Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 35 takich materiałów
    Taka ciekawostka motoryzacyjna – Husaberg FE 570 z silnikiem umieszczonym w ciekawy sposób. Pomysł z jakiegoś powodu się nie przyjął, po wykupieniu przez KTM-a marka wróciła do normalnego układu z cylindrem do góry i skrzynią z tyłu.
    Husaberg FE 570 z silnikiem umieszczonym w ciekawy sposób. Pomysł z jakiegoś powodu się nie przyjął, po wykupieniu przez KTM-a marka wróciła do normalnego układu z cylindrem do góry i skrzynią z tyłu.
    Nissan GT-R to zdecydowanie jedno z najszybszych seryjnie produkowanych aut w cenie około 500 tys PLN. Potrafi się pokazać z dobrej strony zarówno na torze jak i w wyścigach na 1/4 mili. Dzięki silnikowi 3,8 V6 TwinTurbo do dyspozycji mamy, aż 570 KM i 637 Nm. Te parametry pozwalają osiągnąć setkę w około 3 sekundy i prędkość maksymalną w granicach 330 km/h. Po drugiej stronie mamy Audi TT RS, które z każdą kolejną wersją staje się coraz mocniejsze. Teraz może się pochwalić mocą 400 KM i 480 Nm z 5 cylindrowego silnika o pojemności zaledwie 2,5 litra. Dźwięk jest fenomenalny, a osiągi też niczego sobie. Producent deklaruje przyspieszenie do 100 km/h w 3,7s. Wszystko jednak swoje kosztuje i dobrze doposażone, Audi TT RS, potrafi osiągnąć cenę nawet 450 tys PLN, a to już tylko 60 tys mniej od GT-Ra. Na papierze pojedynek wygrywa GT-R, bez dwóch zdań, zobaczcie jednak jak to wygląda w rzeczywistości.
    7 września 2017, 18:42 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Właściciel jednego z dwudziestu wyprodukowanych Lamborghini SESTO ELEMENTO zorganizował we własnym zakresie trening na lokalnej autostradzie, niczym na ulicznym torze w Monte Carlo. Limitowany model włoskiej marki nie posiada homologacji drogowej i został stworzony wyłącznie z myślą o wyścigach na zamkniętych obiektach. Właściciel samochodu najwidoczniej nie doczytał tego punktu w umowie zakupu.

    SESTO Elemento to najbardziej hardkorowe Gallardo Superleggera w zbroi mrocznego rycerza. Do jego napędu służy centralnie umieszczony silnik V10 o mocy 570 KM, który przekazuje napęd na wszystkie koła. 999-kilogramowa konstrukcja przyspiesza do setki w 2,5 sekundy i osiąga maksymalnie 340 km/h. Cena unikatu zaraz po premierze w 2011 roku to ponad 9 mln złotych.
    Lamborghini – Gallardo LP 570-4 Superleggera
    Gallardo LP 570-4 Superleggera
    8 sierpnia 2015, 16:27 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Superlekka – Gallardo LP 570-4 Superleggera
    Gallardo LP 570-4 Superleggera
    28 lutego 2015, 16:31 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Lamborghini Gallardo – LP 570-4 Super Trofeo Stradale
    LP 570-4 Super Trofeo Stradale
    1 lutego 2015, 16:30 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowe Audi R8 – Druga generacja supersamochodu ma zostać oficjalnie zaprezentowana w 2015 roku. Można podejrzewać, że znajdziemy w nim jednostki V8 i V10 o mocach 450 i 570 KM. Oba silniki mają być połączone z 7-stopniową, dwusprzęgłową, automatyczną skrzynią biegów oraz napędem quattro.
    Druga generacja supersamochodu ma zostać oficjalnie zaprezentowana w 2015 roku. Można podejrzewać, że znajdziemy w nim jednostki V8 i V10 o mocach 450 i 570 KM. Oba silniki mają być połączone z 7-stopniową, dwusprzęgłową, automatyczną skrzynią biegów oraz napędem quattro.
    Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera –
    6 listopada 2014, 15:52 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj