 marca 2021, 0:38 przez betunedofficial (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.instagram.com/betuned_official/

    20 stycznia 2021, 22:04 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Taka ciekawostka motoryzacyjna – Husaberg FE 570 z silnikiem umieszczonym w ciekawy sposób. Pomysł z jakiegoś powodu się nie przyjął, po wykupieniu przez KTM-a marka wróciła do normalnego układu z cylindrem do góry i skrzynią z tyłu.
    Husaberg FE 570 z silnikiem umieszczonym w ciekawy sposób. Pomysł z jakiegoś powodu się nie przyjął, po wykupieniu przez KTM-a marka wróciła do normalnego układu z cylindrem do góry i skrzynią z tyłu.
    Nissan GT-R to zdecydowanie jedno z najszybszych seryjnie produkowanych aut w cenie około 500 tys PLN. Potrafi się pokazać z dobrej strony zarówno na torze jak i w wyścigach na 1/4 mili. Dzięki silnikowi 3,8 V6 TwinTurbo do dyspozycji mamy, aż 570 KM i 637 Nm. Te parametry pozwalają osiągnąć setkę w około 3 sekundy i prędkość maksymalną w granicach 330 km/h. Po drugiej stronie mamy Audi TT RS, które z każdą kolejną wersją staje się coraz mocniejsze. Teraz może się pochwalić mocą 400 KM i 480 Nm z 5 cylindrowego silnika o pojemności zaledwie 2,5 litra. Dźwięk jest fenomenalny, a osiągi też niczego sobie. Producent deklaruje przyspieszenie do 100 km/h w 3,7s. Wszystko jednak swoje kosztuje i dobrze doposażone, Audi TT RS, potrafi osiągnąć cenę nawet 450 tys PLN, a to już tylko 60 tys mniej od GT-Ra. Na papierze pojedynek wygrywa GT-R, bez dwóch zdań, zobaczcie jednak jak to wygląda w rzeczywistości.
    7 września 2017, 18:42 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Właściciel jednego z dwudziestu wyprodukowanych Lamborghini SESTO ELEMENTO zorganizował we własnym zakresie trening na lokalnej autostradzie, niczym na ulicznym torze w Monte Carlo. Limitowany model włoskiej marki nie posiada homologacji drogowej i został stworzony wyłącznie z myślą o wyścigach na zamkniętych obiektach. Właściciel samochodu najwidoczniej nie doczytał tego punktu w umowie zakupu.

    SESTO Elemento to najbardziej hardkorowe Gallardo Superleggera w zbroi mrocznego rycerza. Do jego napędu służy centralnie umieszczony silnik V10 o mocy 570 KM, który przekazuje napęd na wszystkie koła. 999-kilogramowa konstrukcja przyspiesza do setki w 2,5 sekundy i osiąga maksymalnie 340 km/h. Cena unikatu zaraz po premierze w 2011 roku to ponad 9 mln złotych.