Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 188 takich materiałów
    Ferrari 550 Maranello –
    17 września 2014, 4:53 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.catsexotics.com

    Lamborghini Gallardo LP-550-2 Spyder i Aventador –
    4 września 2014, 21:05 przez mcguzak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Rozpoczął się boom na wideorejestratory – sprzedaż wzrosła o 550% – Największe zainteresowanie wideorejestratorami pojawiło się w maju i w czerwcu, czyli w miesiącach przedwakacyjnych.

Tymczasem przepisy w Polsce nie określają w jasny sposób, czy nagrywanie i rozpowszechnianie materiałów z wideorejestratorów jest zgodne z prawem. Wg GIODO nagrywanie ruchu drogowego za pomocą kamery jest legalne, jednak wykorzystywanie filmu do innych celów – czyli m.in. umieszczanie w Sieci – legalne już nie jest.
    Największe zainteresowanie wideorejestratorami pojawiło się w maju i w czerwcu, czyli w miesiącach przedwakacyjnych.

    Tymczasem przepisy w Polsce nie określają w jasny sposób, czy nagrywanie i rozpowszechnianie materiałów z wideorejestratorów jest zgodne z prawem. Wg GIODO nagrywanie ruchu drogowego za pomocą kamery jest legalne, jednak wykorzystywanie filmu do innych celów – czyli m.in. umieszczanie w Sieci – legalne już nie jest.
    5.0 V8, kompresor, 550 KM, 680 Nm i 4,7 s od zera do "setki"

    Brzmi jak potwór.
    Mercedes A 45 AMG od GAD Motors – 430 KM
550 Nm
0-100 km/h - 4,1s
    430 KM
    550 Nm
    0-100 km/h - 4,1s
    13 sierpnia 2014, 18:16 przez MowMiJanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    magazynauto.pl

    Ferrari 550 Maranello – Dawno nie było tutaj tego pięknego samochodu.
    Dawno nie było tutaj tego pięknego samochodu.
    18 lipca 2014, 16:54 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Gallardo – LP 550-2 Valentino Balboni.
    LP 550-2 Valentino Balboni.
    3 lipca 2014, 16:47 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz CLS 550.
    29 czerwca 2014, 13:46 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford GT – Silnik V8 5,4l o mocy 550 KM.
    Silnik V8 5,4l o mocy 550 KM.
    21 czerwca 2014, 9:17 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    25 lat BMW serii 8 – Mija 25 lat od premiery pierwszego prawdziwie sportowego niemieckiego super-auta. BMW serii 8 z silnikiem V12 pod maską zadebiutowało w 1989 roku podczas salonu we Frankfurcie wywołując niemałą sensację.

BMW 850 było niemiecką odpowiedzią na włoskie super-samochody spod znaku Ferrari i Lamborghini, a zarazem manifestem możliwości bawarskich inżynierów. Było też drugim po luksusowej limuzynie BMW 750i (weszła na rynek dwa lata wcześniej) powojennym niemieckim samochodem z silnikiem 12-cylindrowym. Jednostka V12 o pojemności 5,0 l rozwijała moc 300 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu ważące 1790 kg coupe 2+2 rozpędzało się do 100 km/h w czasie 6,8 s.

Rocznik 1993 był chwilą, w której dodano drugą wersję silnika V12. Miał pojemność 5,6 l i napędzał wariant 850 CSi o mocy 381 KM i 550 Nm – pozwalając na przyspieszenie 0-100 km/h poniżej 6 s. Ale nowy wariant modelowy wyróżniał się także na innym polu: jego tylna oś miała aktywną kinematykę. Był to system elektrohydrauliczny, wychylający tylne koła w tym samym kierunku co przednie podczas np. zmiany pasa przy bardzo dużej prędkości, by podnieść stabilność kierunkową. Dzisiejszy system zintegrowanego sterowania aktywnego (dostępny w BMW serii 5, 6 i 7) to bezpośredni następca tamtego rozwiązania.

Łącznie do końca produkcji w 1999 r. z fabryki wyjechało 30 621 sztuk BMW serii 8., spośród których 24 sztuki zmontowano ręcznie w fabryce BMW w Rosslyn w Republice Południowej Afryki (było to trzykrotnie tańsze niż gdyby importowano kompletne auta z Niemiec). Przeszło dwie trzecie spośród wyprodukowanych aut serii 8 miało silniki V12, a tylko jeden samochód na sześć wyposażono w manualną skrzynię biegów. Jednak topowy wariant 850 CSi – dla podkreślenie jego super sportowego charakteru – był dostępny tylko z przekładnią ręczną. Wyprodukowano 1510 sztuk tego modelu.
    Mija 25 lat od premiery pierwszego prawdziwie sportowego niemieckiego super-auta. BMW serii 8 z silnikiem V12 pod maską zadebiutowało w 1989 roku podczas salonu we Frankfurcie wywołując niemałą sensację.

    BMW 850 było niemiecką odpowiedzią na włoskie super-samochody spod znaku Ferrari i Lamborghini, a zarazem manifestem możliwości bawarskich inżynierów. Było też drugim po luksusowej limuzynie BMW 750i (weszła na rynek dwa lata wcześniej) powojennym niemieckim samochodem z silnikiem 12-cylindrowym. Jednostka V12 o pojemności 5,0 l rozwijała moc 300 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu ważące 1790 kg coupe 2+2 rozpędzało się do 100 km/h w czasie 6,8 s.

    Rocznik 1993 był chwilą, w której dodano drugą wersję silnika V12. Miał pojemność 5,6 l i napędzał wariant 850 CSi o mocy 381 KM i 550 Nm – pozwalając na przyspieszenie 0-100 km/h poniżej 6 s. Ale nowy wariant modelowy wyróżniał się także na innym polu: jego tylna oś miała aktywną kinematykę. Był to system elektrohydrauliczny, wychylający tylne koła w tym samym kierunku co przednie podczas np. zmiany pasa przy bardzo dużej prędkości, by podnieść stabilność kierunkową. Dzisiejszy system zintegrowanego sterowania aktywnego (dostępny w BMW serii 5, 6 i 7) to bezpośredni następca tamtego rozwiązania.

    Łącznie do końca produkcji w 1999 r. z fabryki wyjechało 30 621 sztuk BMW serii 8., spośród których 24 sztuki zmontowano ręcznie w fabryce BMW w Rosslyn w Republice Południowej Afryki (było to trzykrotnie tańsze niż gdyby importowano kompletne auta z Niemiec). Przeszło dwie trzecie spośród wyprodukowanych aut serii 8 miało silniki V12, a tylko jeden samochód na sześć wyposażono w manualną skrzynię biegów. Jednak topowy wariant 850 CSi – dla podkreślenie jego super sportowego charakteru – był dostępny tylko z przekładnią ręczną. Wyprodukowano 1510 sztuk tego modelu.