Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Ferrari 575M Maranello – Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoskie Ferrari w latach 2002–2006. Został zaprezentowany po raz pierwszy na marcowej wystawie samochodowej Geneva Motor Show w 2002 roku, będąc technicznie nie nowym modelem, a jedynie gruntownie zmodernizowanym poprzednikiem. Nawiązuje do tego nazwa - pierwszy człon wskazuje pojemność silnika, z kolei widoczna następnie litera "M" to skrót od "modificato", co w języku włoskim oznacza modyfikacja. Pod kątem wizualnym Ferrari ograniczyło się do przemodelowanego pasa przedniego, gdzie skoncentrowano się na przemodelowanych reflektorach. 575M Maranello napędzane jest silnikiem V12 o pojemności 5,75 l o mocy 515 KM. Moc przenoszona jest na tylną oś przy pomocy 6-biegowej manualnej przekładni biegów. Rok po debiucie, w 2003 oferta dostępnych skrzyni biegów została poszerzona także o tę sekwencyjną pochodzącą z bolidów Formuły 1, którą wyposażono w rozbudowane tryby jazdy wyczynowej.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoskie Ferrari w latach 2002–2006. Został zaprezentowany po raz pierwszy na marcowej wystawie samochodowej Geneva Motor Show w 2002 roku, będąc technicznie nie nowym modelem, a jedynie gruntownie zmodernizowanym poprzednikiem. Nawiązuje do tego nazwa - pierwszy człon wskazuje pojemność silnika, z kolei widoczna następnie litera "M" to skrót od "modificato", co w języku włoskim oznacza modyfikacja. Pod kątem wizualnym Ferrari ograniczyło się do przemodelowanego pasa przedniego, gdzie skoncentrowano się na przemodelowanych reflektorach. 575M Maranello napędzane jest silnikiem V12 o pojemności 5,75 l o mocy 515 KM. Moc przenoszona jest na tylną oś przy pomocy 6-biegowej manualnej przekładni biegów. Rok po debiucie, w 2003 oferta dostępnych skrzyni biegów została poszerzona także o tę sekwencyjną pochodzącą z bolidów Formuły 1, którą wyposażono w rozbudowane tryby jazdy wyczynowej.
    22 kwietnia 2022, 22:18 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 GT2 RS COUPE 991 II 3.8 – Porsche 911 GWersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Silnik PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 osiąga moment obrotowy 750 Nm. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to benzyna.

Średnie spalanie PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi około 11.8 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada 2 drzwi, 2 siedzenia. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1880 mm szerokości, 1297 mm wysokości.

T2 RS COUPE 991 II 3.8 700KM
    Porsche 911 GWersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Silnik PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 osiąga moment obrotowy 750 Nm. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to benzyna.

    Średnie spalanie PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi około 11.8 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada 2 drzwi, 2 siedzenia. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1880 mm szerokości, 1297 mm wysokości.

    T2 RS COUPE 991 II 3.8 700KM
    3 stycznia 2022, 23:10 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    7 marca 2021, 17:48 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    9 października 2020, 23:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    X5 Le Mans Prototyp – Oto efekt wbudowania silnika V12 z BMW V12 LMR do BMW X5, wersja 5-drzwiowa typu SUV. Silnik benzynowy o pojemności 5990 cm³ z mocą 515 kW (700 KM). Manualna 6-biegowa skrzynia biegów i napęd 4x4. Przyspiesza od 0 do 100km/h w 4,7 sekund a prędkość maksymalna to ponad 300km/h. Link do krótkiego filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=enG-XzZrg68
    Oto efekt wbudowania silnika V12 z BMW V12 LMR do BMW X5, wersja 5-drzwiowa typu SUV. Silnik benzynowy o pojemności 5990 cm³ z mocą 515 kW (700 KM). Manualna 6-biegowa skrzynia biegów i napęd 4x4. Przyspiesza od 0 do 100km/h w 4,7 sekund a prędkość maksymalna to ponad 300km/h. Link do krótkiego filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=enG-XzZrg68
    14 marca 2015, 22:06 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne wykonanie

    Ford Falcon `63  Aarona Kaufmana – Z silnikiem 6.2 V8 i mocy 515KM podczas tegorocznego "Pikes Peak".
    Z silnikiem 6.2 V8 i mocy 515KM podczas tegorocznego "Pikes Peak".
    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca - Szybszy od europejczyków? – Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji. 

Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

Więcej info, fotek i video w źródle
    Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji.

    Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

    Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

    Więcej info, fotek i video w źródle
    AVENTADOR LP 700-4 – Jak dla mnie perfekcja, a jak dla Was się podoba? Pełna galeria zdjęć w źródle

Silnik: 
- V12, 60°, MPI
- 700 HP (515 kW) @ 8,250 RPM
- 690 Nm (507 lbft) @ 5,500 RPM
vmax: 350 km/h (217 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 2.9 s
    Jak dla mnie perfekcja, a jak dla Was się podoba? Pełna galeria zdjęć w źródle

    Silnik:
    - V12, 60°, MPI
    - 700 HP (515 kW) @ 8,250 RPM
    - 690 Nm (507 lbft) @ 5,500 RPM
    vmax: 350 km/h (217 mph)
    0-100 km/h (0-62 mph): 2.9 s
    BBS rx 515 – Wypolerowana u nas. Niestety pojedyncza sztuka. Podobno Mały zrobi z niej świetny żyrandol
    Wypolerowana u nas. Niestety pojedyncza sztuka. Podobno Mały zrobi z niej świetny żyrandol
    20 grudnia 2013, 9:23 przez sivye38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj