Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 79 takich materiałów
    Mercedes CLS w śnieżnej scenerii – Mój CLS W219 350 
272 KM (200 kW) przy 6000 obr/min
350 Nm przy 2400-5000 obr/min
0-100 km/h: 7,0 s
    Mój CLS W219 350
    272 KM (200 kW) przy 6000 obr/min
    350 Nm przy 2400-5000 obr/min
    0-100 km/h: 7,0 s
    20 lutego 2013, 14:00 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Jelcz P442  014 – Zasłużony sprzęt cały czas w pełnej gotowości 
jelcz P442 GCBARt 5/24
zbiornik wody: 5000 l
zbiornik piany: 500 l
wydajność autopompy: 2400 l/min
zabudowa: Jelczarskie Zakłady Samochodowe
napęd : 4×4
silnik : 11 100 cm³,6 cylindrowy  179kW/243KM 
prędkość maksymalna: 91 km/h (teoretycznie w praktyce koło 110 km/h)
    Zasłużony sprzęt cały czas w pełnej gotowości
    jelcz P442 GCBARt 5/24
    zbiornik wody: 5000 l
    zbiornik piany: 500 l
    wydajność autopompy: 2400 l/min
    zabudowa: Jelczarskie Zakłady Samochodowe
    napęd : 4×4
    silnik : 11 100 cm³,6 cylindrowy 179kW/243KM
    prędkość maksymalna: 91 km/h (teoretycznie w praktyce koło 110 km/h)
    17 lutego 2013, 19:18 przez matimz125sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Rok produkcji: 1990
    Oznaczenie silnika: M102.992
    Pojemność: 2463 cm³
    Średnica x Skok tłoka:97,30 mm × 82,80 mm
    Stopień sprężania: 9,7:1
    Moc maksymalna:235 KM (173 kW) przy 7200 obr/min
    Maks. moment obrotowy: 245 Nm przy 5000-6000 obr/min
    0-100km/h: 7.1s
    V-max: 250 km/h
    2 lutego 2013, 10:37 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Typ WFM M06-S34 1959r – wymiary: 
długość całkowita - 2020 mm
wysokość - 980 mm
szerokość - 670 mm
prześwit - 160 mm
najmniejszy promień skrętu - 1800 mm
silnik 
dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym
pojemność skokowa 123cm³ (średnica cylindra - 52 mm; skok tłoka 58 mm)
stopień sprężania - 6,6
moc maksymalna - 6,5 KM przy 5000 obr./min.
liczba biegów - 3
masa motocykla - 100 kg
prędkość maksymalna - 80 km/h
zużycie paliwa - 2,2 litra na 100 kilometrów przy prędkości 50km/h
    Wymiary:
    długość całkowita - 2020 mm
    wysokość - 980 mm
    szerokość - 670 mm
    prześwit - 160 mm
    najmniejszy promień skrętu - 1800 mm
    silnik
    dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym
    pojemność skokowa 123cm³ (średnica cylindra - 52 mm; skok tłoka 58 mm)
    stopień sprężania - 6,6
    moc maksymalna - 6,5 KM przy 5000 obr./min.
    liczba biegów - 3
    masa motocykla - 100 kg
    prędkość maksymalna - 80 km/h
    zużycie paliwa - 2,2 litra na 100 kilometrów przy prędkości 50km/h
    8 stycznia 2013, 16:09 przez iras06 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Tesla Model S – To nie jest fotomontaż - deska rozdzielcza Modelu S naprawdę składa się głównie z 17 - calowego ekranu dotykowego. Silnik elektryczny zamontowany z tyłu osiągający moc 310 kW (416 KM) przy 5000 obr./min. 4,6 sek do 100 km/h 
 cena: 406.tys. zł ;))
    To nie jest fotomontaż - deska rozdzielcza Modelu S naprawdę składa się głównie z 17 - calowego ekranu dotykowego. Silnik elektryczny zamontowany z tyłu osiągający moc 310 kW (416 KM) przy 5000 obr./min. 4,6 sek do 100 km/h
    cena: 406.tys. zł ;))
    4 grudnia 2012, 9:47 przez KS1947SG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Claas Xerion 5000 – Bo motoryzacja to nie tylko szpanerskie autka
Jest mooooc!
    Bo motoryzacja to nie tylko szpanerskie autka
    Jest mooooc!
    4 listopada 2012, 22:31 przez mazurowski1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    4x Lamborghini – Aventador, Murcielago SV, Countach 5000 QV i Diablo VT
    Aventador, Murcielago SV, Countach 5000 QV i Diablo VT
    3 listopada 2012, 14:38 przez simon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chyba jak na pierwszy raz nie najgorzej? Może jakieś rady? :)
    Suzuki KingQuad 750 AXi

    Pojemność: 722cm3
    Moc: 50 KM przy 6000 obr/min
    Moment obrotowy: 65Nm przy 5000 obr/min
    30 października 2012, 17:02 przez ~baniok93 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Lamborghini countach lp 5000 s – Lamborghini Countach LP400 - model super sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1974 - 1990.
Zaprezentowany w 1971 Countach LP5000 został wybrany na następcę Miury, jednak samochodu nie wprowadzono do sprzedaży ze względu na problemy techniczne. Najpoważniejszym z nich było przegrzewanie się silnika. Modyfikacja układu chłodzącego nic nie dała, dlatego też zrezygnowano 5-litrowego silnika na rzecz mniejszego o pojemności 3,9-litra z Miury. Lecz silnik dalej miał problemy z przegrzewaniem się, więc powiększono istniejące wloty powietrza i dodano nowe za drzwiami.
Powstały dwa prototypy. Pierwszy, czerwony trafił do kierowcy testowego Lamborghini. Natomiast drugi, zielony został zaprezentowany w 1973 w Genewie i jest uznawany za pierwszy produkcyjny egzemplarz tego modelu. Obecnie samochód znajduje się w Muzeum Lamborghini. Sprzedaż Countacha LP400 zaczęła się 11 kwietnia 1974.
W przeciwieństwie do LP5000, LP400 oparty jest na stalowej ramie przestrzennej, spawanej z rurek o średnicy 4 cm. Nadwozie jest o 13 cm dłuższe i wykonano je w całości z aluminium, dzięki czemu auto waży zaledwie 1065 kg. Countach wyposażony był w unoszone światła, zamontowane za kloszami kierunkowskazów i świateł pozycyjnych. Z tyłu za komorą silnika znalazł się bagażnik o pojemności 240 l. Wnętrze było niezwykle proste, ale oczywiście wykonane w skórze. Silnik LP400 to dobrze znana 3,9-litrowa, gaźnikowa jednostka napędzająca praktycznie wszystkie Lamborghini od 1966. Wprowadzono w niej sporo zmian, dzięki czemu moc wynosiła 276 kW (375 KM). Aby uzyskać odpowiednią trakcję zastosowano dyferencjał z ograniczonym poślizgiem. LP400 osiągał prędkość max. 316 km/h co czyni z niego najszybszego seryjnego Countacha. Jednak prowadzenie pozostawiało wiele do życzenia za sprawą wąskich i wysokich opon. Auto miało również inne wady: mało miejsca w kabinie, ciężko pracująca kierownica, skrzynia biegów, sprzęgło, hałas i nieprzyjemny zapach benzyny w kabinie, jednak takie mankamenty były czymś normalnym w superautach z tamtych czasów.
Countach LP400 jest uważany za najlepszy sportowy samochód tamtych czasów, jednak nie wpłynęło na zmianę sytuacji finansowej firmy. W roku wprowadzenia samochodu do sprzedaży, Ferruccio Lamborghini sprzedał swoją fabrykę, a w 1978 firma ogłosiła bankructwo. Powstało tylko 150 sztuk tego auta, dzisiaj jest rarytasem dla kolekcjonerów.
Godny szczególnej uwagi jest prawie w ogóle nieznany fakt wyprodukowania przez firmę na indywidualne zamówienie, jeszcze w 1999 roku limitowanej (dwie sztuki) wersji Countach Bart stworzonej specjalnie dla zamożnych fanów Lamborghini z Belgii oraz z Francji.
Nazwa Countach Bart pochodzi od imienia belgijskiego stylisty (z pochodzenia Polaka), który wynegocjował z Lamborghini warunki sprzedaży dwóch ostatnich w historii egzemplarzy auta. Obecnie widok Lamborghini Countach Bart cieszy oczy mieszkańców Brukseli oraz Cannes.
    Lamborghini Countach LP400 - model super sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1974 - 1990.
    Zaprezentowany w 1971 Countach LP5000 został wybrany na następcę Miury, jednak samochodu nie wprowadzono do sprzedaży ze względu na problemy techniczne. Najpoważniejszym z nich było przegrzewanie się silnika. Modyfikacja układu chłodzącego nic nie dała, dlatego też zrezygnowano 5-litrowego silnika na rzecz mniejszego o pojemności 3,9-litra z Miury. Lecz silnik dalej miał problemy z przegrzewaniem się, więc powiększono istniejące wloty powietrza i dodano nowe za drzwiami.
    Powstały dwa prototypy. Pierwszy, czerwony trafił do kierowcy testowego Lamborghini. Natomiast drugi, zielony został zaprezentowany w 1973 w Genewie i jest uznawany za pierwszy produkcyjny egzemplarz tego modelu. Obecnie samochód znajduje się w Muzeum Lamborghini. Sprzedaż Countacha LP400 zaczęła się 11 kwietnia 1974.
    W przeciwieństwie do LP5000, LP400 oparty jest na stalowej ramie przestrzennej, spawanej z rurek o średnicy 4 cm. Nadwozie jest o 13 cm dłuższe i wykonano je w całości z aluminium, dzięki czemu auto waży zaledwie 1065 kg. Countach wyposażony był w unoszone światła, zamontowane za kloszami kierunkowskazów i świateł pozycyjnych. Z tyłu za komorą silnika znalazł się bagażnik o pojemności 240 l. Wnętrze było niezwykle proste, ale oczywiście wykonane w skórze. Silnik LP400 to dobrze znana 3,9-litrowa, gaźnikowa jednostka napędzająca praktycznie wszystkie Lamborghini od 1966. Wprowadzono w niej sporo zmian, dzięki czemu moc wynosiła 276 kW (375 KM). Aby uzyskać odpowiednią trakcję zastosowano dyferencjał z ograniczonym poślizgiem. LP400 osiągał prędkość max. 316 km/h co czyni z niego najszybszego seryjnego Countacha. Jednak prowadzenie pozostawiało wiele do życzenia za sprawą wąskich i wysokich opon. Auto miało również inne wady: mało miejsca w kabinie, ciężko pracująca kierownica, skrzynia biegów, sprzęgło, hałas i nieprzyjemny zapach benzyny w kabinie, jednak takie mankamenty były czymś normalnym w superautach z tamtych czasów.
    Countach LP400 jest uważany za najlepszy sportowy samochód tamtych czasów, jednak nie wpłynęło na zmianę sytuacji finansowej firmy. W roku wprowadzenia samochodu do sprzedaży, Ferruccio Lamborghini sprzedał swoją fabrykę, a w 1978 firma ogłosiła bankructwo. Powstało tylko 150 sztuk tego auta, dzisiaj jest rarytasem dla kolekcjonerów.
    Godny szczególnej uwagi jest prawie w ogóle nieznany fakt wyprodukowania przez firmę na indywidualne zamówienie, jeszcze w 1999 roku limitowanej (dwie sztuki) wersji Countach Bart stworzonej specjalnie dla zamożnych fanów Lamborghini z Belgii oraz z Francji.
    Nazwa Countach Bart pochodzi od imienia belgijskiego stylisty (z pochodzenia Polaka), który wynegocjował z Lamborghini warunki sprzedaży dwóch ostatnich w historii egzemplarzy auta. Obecnie widok Lamborghini Countach Bart cieszy oczy mieszkańców Brukseli oraz Cannes.
    4 lipca 2012, 15:32 przez mentor_one (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Silnik:
    318′ V8, 230 KM
    426′ HEMI, 425 KM przy 5000 rpm, 490 Nm przy 4000 rpm
    440′ V8, 375 KM przy 4600 rpm, 480 Nm przy 3200 rpm
    17 maja 2012, 9:17 przez ~Sava | Do ulubionych | Skomentuj