Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 188 takich materiałów
    Porsche 550 spyder – Czy widok Porsche 550 Spydera nawet bez ‘odpalonego’ boxera nie przyśpiesza wam pulsu?!
    Czy widok Porsche 550 Spydera nawet bez ‘odpalonego’ boxera nie przyśpiesza wam pulsu?!
    6 marca 2014, 14:27 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    James Dean i jego Porsche 550 Spyder –
    2 marca 2014, 17:49 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Jaguar XFR-S Sportbrake – Nowy Jaguar maksymalnie wyciąga 300 km/h. Takim wynikiem może się pochwalić dzięki 550 konnej V8 która produkuje 680 Nm. W nowym Jaguarze specjalnie zestrojono zawieszenie tak by tył nie podskakiwał na zakrętach. Do tego mamy elektrycznie sterowany mechanizm różnicowy. Po więcej zapraszam na: http://themotorsportstyle.blogspot.com/2014/02/nowosci-motoryzacyjne-jaguar-xfr-s.html
    Nowy Jaguar maksymalnie wyciąga 300 km/h. Takim wynikiem może się pochwalić dzięki 550 konnej V8 która produkuje 680 Nm. W nowym Jaguarze specjalnie zestrojono zawieszenie tak by tył nie podskakiwał na zakrętach. Do tego mamy elektrycznie sterowany mechanizm różnicowy. Po więcej zapraszam na: http://themotorsportstyle.blogspot.com/2014/02/nowosci-motoryzacyjne-jaguar-xfr-s.html
    26 lutego 2014, 16:57 przez krzysztof2507 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Blog The Motorsport Style!

    Napotkany GT-R – Gt-r'ek z mojej wsi. Silnik o pojemności 3799 ccm dysponujący mocą 550 koni mech.
    Gt-r'ek z mojej wsi. Silnik o pojemności 3799 ccm dysponujący mocą 550 koni mech.
    18 lutego 2014, 20:45 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    E31 – Seria 8 pojawiła się w 1989 roku, jako następca serii 6. Wersja M8 miała być głównym konkurentem Ferrari i Porsche. Pod maską tego modelu miała się zjawić 6 - litrowa V12 o mocy 550 KM. Niestety zbyt mały rynek i niespodziewane koszty produkcji spowodowały, że BMW nie zdecydowało się na seryjną produkcję tego modelu, a jedyny prototyp został zniszczony… przynajmniej oficjalnie, bowiem w 2010 roku firma pokazała szerokiej publice jedyny egzemplarz BMW E31 850CSi.
    Seria 8 pojawiła się w 1989 roku, jako następca serii 6. Wersja M8 miała być głównym konkurentem Ferrari i Porsche. Pod maską tego modelu miała się zjawić 6 - litrowa V12 o mocy 550 KM. Niestety zbyt mały rynek i niespodziewane koszty produkcji spowodowały, że BMW nie zdecydowało się na seryjną produkcję tego modelu, a jedyny prototyp został zniszczony… przynajmniej oficjalnie, bowiem w 2010 roku firma pokazała szerokiej publice jedyny egzemplarz BMW E31 850CSi.
    17 lutego 2014, 22:20 przez donatan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder –
    16 lutego 2014, 8:19 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M4 – W po­ło­wie stycz­nia za­mknie się pewna karta w hi­sto­rii BMW. Pod­czas Motor Show w De­tro­it Ba­war­czy­cy za­pre­zen­tu­ją spor­to­we coupe. Po raz pierw­szy model nie otrzy­ma przy­dom­ku M3 (który bę­dzie za­re­zer­wo­wa­ny dla spor­to­we­go se­da­na), a w zgo­dzie z nową no­men­kla­tu­rą marki zo­sta­nie na­zwa­ny M4. Na szczę­ście poza imie­niem zmie­ni się nie­wie­le! Pod maską auta nadal pra­co­wać bę­dzie mocny motor, za­wie­sze­nie nadal za­pew­ni im­po­nu­ją­cą pew­ność pro­wa­dze­nia i pre­cy­zję, a wnę­trze po­now­nie zo­sta­nie wy­ko­na­ne z naj­lep­szych ma­te­ria­łów!
Do na­pę­du pierw­sze­go M4 w hi­sto­rii BMW po­słu­ży po­dwój­nie do­ła­do­wa­ny, rzę­do­wy, 6-cy­lin­dro­wy ben­zy­niak o mocy 431 koni me­cha­nicz­nych. 550 Nm mo­men­tu ob­ro­to­we­go spra­wia, że pierw­sza setka po­ja­wi się na licz­ni­ku coupe już po 4,3 se­kun­dy. Do­dat­ko­wo Ba­war­czy­cy za­dba­li o oszczęd­ność. W mie­ście jed­nost­ka za­do­wo­li się 12 li­tra­mi ben­zy­ny.
    W po­ło­wie stycz­nia za­mknie się pewna karta w hi­sto­rii BMW. Pod­czas Motor Show w De­tro­it Ba­war­czy­cy za­pre­zen­tu­ją spor­to­we coupe. Po raz pierw­szy model nie otrzy­ma przy­dom­ku M3 (który bę­dzie za­re­zer­wo­wa­ny dla spor­to­we­go se­da­na), a w zgo­dzie z nową no­men­kla­tu­rą marki zo­sta­nie na­zwa­ny M4. Na szczę­ście poza imie­niem zmie­ni się nie­wie­le! Pod maską auta nadal pra­co­wać bę­dzie mocny motor, za­wie­sze­nie nadal za­pew­ni im­po­nu­ją­cą pew­ność pro­wa­dze­nia i pre­cy­zję, a wnę­trze po­now­nie zo­sta­nie wy­ko­na­ne z naj­lep­szych ma­te­ria­łów!
    Do na­pę­du pierw­sze­go M4 w hi­sto­rii BMW po­słu­ży po­dwój­nie do­ła­do­wa­ny, rzę­do­wy, 6-cy­lin­dro­wy ben­zy­niak o mocy 431 koni me­cha­nicz­nych. 550 Nm mo­men­tu ob­ro­to­we­go spra­wia, że pierw­sza setka po­ja­wi się na licz­ni­ku coupe już po 4,3 se­kun­dy. Do­dat­ko­wo Ba­war­czy­cy za­dba­li o oszczęd­ność. W mie­ście jed­nost­ka za­do­wo­li się 12 li­tra­mi ben­zy­ny.
    28 stycznia 2014, 12:03 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari Modulo '67 – Zamontowano w nim drzwi Canopy takie jak w Maserati Birdcage 75th i Saab Aero-X. Do napędu użyto jednostki V12 60° 5,0 l DOHC 48V generującą moc maksymalną 550 KM. Wysokość samochodu wynosi 934 mm, szerokość 2048 mm, rozstaw osi 2400 mm, a długość 4480 mm. Typ nadwozia to 1-drzwiowe coupé. Układ zasilania oparty jest na wtrysku paliwa Lucas.
    Zamontowano w nim drzwi Canopy takie jak w Maserati Birdcage 75th i Saab Aero-X. Do napędu użyto jednostki V12 60° 5,0 l DOHC 48V generującą moc maksymalną 550 KM. Wysokość samochodu wynosi 934 mm, szerokość 2048 mm, rozstaw osi 2400 mm, a długość 4480 mm. Typ nadwozia to 1-drzwiowe coupé. Układ zasilania oparty jest na wtrysku paliwa Lucas.
    12 stycznia 2014, 17:33 przez Kanes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Holden UTE HSV  Maloo – wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze   
V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Układ zasilania: wtrysk EFi
Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
Stopień sprężania: 10,9:1
Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    Wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze
    V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
    Układ zasilania: wtrysk EFi
    Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
    Stopień sprężania: 10,9:1
    Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    12 stycznia 2014, 20:02 przez gustav (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Little Bastard - przeklęty samochód – Porsche 550 Spyder było własnością Jamesa Deana, aż do 30 września 1955 roku kiedy to "Mały drań" ukazał swoje prawdziwe ”ja”. Dean jadąc Porsche wraz z mechanikiem Rolfem Wütherichem zderzył się z Fordem. Dean zmarł w szpitalu, natomiast Rolf złamał szczękę i doznał kilku innych obrażeń. Od tego wydarzenia zaczęła krążyć historia o klątwie, gdyż każdy  kto miał kontakt z samochodem lub jego częściami, umierał.
 George Barris kupił wrak samochodu. Niewiele brakowało, a przypłaciły ten zakup życiem, gdyż "Mały Drań" zsunął się z lawety wprost na niego, łamiąc mu obie nogi. Po tym wydarzeniu Barris odsprzedał pozostałe części. Troy McHenry, w którego samochodzie zamontowano części "Małego Drania", stracił panowanie nad samochodem, uderzył w drzewo i zginął na miejscu. Williamowi Eschrichowi, który miał zamontowany silnik Spydera, niespodziewanie zablokowały się w zakręcie hamulce. Wypadł z drogi, dachując, i cudem uniknął śmierci. Dwie opony wybuchły na prostej drodze podczas jazdy, o mało nie doprowadzając do śmierci kierowcy.
Wieść o przeklętym samochodzie rozniosła się szybko, budząc zainteresowanie dwóch złodziei. Porzucili jednak zamiar kradzieży samochodu, gdy ciężko się poranili podczas próby wymontowania kierownicy i fotela.
George Barris, widząc, jak sprzedawane przez niego części uśmiercają kolejnych właścicieli, postanowił pozbyć się Porsche. Zgodził się jednak na wynajem samochodu na wystawy. Budynek, w którym odbywała się pierwsza, spłonął doszczętnie, jednak płomienie w zaskakujący sposób ominęły "Małego Drania". Na drugiej wystawie zsunął się on, łamiąc biodro studentowi.
Spyder był przewożony z miejsca na miejsce ciężarówkami. Za pierwszym razem kierowca transportu stracił panowanie nad pojazdem, wypadł z kabiny i został przygnieciony przez Porsche, które spadło z naczepy. Auto spadło jeszcze dwukrotnie, szczęśliwie nie pociągając za sobą kolejnych ofiar. "Little Bastard" podczas ostatniej podróży, mającej na celu zwrócenie go George'owi Barrisowi, zniknął bez śladu z platformy. Do tej pory nie został odnaleziony.  

A co Wy sądzicie o klątwie?
    Porsche 550 Spyder było własnością Jamesa Deana, aż do 30 września 1955 roku kiedy to "Mały drań" ukazał swoje prawdziwe ”ja”. Dean jadąc Porsche wraz z mechanikiem Rolfem Wütherichem zderzył się z Fordem. Dean zmarł w szpitalu, natomiast Rolf złamał szczękę i doznał kilku innych obrażeń. Od tego wydarzenia zaczęła krążyć historia o klątwie, gdyż każdy kto miał kontakt z samochodem lub jego częściami, umierał.
    George Barris kupił wrak samochodu. Niewiele brakowało, a przypłaciły ten zakup życiem, gdyż "Mały Drań" zsunął się z lawety wprost na niego, łamiąc mu obie nogi. Po tym wydarzeniu Barris odsprzedał pozostałe części. Troy McHenry, w którego samochodzie zamontowano części "Małego Drania", stracił panowanie nad samochodem, uderzył w drzewo i zginął na miejscu. Williamowi Eschrichowi, który miał zamontowany silnik Spydera, niespodziewanie zablokowały się w zakręcie hamulce. Wypadł z drogi, dachując, i cudem uniknął śmierci. Dwie opony wybuchły na prostej drodze podczas jazdy, o mało nie doprowadzając do śmierci kierowcy.
    Wieść o przeklętym samochodzie rozniosła się szybko, budząc zainteresowanie dwóch złodziei. Porzucili jednak zamiar kradzieży samochodu, gdy ciężko się poranili podczas próby wymontowania kierownicy i fotela.
    George Barris, widząc, jak sprzedawane przez niego części uśmiercają kolejnych właścicieli, postanowił pozbyć się Porsche. Zgodził się jednak na wynajem samochodu na wystawy. Budynek, w którym odbywała się pierwsza, spłonął doszczętnie, jednak płomienie w zaskakujący sposób ominęły "Małego Drania". Na drugiej wystawie zsunął się on, łamiąc biodro studentowi.
    Spyder był przewożony z miejsca na miejsce ciężarówkami. Za pierwszym razem kierowca transportu stracił panowanie nad pojazdem, wypadł z kabiny i został przygnieciony przez Porsche, które spadło z naczepy. Auto spadło jeszcze dwukrotnie, szczęśliwie nie pociągając za sobą kolejnych ofiar. "Little Bastard" podczas ostatniej podróży, mającej na celu zwrócenie go George'owi Barrisowi, zniknął bez śladu z platformy. Do tej pory nie został odnaleziony.

    A co Wy sądzicie o klątwie?
    27 grudnia 2013, 23:36 przez Amii (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)