Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 74 takie materiały
    Według BP ropa naftowa skończy się za 53 lata – BP poinformowało, że złoża ropy na świecie szacowane są aktualnie na 1687,9 mld baryłek, co powinno nam wystarczyć na kolejne 53 lata. Oznacza to, że całkowita przesiadka na samochody elektryczne będzie obowiązkowa najwcześniej w roku 2067. Pozytywna wiadomość jest taka, że zeszłoroczne prognozy BP były o 1,1 % niższe.

Szacowany wzrost pochodzi m.in. ze Stanów Zjednoczonych. BP twierdzi, że USA mają aktualnie 44,2 mld baryłek rezerwy, co jest wynikiem o 26 % lepszym od szacunków zeszłorocznych. Jest to m.in. zasługa złóż łupkowych w Bakken, Eagle Ford oraz Permian Basin, których wyniki wpłynęły na powiększenie rezerw ropy naftowej.

Firma analityczna Pioneer Natural Resources szacuje obecnie, że w rejonie Permian Basin (Teksas) znajduje się 75 mld baryłek ropy oraz gazu, choć z zeszłym roku zakładano, że można stamtąd uzyskać tylko 50 mld baryłek tych surowców. Z raportu wynika także, że ze względu na zwiększające się możliwości technologiczne eksplorowania złóż łupkowych możemy spodziewać się dalszych wzrostów rezerw ropy.
    BP poinformowało, że złoża ropy na świecie szacowane są aktualnie na 1687,9 mld baryłek, co powinno nam wystarczyć na kolejne 53 lata. Oznacza to, że całkowita przesiadka na samochody elektryczne będzie obowiązkowa najwcześniej w roku 2067. Pozytywna wiadomość jest taka, że zeszłoroczne prognozy BP były o 1,1 % niższe.

    Szacowany wzrost pochodzi m.in. ze Stanów Zjednoczonych. BP twierdzi, że USA mają aktualnie 44,2 mld baryłek rezerwy, co jest wynikiem o 26 % lepszym od szacunków zeszłorocznych. Jest to m.in. zasługa złóż łupkowych w Bakken, Eagle Ford oraz Permian Basin, których wyniki wpłynęły na powiększenie rezerw ropy naftowej.

    Firma analityczna Pioneer Natural Resources szacuje obecnie, że w rejonie Permian Basin (Teksas) znajduje się 75 mld baryłek ropy oraz gazu, choć z zeszłym roku zakładano, że można stamtąd uzyskać tylko 50 mld baryłek tych surowców. Z raportu wynika także, że ze względu na zwiększające się możliwości technologiczne eksplorowania złóż łupkowych możemy spodziewać się dalszych wzrostów rezerw ropy.
    Seat Leon Cupra z 280-konnym silnikiem 2.0 turbo ustanowił rekord wśród pojazdów przednionapędowych na Północnej Pętli Nürburgring. Hiszpański hot hatch wykręcił czas 7:58.44 min. To blisko 9 sekund szybciej od dotychczasowego rekordzisty Renault Megane RS Trophy. Nowy Leon Cupra jest także szybszy m.in. od Audi R8 V8, Alfy Romeo 4C, Astona Martina DBS czy Porsche Caymana S. Coś niesamowitego. Samochód na bazie Golfa jest od niego piękniejszy i szybszy. Seat w końcu powraca.
    5 marca 2014, 16:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Akcja od 0:44
    1 marca 2014, 21:36 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    3:44 syf
    28 stycznia 2014, 17:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Drugi filmik, który pokazuje brzmienie podczas przyspieszania na pełnym gazie.
    Jeep Grand Cherokee ze zmodyfikowanym wydechem. Obecnie jest 2,5", bez katalizatora, tłumik Flowmaster Super 44. Niestety coś się poluzowało w kamerce, ale i tak dobrze słychać dźwięk silnika
    17 grudnia 2013, 17:59 przez Prezes_ZJ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Mój Jeep Grand Cherokee ze zmodyfikowanym wydechem. Obecnie jest 2,5", bez katalizatora, tłumik Flowmaster Super 44. Jak się spodoba, dorzucę trochę fotek i więcej filmików. Niestety coś się poluzowało w kamerce, ale i tak dobrze słychać dźwięk silnika :)
    16 grudnia 2013, 22:17 przez Prezes_ZJ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Pierwsze samochody Hondy – Honda jest jednym z młodszych producentów samochodów. Marka ta zaczęła tworzyć i sprzedawać samochody dopiero od 1963 roku, zaczynając od widocznych na zdjęciu małej ciężarówki T360, a cztery miesiące później wszedł do sprzedaży sportowy roadster S500. Roadster ten był trochę na przekór planom Ministerstwa Gospodarki, Handlu i Przemysłu Japonii, które to w 1955 roku zaproponowało pewien program dotyczący promocji rodzimej motoryzacji, chodziło o stworzenie "narodowego samochodu", 4-miejscowego, o maksymalnej prędkości 100 km/h i cenie 150 tysięcy jenów. Natomiast Soichiro Honda (szef marki w latach 1948-1973), przez całe swoje życie zafascynowany motocyklowym i samochodowym sportem, wolał poczekać, ponieważ chciał stworzyć coś "innego". Nieoczekiwanie, w 1961 roku wspomniane Ministerstwo zaproponowało kontrowersyjną taktykę, na mocy której poszczególne japońskie marki miałyby ulec wchłonięciu przez inne (w 1963 r.). Doszło wtedy do ostrej wymiany zdań między Soichiro Hondą, a zarządem Ministerstwa. Jak się później okazało, plany Ministerstwa nie powiodły się, a Honda mogła bezpiecznie tworzyć samochody. 

T360 to mała ciężarówka z silnikiem 354 cm3 o mocy 30 KM i napędem na tył. 
Natomiast S500 to lekki roadster z napędem na tył i niezależnym zawieszeniem, o masie 675 kg, którego 4-cylindrowy silnik o pojemności 531 cm3 i mocy 44 KM (DOHC, cztery gaźniki, głowica o półkulistych komorach spalania) jest oczywiście wysokoobrotowy (czerwone pole od 9500 rpm, może się kręcić do 11000 rpm).
    Honda jest jednym z młodszych producentów samochodów. Marka ta zaczęła tworzyć i sprzedawać samochody dopiero od 1963 roku, zaczynając od widocznych na zdjęciu małej ciężarówki T360, a cztery miesiące później wszedł do sprzedaży sportowy roadster S500. Roadster ten był trochę na przekór planom Ministerstwa Gospodarki, Handlu i Przemysłu Japonii, które to w 1955 roku zaproponowało pewien program dotyczący promocji rodzimej motoryzacji, chodziło o stworzenie "narodowego samochodu", 4-miejscowego, o maksymalnej prędkości 100 km/h i cenie 150 tysięcy jenów. Natomiast Soichiro Honda (szef marki w latach 1948-1973), przez całe swoje życie zafascynowany motocyklowym i samochodowym sportem, wolał poczekać, ponieważ chciał stworzyć coś "innego". Nieoczekiwanie, w 1961 roku wspomniane Ministerstwo zaproponowało kontrowersyjną taktykę, na mocy której poszczególne japońskie marki miałyby ulec wchłonięciu przez inne (w 1963 r.). Doszło wtedy do ostrej wymiany zdań między Soichiro Hondą, a zarządem Ministerstwa. Jak się później okazało, plany Ministerstwa nie powiodły się, a Honda mogła bezpiecznie tworzyć samochody.

    T360 to mała ciężarówka z silnikiem 354 cm3 o mocy 30 KM i napędem na tył.
    Natomiast S500 to lekki roadster z napędem na tył i niezależnym zawieszeniem, o masie 675 kg, którego 4-cylindrowy silnik o pojemności 531 cm3 i mocy 44 KM (DOHC, cztery gaźniki, głowica o półkulistych komorach spalania) jest oczywiście wysokoobrotowy (czerwone pole od 9500 rpm, może się kręcić do 11000 rpm).
    Baja 1000 – „SCORE Baja 1000”. Rozgrywany od 44 lat (Dakar może się schować….) rajd pustynny z trasą o długości 705 mil (1134 km), na którym walka toczy się non stop od startu aż do mety (po drodze zawodnicy z danej załogi zamieniają się miejscami za kierownicą) przez off-roaderów zza Wielkiej Wody nazywany jest dziadkiem wszystkich rajdów cross-country.
    „SCORE Baja 1000”. Rozgrywany od 44 lat (Dakar może się schować….) rajd pustynny z trasą o długości 705 mil (1134 km), na którym walka toczy się non stop od startu aż do mety (po drodze zawodnicy z danej załogi zamieniają się miejscami za kierownicą) przez off-roaderów zza Wielkiej Wody nazywany jest dziadkiem wszystkich rajdów cross-country.
    24 października 2013, 16:32 przez lewy425 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Janusz Kulig – 19 października 2013 mistrz obchodziłby 44 rocznicę urodzin.
    19 października 2013 mistrz obchodziłby 44 rocznicę urodzin.
    19 października 2013, 11:08 przez ~DARK | Do ulubionych | Skomentuj
    MISTRZU - pamiętamy o Tobie – 44 urodziny nieodżałowanego Janusza Kuliga
    44 urodziny nieodżałowanego Janusza Kuliga
    19 października 2013, 17:50 przez crockett1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj