Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 170 takich materiałów
    Trabant – HISTORIA:
Dziś mija 55 rocznica NARODZIN Trabanta 
To właśnie 55 lat temu po raz pierwszy TRABI pokazany został światu -> LUBIMY KLASYKI nawet te plastikowe
    HISTORIA:
    Dziś mija 55 rocznica NARODZIN Trabanta
    To właśnie 55 lat temu po raz pierwszy TRABI pokazany został światu -> LUBIMY KLASYKI nawet te plastikowe
    7 listopada 2012, 23:15 przez Adam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i ja! "RENATA" – Reno clio I 1.4 55 kw mój pierwszy samochód doprowadziłem go do dobrego stanu i można jeździć
    Reno clio I 1.4 55 kw mój pierwszy samochód doprowadziłem go do dobrego stanu i można jeździć
    25 października 2012, 20:42 przez pudlo211 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Cls 55 AMG –
    2 października 2012, 14:36 przez xXxBlachaxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój mk2 GTI style – Zdjęcie zaraz po kupnie. Trochę zaniedbany... Ale wystarczyło włożyć w niego trochę czasu i poświecenia i efekty są widoczne (moje pierwsze auto)  
Model: Golf Mk2 Madison 
Silnik: 1.6 TD z podniesionym ciśnieniem doładowania turbo z 0.65 do 0.9 oraz zmianą pina na pompie, (przy 195km/h odcina skrzynia.)
Kolor: ApinWeis 
Rok produkcji: 1989/1990
Dokonane zmiany:
Wygląd:
całość GTI style szerokie zderzaki, polerka lakieru lampy GTI białe kierunki i halogeny p12 orange, światła H4 blue vision + postojowe T4 dioda blue, niebieski led pod nogami, likwidacja rdzy, zmiana zawieszenia na bilstein z twardymi sprężynami + felgi 15" , 7,5" Ats cup  z oponami nankang 195/45 przód , Barum 195/55 tył - świetnie się trzyma drogi, 
Silnik:
Rozkręcenie ciśnienia doładowania turbiny z 0.65 Bar do 0.9 bar + zmiana pina na pompie + zmiana wydechu z podwójną końcówką, zmiana alternatora i czpienia na krótszy i paska w rezultacie wydłużenie na obrotach (zwiększyło prędkość o ok.30 km/h), wymiana uszczelek, zamówiony intercooler
Audio:
radio JVC + wzmacniacz 600w + Tuba JBL + skrzynia basowa + głośniki na półce 2 x kenwood i 2 x JBL w rezultacie 138,2 Db
    Zdjęcie zaraz po kupnie. Trochę zaniedbany... Ale wystarczyło włożyć w niego trochę czasu i poświecenia i efekty są widoczne (moje pierwsze auto)
    Model: Golf Mk2 Madison
    Silnik: 1.6 TD z podniesionym ciśnieniem doładowania turbo z 0.65 do 0.9 oraz zmianą pina na pompie, (przy 195km/h odcina skrzynia.)
    Kolor: ApinWeis
    Rok produkcji: 1989/1990
    Dokonane zmiany:
    Wygląd:
    całość GTI style szerokie zderzaki, polerka lakieru lampy GTI białe kierunki i halogeny p12 orange, światła H4 blue vision + postojowe T4 dioda blue, niebieski led pod nogami, likwidacja rdzy, zmiana zawieszenia na bilstein z twardymi sprężynami + felgi 15" , 7,5" Ats cup z oponami nankang 195/45 przód , Barum 195/55 tył - świetnie się trzyma drogi,
    Silnik:
    Rozkręcenie ciśnienia doładowania turbiny z 0.65 Bar do 0.9 bar + zmiana pina na pompie + zmiana wydechu z podwójną końcówką, zmiana alternatora i czpienia na krótszy i paska w rezultacie wydłużenie na obrotach (zwiększyło prędkość o ok.30 km/h), wymiana uszczelek, zamówiony intercooler
    Audio:
    radio JVC + wzmacniacz 600w + Tuba JBL + skrzynia basowa + głośniki na półce 2 x kenwood i 2 x JBL w rezultacie 138,2 Db
    19 września 2012, 19:38 przez ~tooslow77 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Top Gear powraca do TVN Turbo! – Premiera: 6 października, sobota, godz. 9.55 
Yea Panowie!
    Premiera: 6 października, sobota, godz. 9.55
    Yea Panowie!
    20 września 2012, 21:04 przez dziurka08 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Polski Fiat 1100 Coupe (1975 r.) – To typowy przedstawiciel składaków, czyli prototypów, do których budowy wykorzystano części z innych modeli. W 1100 Coupe odnajdziemy elementy m.in. z PF 125p, PF 132p, Fiata 128 i Fiata X 1/9. Dwudrzwiowe nadwozie samonośne skrywało czteroosobową kabinę, w której o wygodzie można było mówić jedynie w przypadku przednich foteli. Silnik przeszczepiony z Fiata 128 znajdował się pod tylną klapą. Pod przednią maską ukryto bagażnik.

