Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 50 takich materiałów
    Testowaliśmy już płukanki silnika ale nie mieliśmy jeszcze okazji z testować płukanki dedykowanej typowo do układów chłodzenia z firmy Liqui Moly. Ostatnie to jest bardzo dużo miał wyświetleń W związku z czym lubicie tego typu odcinki więc postanowiliśmy sprawdzić następny produkt tego producenta.
    Jeżeli chcecie więcej takich testów poście w komentarzach

    ------------------------------------
    Zapraszamy do naszego warsztatu:
    Tel.
    +48 576 878 288
    +48 576 570 302

    V8 Customs Polska

    #test #plukankadochlodnic #nissan #350z #liquimoly #ceratec #płukanka #nissan350z
    3 marca 2024, 14:15 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    N57 które po rozebraniu i diagnozie okazało się silnikiem komplet niszczonym Nam udało się go przywrócić do życia - gdzie nie jeden inny by się poddał. Dodatkowo usunęliśmy wadę fabryczną wałów korbowych, które niestety są kiepskiej jakości!

    ------------------------------------
    Zapraszamy do naszego warsztatu:
    Tel.
    +48 576 570 302
    +48 576 878 288

    V8 Customs Polska

    #v8customs #customs #bmw #bmwx4 #bmw40d #bmw5 #f26 #n57d30 #f10 #millers #millersoils #swap #tuning #drift #warsztatkalisz #remontsilnika #bmwtuning

    Follow us:

    FB: https://www.facebook.com/V8CustomsPolska

    IG: https://www.instagram.com/v8customspl/
    12 stycznia 2024, 20:25 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 458 Italia – Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009–2015. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy w dniu 15 września 2009 roku na Frankfurt Motor Show, stworzony został jako następca Ferrari F430. 458 Italia zostało zaprojektowane przez Pininfarinę. Do napędu samochodu został użyty 4,5-litrowy silnik V8, do którego odwołuje się nazwa 458. Silnik ten wytwarza moc 570 KM i moment obrotowy 540 Nm. 458 Italia osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009–2015. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy w dniu 15 września 2009 roku na Frankfurt Motor Show, stworzony został jako następca Ferrari F430. 458 Italia zostało zaprojektowane przez Pininfarinę. Do napędu samochodu został użyty 4,5-litrowy silnik V8, do którego odwołuje się nazwa 458. Silnik ten wytwarza moc 570 KM i moment obrotowy 540 Nm. 458 Italia osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    4 września 2022, 20:20 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar XJR-15 – Supersamochód skonstruowany i wyprodukowany przez brytyjską firmę Jaguar we współpracy z TWR. Nadwozie zaprojektował Peter Stevens - stylista McLarena F1. Docelowo XJR-15 jako samochód supersportowy miał zrobić to samo na drodze co dokonał jego protoplasta Jaguar XJR-9LM na torze. Jaguar chciał tym modelem wejść na rynek, dominujących od lat Ferrari i Lamborghini. W roku 1984 po prezentacji Ferrari 288 GTO zaczęto równocześnie prowadzić pracę nad XJR-15 i XJ220. XJR-15 miał być przekształceniem XJR-9 w model drogowy. XJR-15 posiadał sześciolitrowe V12 o mocy 450 KM i momencie obrotowym 570 Nm zaprojektowane przez firmę TWR. Samochód osiągał prędkość maksymalną 307 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,1 s. W chwili swojego debiutu na rynku cena wynosiła ponad 960,000 $. Był wówczas najdroższym samochodem do czasu pojawienia się McLarena F1. W sumie wyprodukowano tylko 50 egzemplarzy.
    Supersamochód skonstruowany i wyprodukowany przez brytyjską firmę Jaguar we współpracy z TWR. Nadwozie zaprojektował Peter Stevens - stylista McLarena F1. Docelowo XJR-15 jako samochód supersportowy miał zrobić to samo na drodze co dokonał jego protoplasta Jaguar XJR-9LM na torze. Jaguar chciał tym modelem wejść na rynek, dominujących od lat Ferrari i Lamborghini. W roku 1984 po prezentacji Ferrari 288 GTO zaczęto równocześnie prowadzić pracę nad XJR-15 i XJ220. XJR-15 miał być przekształceniem XJR-9 w model drogowy. XJR-15 posiadał sześciolitrowe V12 o mocy 450 KM i momencie obrotowym 570 Nm zaprojektowane przez firmę TWR. Samochód osiągał prędkość maksymalną 307 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,1 s. W chwili swojego debiutu na rynku cena wynosiła ponad 960,000 $. Był wówczas najdroższym samochodem do czasu pojawienia się McLarena F1. W sumie wyprodukowano tylko 50 egzemplarzy.
    Aston Martin DB9 Volante – Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2003-2016. Od strony techniczno-konstrukcyjnej samochód jest spokrewniony pod względem konstrukcji ramy z modelem V12 Vanquish. Jednocześnie jest to pierwszy samochód, który wykorzystuje zaawansowaną technologię spiekania ramy, VH Platform.  Rama, zawieszenie i silnik są wykonane z aluminium. Natomiast kolumna kierownicy i drzwi z magnezu. DB9 ma o 25% mniejszą masę i dwukrotnie większą sztywność od swojego poprzednika - DB7. Światowa premiera wersji cabrio DB9, czyli DB9 Volante miała miejsce w styczniu 2004 roku na salonie samochodowym Detroit Motor Show. Zarówno Volante jak i coupe mają ten sam silnik V12 5,9 l o mocy 450 KM i momencie obrotowym 570 Nm. W późniejszych modelach DB9 moc została zwiększona do 470 KM, a moment obrotowy do 600 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 306 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,8 s.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2003-2016. Od strony techniczno-konstrukcyjnej samochód jest spokrewniony pod względem konstrukcji ramy z modelem V12 Vanquish. Jednocześnie jest to pierwszy samochód, który wykorzystuje zaawansowaną technologię spiekania ramy, VH Platform. Rama, zawieszenie i silnik są wykonane z aluminium. Natomiast kolumna kierownicy i drzwi z magnezu. DB9 ma o 25% mniejszą masę i dwukrotnie większą sztywność od swojego poprzednika - DB7. Światowa premiera wersji cabrio DB9, czyli DB9 Volante miała miejsce w styczniu 2004 roku na salonie samochodowym Detroit Motor Show. Zarówno Volante jak i coupe mają ten sam silnik V12 5,9 l o mocy 450 KM i momencie obrotowym 570 Nm. W późniejszych modelach DB9 moc została zwiększona do 470 KM, a moment obrotowy do 600 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 306 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,8 s.
    28 kwietnia 2022, 23:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 458 Italia – Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009-2015. Premiera pojazdu odbyła się w dniu 15 września 2009 na Frankfurt Motor Show 2009. Model ten jest następcą Ferrari F430. Nazwa modelu 458 tradycyjnie odwołuje się do rodzaju zastosowanego silnika – 4,5 l V8, silnik ten wytwarza moc 570 KM. Za stylistykę auta odpowiedzialne jest biuro Pininfariny. 458 Italia może osiągnąć prędkość maksymalną 340 km/h i przyspieszyć do 100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009-2015. Premiera pojazdu odbyła się w dniu 15 września 2009 na Frankfurt Motor Show 2009. Model ten jest następcą Ferrari F430. Nazwa modelu 458 tradycyjnie odwołuje się do rodzaju zastosowanego silnika – 4,5 l V8, silnik ten wytwarza moc 570 KM. Za stylistykę auta odpowiedzialne jest biuro Pininfariny. 458 Italia może osiągnąć prędkość maksymalną 340 km/h i przyspieszyć do 100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    14 kwietnia 2022, 20:56 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren 600LT – W czerwcu 2018 roku rodzina modelowa 570S została poszerzona o model 600LT, charakteryzujący się wyczynową specyfikacją zoptymalizowaną pod kątem poruszania się w warunkach torowych. Samochód zyskał dodatkowe ospojlerowanie, powiększone wloty powietrza upłynniające aerodynamikę, a także mocniejszą jednostkę napędową - wyjściowe 3,8-litrowe V8 zamiast 570, rozwija 600 KM, a także 620 Nm maksymalenego momentu obrotowego. 600LT osiąga prędkość maksymalną 328 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekundy.
    W czerwcu 2018 roku rodzina modelowa 570S została poszerzona o model 600LT, charakteryzujący się wyczynową specyfikacją zoptymalizowaną pod kątem poruszania się w warunkach torowych. Samochód zyskał dodatkowe ospojlerowanie, powiększone wloty powietrza upłynniające aerodynamikę, a także mocniejszą jednostkę napędową - wyjściowe 3,8-litrowe V8 zamiast 570, rozwija 600 KM, a także 620 Nm maksymalenego momentu obrotowego. 600LT osiąga prędkość maksymalną 328 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekundy.
    12 kwietnia 2022, 21:02 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Sesto Elemento – Supersamochód klasy średniej produkowany przez Lamborghini w latach 2010-2012. Jesienią 2010 roku podczas targów motoryzacyjnych Paris Motor Show Lamborghini przedstawiło model Sesto Elemento, zwiastujący nowy kierunek stylistyczny produktów włoskiej firmy planowanych na drugą dekadę XXI wieku. Nazwa modelu jest odniesieniem do węgla, który ma liczbę atomową sześć - dzięki użyciu włókna węglowego zredukowano masę samochodu do niecałej tony. Zarówno nadwozie, jak i podwozie wykonane zostały w formie pojedynczego komponentu typu monocoque - pozwoliło to uzyskanie zoptymalizowanej sztywności. Jednocześnie, samochód zyskał awangardową stylizację, bogatą w liczne przetłoczenia, ostre linie, wloty powietrza i przebiegające pod niewielkim kątem przecięcia. No napędu Lamborghini Sesto Elemento wykorzystane zostało centralnie umieszczone benzynowe V10 o mocy 570 KM i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm. Silnik ten pozwala rozpędzić się do 100 km/h w 2,5 sekundy, osiągając maksymalną prędkość 350 km/h.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez Lamborghini w latach 2010-2012. Jesienią 2010 roku podczas targów motoryzacyjnych Paris Motor Show Lamborghini przedstawiło model Sesto Elemento, zwiastujący nowy kierunek stylistyczny produktów włoskiej firmy planowanych na drugą dekadę XXI wieku. Nazwa modelu jest odniesieniem do węgla, który ma liczbę atomową sześć - dzięki użyciu włókna węglowego zredukowano masę samochodu do niecałej tony. Zarówno nadwozie, jak i podwozie wykonane zostały w formie pojedynczego komponentu typu monocoque - pozwoliło to uzyskanie zoptymalizowanej sztywności. Jednocześnie, samochód zyskał awangardową stylizację, bogatą w liczne przetłoczenia, ostre linie, wloty powietrza i przebiegające pod niewielkim kątem przecięcia. No napędu Lamborghini Sesto Elemento wykorzystane zostało centralnie umieszczone benzynowe V10 o mocy 570 KM i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm. Silnik ten pozwala rozpędzić się do 100 km/h w 2,5 sekundy, osiągając maksymalną prędkość 350 km/h.