Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    2006 Ford GT – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 2004–2006. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy w 2002 roku. Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. Ford GT upamiętnia sukcesy wyścigowe GT40, lecz nie jest pierwszą próbą wskrzeszenia legendy. W latach dziewięćdziesiątych Ford zaprezentował prototyp samochodu Ford GT90 z silnikiem V12 z czterema sprężarkami o mocy 720 KM. Tamten model nie doczekał się produkcji nawet w krótkiej serii. Do napędu GT użyto 5,4-litrowego V8 doładowanym kompresorem, które generuje moc 551 KM i 678 Nm momentu obrotowego, który pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 330 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 3,9 sekund. Wnętrze posiada dużo elementów z perforowanego aluminium. Elementy takie jak elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja i zestaw audio znajdują się w wyposażeniu seryjnym. Samochód również posiadał manetki kierunkowskazów z Forda Focusa. Planowano produkcję 4500 egzemplarzy, jednak zakończono ją po wytworzeniu około 4000 sztuk.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 2004–2006. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy w 2002 roku. Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. Ford GT upamiętnia sukcesy wyścigowe GT40, lecz nie jest pierwszą próbą wskrzeszenia legendy. W latach dziewięćdziesiątych Ford zaprezentował prototyp samochodu Ford GT90 z silnikiem V12 z czterema sprężarkami o mocy 720 KM. Tamten model nie doczekał się produkcji nawet w krótkiej serii. Do napędu GT użyto 5,4-litrowego V8 doładowanym kompresorem, które generuje moc 551 KM i 678 Nm momentu obrotowego, który pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 330 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 3,9 sekund. Wnętrze posiada dużo elementów z perforowanego aluminium. Elementy takie jak elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja i zestaw audio znajdują się w wyposażeniu seryjnym. Samochód również posiadał manetki kierunkowskazów z Forda Focusa. Planowano produkcję 4500 egzemplarzy, jednak zakończono ją po wytworzeniu około 4000 sztuk.
    Po tym, jak Policja skieruje sprawę do sądu kierowca może zostać ukarany mandatem w wysokości nawet 4500 zł.
    1 kwietnia 2022, 1:37 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Taniego, bo kupionego za 4500 dolarów
    8 lutego 2017, 18:46 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    11 grudnia 2015, 9:53 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    USA moja praca – Dodge Ram 4500 6.7 turbo diesel 350KM. Daje rade. Sorry za jakość.
    Dodge Ram 4500 6.7 turbo diesel 350KM. Daje rade. Sorry za jakość.
    Lamborghini LM002 – Silnik: V12 24v
Pojemność: 5167 cm³
Moc: 335 kW / 450 KM @ 6800 obr/min
Max. moment obr: 501 Nm @ 4500 obr/min
0 – 100 km/h: 7.8 s.
    Silnik: V12 24v
    Pojemność: 5167 cm³
    Moc: 335 kW / 450 KM @ 6800 obr/min
    Max. moment obr: 501 Nm @ 4500 obr/min
    0 – 100 km/h: 7.8 s.
    Nowy Ford Focus ST z silnikiem... diesla o mocy 185 KM – Wg producenta auto w tej wersji jest bardzo dynamiczne i pali tylko 4,4 litra oleju napędowego na 100 km. Jednak spokojnie, w ofercie wciąż dostępny jest silnik benzynowy o pojemności 2 litrów i mocy 250 KM. 

Zupełną nowością pod maską Focusa ST jest silnik zasilany… olejem napędowym. Usportowiona wersja popularnego auta zyskała właśnie najmocniejszego diesla w ofercie. Nowy silnik TDCi ma 2 litry pojemności, 4 cylindry z których generuje 185 KM oraz 400 Nm. To 25 KM więcej od 150-konnej odmiany dostępnej w standardowym Focusie. Wyższa moc została uzyskana przez przeprogramowanie silnika, wymianę dolotu powietrza oraz przeprojektowany, bardziej wydajny układ wydechowy.

Moment obrotowy dostępny jest w zakresie od 2000 do 2750 obr./min, zaś maksymalną moc uzyskamy przy 3500 obr./min. Wysoki moment najlepiej odczujemy podczas wyprzedzania na trasie. Ford twierdzi, że nowy Focus jest w tej kwestii wyjątkowo dynamiczny. Przyspieszenie od 80 do 120 km/h na 6. biegu zajmuje 9,7 sekundy, czyli aż 2,2 sekundy lepiej od najmocniejszej dotąd jednostki 150-konnej.


W przypadku diesla przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 8,1 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 217 km/h. Największą zaletą tej jednostki jest oczywiście niskie spalanie. Ford deklaruje, że przy spokojnej jeździe kierowca może uzyskać wynik 4,4 litra na 100 km.

Pod maską odświeżonej wersji auta dostępny jest udoskonalony, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, który generuje 250 KM przy 5500 obr./min. Moment obrotowy w wysokości 360 Nm dostępny jest od 2000 do 4500 obr./min. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h zajmuje tylko 6,5 sekundy, zaś prędkość maksymalna wynosi 248 km/h. W kwestii spalania Ford upiera się, że przy spokojnej jeździe uda się uzyskać wynik 6,8 litra na 100 km, co jest m.in. zasługą systemu auto-start-stop. Oba silniki współpracują z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów.
    Wg producenta auto w tej wersji jest bardzo dynamiczne i pali tylko 4,4 litra oleju napędowego na 100 km. Jednak spokojnie, w ofercie wciąż dostępny jest silnik benzynowy o pojemności 2 litrów i mocy 250 KM.

    Zupełną nowością pod maską Focusa ST jest silnik zasilany… olejem napędowym. Usportowiona wersja popularnego auta zyskała właśnie najmocniejszego diesla w ofercie. Nowy silnik TDCi ma 2 litry pojemności, 4 cylindry z których generuje 185 KM oraz 400 Nm. To 25 KM więcej od 150-konnej odmiany dostępnej w standardowym Focusie. Wyższa moc została uzyskana przez przeprogramowanie silnika, wymianę dolotu powietrza oraz przeprojektowany, bardziej wydajny układ wydechowy.

    Moment obrotowy dostępny jest w zakresie od 2000 do 2750 obr./min, zaś maksymalną moc uzyskamy przy 3500 obr./min. Wysoki moment najlepiej odczujemy podczas wyprzedzania na trasie. Ford twierdzi, że nowy Focus jest w tej kwestii wyjątkowo dynamiczny. Przyspieszenie od 80 do 120 km/h na 6. biegu zajmuje 9,7 sekundy, czyli aż 2,2 sekundy lepiej od najmocniejszej dotąd jednostki 150-konnej.


    W przypadku diesla przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 8,1 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 217 km/h. Największą zaletą tej jednostki jest oczywiście niskie spalanie. Ford deklaruje, że przy spokojnej jeździe kierowca może uzyskać wynik 4,4 litra na 100 km.

    Pod maską odświeżonej wersji auta dostępny jest udoskonalony, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, który generuje 250 KM przy 5500 obr./min. Moment obrotowy w wysokości 360 Nm dostępny jest od 2000 do 4500 obr./min. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h zajmuje tylko 6,5 sekundy, zaś prędkość maksymalna wynosi 248 km/h. W kwestii spalania Ford upiera się, że przy spokojnej jeździe uda się uzyskać wynik 6,8 litra na 100 km, co jest m.in. zasługą systemu auto-start-stop. Oba silniki współpracują z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów.