Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 79 takich materiałów
    Audi 5000 USA –
    12 października 2014, 11:48 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Maserati 5000 GT "Scià di Persia" – W 1958 Szachinszach Perski skontaktował się z Maserati, żeby zamówić " najszybszy samochód na świecie". Maserati zlecił nadwozie Carrozzerii Toruing. Jako baza zostało użyte podwozie z 3500GT, ale z nowym silnikiem 5000 V8 pochodzący od wyścigówki 450S. To jest pierwszy egzemplarz z serii 5000 GT, powstały kolejne 33. Nadwozia, tak jak z pierwszym egzemplarzem, były produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone). 

Silnik: V8, DOHC, 4948cc, 325KM
V max: 260 Km/h
    W 1958 Szachinszach Perski skontaktował się z Maserati, żeby zamówić " najszybszy samochód na świecie". Maserati zlecił nadwozie Carrozzerii Toruing. Jako baza zostało użyte podwozie z 3500GT, ale z nowym silnikiem 5000 V8 pochodzący od wyścigówki 450S. To jest pierwszy egzemplarz z serii 5000 GT, powstały kolejne 33. Nadwozia, tak jak z pierwszym egzemplarzem, były produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone).

    Silnik: V8, DOHC, 4948cc, 325KM
    V max: 260 Km/h
    13 września 2014, 15:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Maserati 5000 GT "Indianapolis" – 5000 GT, model, który był "szyty na miarę" w zależności od widzi misiów klienta. Nadwozia produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone). 
Egzemplarz na zdjęciach został zaprojektowany przez Allemano.
Był napędzany silnikiem V8 DOHC o pojemności 5L. Moc 325KM pozwalała osiągać 260-270 km/h, czyli był jednym z najszybszych samochodów tamtych lat.
    5000 GT, model, który był "szyty na miarę" w zależności od widzi misiów klienta. Nadwozia produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone).
    Egzemplarz na zdjęciach został zaprojektowany przez Allemano.
    Był napędzany silnikiem V8 DOHC o pojemności 5L. Moc 325KM pozwalała osiągać 260-270 km/h, czyli był jednym z najszybszych samochodów tamtych lat.
    12 września 2014, 16:58 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Maserati – 5000 GT, 3500 GT Vignale Spyder i 300S.
    5000 GT, 3500 GT Vignale Spyder i 300S.
    12 września 2014, 17:14 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    To chyba najbardziej oblegany przedział cenowy, w którym już można znaleźć kilka ciekawych rodzynków.
    5 września 2014, 11:26 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Devel Sixteen – silnik V16, ponad 5000 KM i 560 km/h! – To ma jeździć czy latać?
    To ma jeździć czy latać?
    Pontiac Boneville VI – Spot #37 - 24.06.2014

Szósta generacja Pontiaca Boneville, jego odmiana na rynek kanadyjski zwana Parisienne oraz oparty na tej samej płycie podłogowej Grand Ville były największymi z Pontiaców jakie kiedykolwiek produkowano. w wersji kombi długość pojazdu wynosiła 5,8 m, masa pojazdu była równa 2,5 t (5000 funtów) co czyniło model najcięższym w swojej klasie.
Był produkowany w latach 1982 - 1986
    Spot #37 - 24.06.2014

    Szósta generacja Pontiaca Boneville, jego odmiana na rynek kanadyjski zwana Parisienne oraz oparty na tej samej płycie podłogowej Grand Ville były największymi z Pontiaców jakie kiedykolwiek produkowano. w wersji kombi długość pojazdu wynosiła 5,8 m, masa pojazdu była równa 2,5 t (5000 funtów) co czyniło model najcięższym w swojej klasie.
    Był produkowany w latach 1982 - 1986
    14 sierpnia 2014, 17:55 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Rzadkie widoki na polskich drogach – Audi 5000.
    Audi 5000.
    24 lipca 2014, 0:48 przez ramjetsc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Tak wygląda nowe Mini Paceman John Cooper Works – Pod maską Mini Paceman pracuje 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 litra. W wersji John Cooper Works generuje on aż 218 KM przy 6000 obr./min oraz 280 Nm od 1900 do 5000 obr./min, co umożliwia rozpędzenie się do 100 km/h w czasie 6,8 sekundy. Maksymalna prędkość najmocniejszej odmiany Paceman to 229 km/h, a średnie zużycie paliwa wg producenta wynosi 7,1 litra na 100 km.
    Pod maską Mini Paceman pracuje 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 litra. W wersji John Cooper Works generuje on aż 218 KM przy 6000 obr./min oraz 280 Nm od 1900 do 5000 obr./min, co umożliwia rozpędzenie się do 100 km/h w czasie 6,8 sekundy. Maksymalna prędkość najmocniejszej odmiany Paceman to 229 km/h, a średnie zużycie paliwa wg producenta wynosi 7,1 litra na 100 km.
    Lagonda Rapide – Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lagonda w latach 1961–1964. Dostępny był jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto silnika DOHC R6 o pojemności czterech litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez Astona Martina Lagondę.

Silnik:

-R6 4,0 l (3996 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
-Układ zasilania: gaźnik
-Średnica × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
-Stopień sprężania: 8,25:1
-Moc maksymalna: 239 KM (176 kW) przy 5000 obr/min
-Maksymalny moment obrotowy: 359 N•m przy 4000 obr/min
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lagonda w latach 1961–1964. Dostępny był jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto silnika DOHC R6 o pojemności czterech litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez Astona Martina Lagondę.

    Silnik:

    -R6 4,0 l (3996 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    -Układ zasilania: gaźnik
    -Średnica × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
    -Stopień sprężania: 8,25:1
    -Moc maksymalna: 239 KM (176 kW) przy 5000 obr/min
    -Maksymalny moment obrotowy: 359 N•m przy 4000 obr/min
    1 lipca 2014, 15:44 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj