Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 8 takich materiałów
    10 września 2019, 22:14 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E34 524TD 1989r – Do roku 2016 autko było używane codziennie. Teraz to tylko weekendówka.  Jestem 3 właścicielem auta, przebieg 410 000 km stan perfekcyjny w środku jak i na zewnątrz. Kierownica, gałka biegów, siedzenia itp perfekt. Skrzynia automatyczna (rzadkość spotykana przy tym silniku). Auto śmiga bez najmniejszych zarzutów.
    Do roku 2016 autko było używane codziennie. Teraz to tylko weekendówka. Jestem 3 właścicielem auta, przebieg 410 000 km stan perfekcyjny w środku jak i na zewnątrz. Kierownica, gałka biegów, siedzenia itp perfekt. Skrzynia automatyczna (rzadkość spotykana przy tym silniku). Auto śmiga bez najmniejszych zarzutów.
    29 lutego 2016, 21:59 przez jogobela55 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    BMW E28 524td – Ze swoim właścicielem.
    Ze swoim właścicielem.
    Polscy specialiści – w 1983 wyprodukowano pierwsze BMW z turbodoładowanym silnikiem Diesla, było to BMW e28 524td, od tamtej pory wszystkie montowanie silniki diesla wyposażone są w turbosprężarkę.

Jak widać "Polscy specjaliści" jeszcze do tego nie doszli!
    W 1983 wyprodukowano pierwsze BMW z turbodoładowanym silnikiem Diesla, było to BMW e28 524td, od tamtej pory wszystkie montowanie silniki diesla wyposażone są w turbosprężarkę.

    Jak widać "Polscy specjaliści" jeszcze do tego nie doszli!
    Z serii jak wszyscy... to i mój projekcik – BMW E28 524td 1984r.
Pierwsze zdjęcie jeszcze w Holandii w dniu kupna, 2-gie dzisiaj po złożeniu letniego setup-u. Przez ten czas zrobiona mechanika, nowy lakier, nowe zawieszenie, koła 17", nowe chromy i cała masa innych detali. A lista rzeczy do zrobienia jakby nie miała końca
    BMW E28 524td 1984r.
    Pierwsze zdjęcie jeszcze w Holandii w dniu kupna, 2-gie dzisiaj po złożeniu letniego setup-u. Przez ten czas zrobiona mechanika, nowy lakier, nowe zawieszenie, koła 17", nowe chromy i cała masa innych detali. A lista rzeczy do zrobienia jakby nie miała końca
    7 maja 2014, 22:01 przez wazzzuper (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Diesle BMW mają 30 lat – Dokładnie trzy dekady temu bawarska firma zaprezentowała swoją pierwszą jednostkę wysokoprężną. Motor trafił pod maskę modelu Serii 5 i sprawił, że samochód został okrzyknięty najszybszym ropniakiem na świecie!

Obecnie silniki Diesla są popularne, ciche, mocne i oszczędne. Pod koniec lat siedemdziesiątych i w latach osiemdziesiątych sprawa nie była jednak taka oczywista. Czemu zatem Bawarczycy zdecydowali się wdrożyć prace nad ropniakiem? Winny był kryzys paliwowy. Założeniem dla inżynierów BMW było stworzenie jednostki, które zaoferuje nie tylko niskie spalanie, ale również okaże się stosunkowo mocna i w miarę cicha. Wynikiem prac stał się 2,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 115 KM. Moment obrotowy sięgał 210 Nm.

Najszybszy diesel w roku 1983? BMW 524td!

Model 524 td (E28) trafił na rynek w roku 1983 i z miejsca został okrzyknięty najszybszym autem z silnikiem diesla na świecie. Tytuł zawdzięczał przyspieszeniu do pierwszej setki w 12,9 sekundy oraz prędkości maksymalnej wynoszącej 180 km/h. Co ważniejsze, motor zadowalał się średnio 7,1 litra ropy. Współczesnych automobilistów osiągi klasycznej "Piątki" mogą jedynie śmieszyć. W tamtym czasie robiły jednak wrażenie!

Diesle na dobre zadomowiły się w ofercie BMW. Świetnym dowodem jest chociażby model M550d. 3-litrowy, potrójnie doładowany ropniak dysponuje mocą 381 KM i momentem obrotowym na poziomie 730 Nm. Ogromna siła rozpędza Serię 5 do setki w 4,7 sekundy. M550d jest nieznacznie wolniejszy od BMW M5, a jednocześnie spala dwukrotnie mniej paliwa w cyklu miejskim!
    Dokładnie trzy dekady temu bawarska firma zaprezentowała swoją pierwszą jednostkę wysokoprężną. Motor trafił pod maskę modelu Serii 5 i sprawił, że samochód został okrzyknięty najszybszym ropniakiem na świecie!

    Obecnie silniki Diesla są popularne, ciche, mocne i oszczędne. Pod koniec lat siedemdziesiątych i w latach osiemdziesiątych sprawa nie była jednak taka oczywista. Czemu zatem Bawarczycy zdecydowali się wdrożyć prace nad ropniakiem? Winny był kryzys paliwowy. Założeniem dla inżynierów BMW było stworzenie jednostki, które zaoferuje nie tylko niskie spalanie, ale również okaże się stosunkowo mocna i w miarę cicha. Wynikiem prac stał się 2,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 115 KM. Moment obrotowy sięgał 210 Nm.

    Najszybszy diesel w roku 1983? BMW 524td!

    Model 524 td (E28) trafił na rynek w roku 1983 i z miejsca został okrzyknięty najszybszym autem z silnikiem diesla na świecie. Tytuł zawdzięczał przyspieszeniu do pierwszej setki w 12,9 sekundy oraz prędkości maksymalnej wynoszącej 180 km/h. Co ważniejsze, motor zadowalał się średnio 7,1 litra ropy. Współczesnych automobilistów osiągi klasycznej "Piątki" mogą jedynie śmieszyć. W tamtym czasie robiły jednak wrażenie!

    Diesle na dobre zadomowiły się w ofercie BMW. Świetnym dowodem jest chociażby model M550d. 3-litrowy, potrójnie doładowany ropniak dysponuje mocą 381 KM i momentem obrotowym na poziomie 730 Nm. Ogromna siła rozpędza Serię 5 do setki w 4,7 sekundy. M550d jest nieznacznie wolniejszy od BMW M5, a jednocześnie spala dwukrotnie mniej paliwa w cyklu miejskim!
    29 lipca 2013, 21:26 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)

    1