Szukaj
Znalazłem 66 takich materiałów
Silnik 1.8 Endura Diesel turbo z intercoolerem, wersja nietypowa jak na ten silnik, bo poprzedni właściciel rozbroił silnik i zamiast paska rozrządu są... Przekładnie zębate.
jak go kupiłem, pomyślałem, że można kontynuować to co zaczął.
Obecnie silnik z oryginalnych 90 koni ma 110KM - póki co czeka na lepszy intercooler i na dość trudną przeróbkę, bo docelowo planuję moc w okolicy - 250-300KM.
zmienione zawieszenie od wersji Cosworth RS, hamulce, zaciski, tarcze Zimmermann. Pompa wtryskowa Lucas, która daje możliwość swobodnej regulacji dawki - jak i ma możliwość pracy przy bardzo wysokich ciśnieniach wtrysku, nawet 95MPa.
Turbina Garrett, ograniczone ciśnienie do 1.0 Bar (robocza sięga nawet 3,6Bar - po przekroczeniu tego ciśnienia wystrzelił mi wąż doprowadzający ciśnienie do intercoolera).
W planie jest przełożyć już posiadaną skrzynie biegów od Cosworth 4WD - z zablokowanym dyferencjałem centralnym, usunięcie przednich półosi i wstawienie mostu napędowego na tył auta. Obecnie autko czeka na więcej wolnego w pracy, bym mógł się za to zabrać.
malowanie farbkami na woodstocku przez przypadkowo spotkanych ludzi
Miejsce produkcji: Japonia
Segment: G+
Rodzaj napędu: 4WD
Długość: 4655 mm
Szerokość: 1895 mm
Wysokość: 1370 mm
Rozstaw osi: 2780 mm
Masa własna: 1740 kg
Poj. zbior. paliwa: 74 l
Prędkość maksymalna: 310 km/h
Maks. moc: 550 KM
Pojemność: 3799 cm³
Przyspieszenie
0-100 km/h: 2,8 s
Pojemność: 3799 cm³
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›