Niestety wizualny potencjał samochodu został zaprzepaszczony przez montaż małego silnika o pojemności 1.1 litra i mocy zaledwie 55 KM, który pozwalał osiągać najwyżej 140 km/h. Powstał wyłącznie jeden egzemplarz PF 1100 Coupe, który został zniszczony. Po polskim samochodzie sportowym pozostały jedynie zdjęcia.
    To typowy przedstawiciel składaków, czyli prototypów, do których budowy wykorzystano części z innych modeli. W 1100 Coupe odnajdziemy elementy m.in. z PF 125p, PF 132p, Fiata 128 i Fiata X 1/9. Dwudrzwiowe nadwozie samonośne skrywało czteroosobową kabinę, w której o wygodzie można było mówić jedynie w przypadku przednich foteli. Silnik przeszczepiony z Fiata 128 znajdował się pod tylną klapą. Pod przednią maską ukryto bagażnik.

    Niestety wizualny potencjał samochodu został zaprzepaszczony przez montaż małego silnika o pojemności 1.1 litra i mocy zaledwie 55 KM, który pozwalał osiągać najwyżej 140 km/h. Powstał wyłącznie jeden egzemplarz PF 1100 Coupe, który został zniszczony. Po polskim samochodzie sportowym pozostały jedynie zdjęcia.
    18 września 2012, 21:30 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AMG- luksus lat 90. czas płynie... a on nadal nie osiągalny dla wielu – Firma powstała w 1967 roku. AMG to skrót od "Aufrecht Melcher Großaspach" - dwa pierwsze człony to nazwiska założycieli, a ostatni to miejsce pierwszej siedziby firmy, inne miasto w okolicach Stuttgartu. Przez długi czas swej działalności firma AMG przerabiała niektóre modele Mercedes-Benz głównie na potrzeby sportu, a później sporadycznie na specjalne zamówienia szczególnie wymagających klientów. Stała współpraca z Mercedes-Benz rozpoczęła się pod koniec lat 80., początkowo od dostarczania elementów stylizacyjnych. W połowie lat 90. zaczęły się pojawiać gruntownie zmodyfikowane modele samochodów Mercedes-Benz, które otrzymywały nowe oznaczenie. Po ujednoliceniu nazewnictwa modeli Mercedes-Benz, przyjęło się, że modele zmodyfikowane przez AMG otrzymują 2-cyfrowe, zamiast 3-cyfrowego, oznaczenie wersji silnikowej oraz dodatkowo skrót AMG - np.: SL 55 AMG albo C 30 AMG. Aktualnie, prawie wszystkie modele samochodów osobowych Mercedes-Benz mają co najmniej jedną seryjną wersję AMG. Wyjątki to klasy: A (W169), B (W245), Vaneo. Silniki stosowane w 2007/2008 roku:
Oznaczenie 65 AMG (M275 AMG)- poj. 5980 cm³, V12 - 36V, moc. 612 KM przy 4800 obr/min. - max moment obrotowy 1000 Nm w przedziale 2000 - 4000 obr/min. (ograniczony elektronicznie). Wyposażony w dwie turbosprężarki. Dostępny w klasach - S, CL, SL
Oznaczenie 63 AMG* (M157)- poj. 6208 cm³, V8 - 32V, moc. 525 KM przy 6800 obr/min. - max moment obrotowy 600 Nm przy 6800 obr/min. Dostępny w klasach - C, E , S, SL, CL, CLK, CLS, ML
Oznaczenie 55 AMG (M113 E55 ML)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc. 500 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 700 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Wyposażony w kompresor / dostępny w klasie - G
Oznaczenie 55 AMG (M113 E55)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc 360 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 510 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Dostępny w klasie - SLK
Maksymalna moc silnika (M157) oznaczonego 63 AMG różni się w zależności od klasy w której jest zamontowany, dla C osiąga moc - 457 KM, natomiast dla S, SL, CL - 525 KM, dla modelu SLS moc silnika osiąga - 571 KM
    Firma powstała w 1967 roku. AMG to skrót od "Aufrecht Melcher Großaspach" - dwa pierwsze człony to nazwiska założycieli, a ostatni to miejsce pierwszej siedziby firmy, inne miasto w okolicach Stuttgartu. Przez długi czas swej działalności firma AMG przerabiała niektóre modele Mercedes-Benz głównie na potrzeby sportu, a później sporadycznie na specjalne zamówienia szczególnie wymagających klientów. Stała współpraca z Mercedes-Benz rozpoczęła się pod koniec lat 80., początkowo od dostarczania elementów stylizacyjnych. W połowie lat 90. zaczęły się pojawiać gruntownie zmodyfikowane modele samochodów Mercedes-Benz, które otrzymywały nowe oznaczenie. Po ujednoliceniu nazewnictwa modeli Mercedes-Benz, przyjęło się, że modele zmodyfikowane przez AMG otrzymują 2-cyfrowe, zamiast 3-cyfrowego, oznaczenie wersji silnikowej oraz dodatkowo skrót AMG - np.: SL 55 AMG albo C 30 AMG. Aktualnie, prawie wszystkie modele samochodów osobowych Mercedes-Benz mają co najmniej jedną seryjną wersję AMG. Wyjątki to klasy: A (W169), B (W245), Vaneo. Silniki stosowane w 2007/2008 roku:
    Oznaczenie 65 AMG (M275 AMG)- poj. 5980 cm³, V12 - 36V, moc. 612 KM przy 4800 obr/min. - max moment obrotowy 1000 Nm w przedziale 2000 - 4000 obr/min. (ograniczony elektronicznie). Wyposażony w dwie turbosprężarki. Dostępny w klasach - S, CL, SL
    Oznaczenie 63 AMG* (M157)- poj. 6208 cm³, V8 - 32V, moc. 525 KM przy 6800 obr/min. - max moment obrotowy 600 Nm przy 6800 obr/min. Dostępny w klasach - C, E , S, SL, CL, CLK, CLS, ML
    Oznaczenie 55 AMG (M113 E55 ML)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc. 500 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 700 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Wyposażony w kompresor / dostępny w klasie - G
    Oznaczenie 55 AMG (M113 E55)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc 360 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 510 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Dostępny w klasie - SLK
    Maksymalna moc silnika (M157) oznaczonego 63 AMG różni się w zależności od klasy w której jest zamontowany, dla C osiąga moc - 457 KM, natomiast dla S, SL, CL - 525 KM, dla modelu SLS moc silnika osiąga - 571 KM
    6 września 2012, 22:57 przez bluetooth22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moja kolekcja TG – Wszystkie numery od 1-55 + dodatek FORZA ITALIA z numerem 50 :)
    Wszystkie numery od 1-55 + dodatek FORZA ITALIA z numerem 50 :)
    28 lipca 2012, 12:26 przez marcinp (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Moja Bawara E36 – Moja perełka;) pod maską R6 2.0 VANOS 150KM B+G! fele 16" w środku czarna skóra i całkiem przyjemne audio;)
Na trasie jestem w stanie zejść do 7L/100km (gazu), ale mało kiedy wytrzymuję takie tempo więcej niż kilka kilometrów;) na autostradzie bez wysiłku przyśpiesza do 140km/h i równie łatwo taką prędkość utrzymuje zostawiając wszystkie Golfy w tyle;P
W mieście przy spokojnej jeździe pali około 10-13L ;) 
Nie wiem jak tam z gazem w reszcie Polski ale w Rzeszowie mamy po 2.49zł/L 

Zmiany jakie wprowadziłem:
- koła: przód 205/55/16", tył 215/65/16",
- filtr podwójny stożek,
- największa z dostępnych chłodnic dla tego modelu,
- wymiana wszystkich uszczelek silnika i świec
- halogeny dające czysto białe światło
- nowe, wentylowane tarcze i klocki przód
- nowe sprężyny zawieszenia przód i tył + nowe amory na przód
- nowe tylne lampy
- i pare drobiazgów w środku zniszczonych przez poprzednich właścicieli;)
    Moja perełka;) pod maską R6 2.0 VANOS 150KM B+G! fele 16" w środku czarna skóra i całkiem przyjemne audio;)
    Na trasie jestem w stanie zejść do 7L/100km (gazu), ale mało kiedy wytrzymuję takie tempo więcej niż kilka kilometrów;) na autostradzie bez wysiłku przyśpiesza do 140km/h i równie łatwo taką prędkość utrzymuje zostawiając wszystkie Golfy w tyle;P
    W mieście przy spokojnej jeździe pali około 10-13L ;)
    Nie wiem jak tam z gazem w reszcie Polski ale w Rzeszowie mamy po 2.49zł/L

    Zmiany jakie wprowadziłem:
    - koła: przód 205/55/16", tył 215/65/16",
    - filtr podwójny stożek,
    - największa z dostępnych chłodnic dla tego modelu,
    - wymiana wszystkich uszczelek silnika i świec
    - halogeny dające czysto białe światło
    - nowe, wentylowane tarcze i klocki przód
    - nowe sprężyny zawieszenia przód i tył + nowe amory na przód
    - nowe tylne lampy
    - i pare drobiazgów w środku zniszczonych przez poprzednich właścicieli;)
    3 lipca 2012, 9:38 przez ciechoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Moje

    URSUS C-385 – Pierwszy traktor z serii ciężkich ciągników Ursusa
Silnik:
typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
liczba cylindrów: 4,
pojemność: 4562 cm³.

Układ napędowy:
sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.

Układy jezdne:
oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
układ pneumatyczny hamowania przyczep.

Układy agregowania
pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
TUZ kat. II wg ISO
udźwig na końcach ramion 1700 kg
WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
klasa 1,4
    Pierwszy traktor z serii ciężkich ciągników Ursusa
    Silnik:
    typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
    moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
    max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
    liczba cylindrów: 4,
    pojemność: 4562 cm³.

    Układ napędowy:
    sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
    skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
    całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
    mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.

    Układy jezdne:
    oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
    mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
    hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
    prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
    układ pneumatyczny hamowania przyczep.

    Układy agregowania
    pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
    regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
    TUZ kat. II wg ISO
    udźwig na końcach ramion 1700 kg
    WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
    masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
    klasa 1,4
    26 czerwca 2012, 18:46 przez oram_pole (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)