Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 74 takie materiały
    To prawdziwe monstrum, zamiast jednego cylindra ma dwa o łącznej pojemności 500cm. Mz-tka wytwarza 44 KM 57 Nm i rozpędza się do 160 km/h.
    5 października 2015, 21:30 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    M.in czy auto które stoi może jechać? W/g pomiaru iskry tak i to 44 km/h.
    10 czerwca 2015, 20:03 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Kompilacja filmów zamieszczonych w sieci od 06.03.2015 do 13.03.2015. Ku przestrodze.
    15 marca 2015, 19:18 przez driver_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Co to za dziwak? – Co to za dziwadło? Trochę podobny do łodzi podwodnej, ale ma skrzydła, a faktycznie to samochód. Dokładnie to Mercedes-Benz T80, superpojazd który powstał 1939 r w III Rzeszy i miał pobić rekord prędkości na lądzie. Zakładana prędkość to 750 km/h!
Miał tego dokonać dzięki silnikowi, który powstał na bazie jednostek stosowanych w myśliwcach oraz bombowcach. Motor o pojemności 44,5 litra ważył 807 kilogramów i rozwijał 3500 KM przy 3640 obr./min.
Wybuch wojny uniemożliwił podjęcie próby, obecnie pojazd stoi w muzeum Mercedesa (dolne zdjęcie).
    Co to za dziwadło? Trochę podobny do łodzi podwodnej, ale ma skrzydła, a faktycznie to samochód. Dokładnie to Mercedes-Benz T80, superpojazd który powstał 1939 r w III Rzeszy i miał pobić rekord prędkości na lądzie. Zakładana prędkość to 750 km/h!
    Miał tego dokonać dzięki silnikowi, który powstał na bazie jednostek stosowanych w myśliwcach oraz bombowcach. Motor o pojemności 44,5 litra ważył 807 kilogramów i rozwijał 3500 KM przy 3640 obr./min.
    Wybuch wojny uniemożliwił podjęcie próby, obecnie pojazd stoi w muzeum Mercedesa (dolne zdjęcie).
    7 marca 2015, 21:56 przez Borsucjusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    oldconceptcars.com, wikipedia

    Wypadek Nissana GT-R UNLIM500+ – 44 letni Rosjanin - Eugene Kern, znany niniejszym z wyścigów UNLIM500+ zginął podczas zawodów na Krymie. Auto po przekroczeniu linii mety nie zaczęło hamować ani zwalniać, z pełną prędkością, grubo powyżej 320 km/h uderzyło w nasyp / bloki na końcu pasa i przekoziołkowało.
    44 letni Rosjanin - Eugene Kern, znany niniejszym z wyścigów UNLIM500+ zginął podczas zawodów na Krymie. Auto po przekroczeniu linii mety nie zaczęło hamować ani zwalniać, z pełną prędkością, grubo powyżej 320 km/h uderzyło w nasyp / bloki na końcu pasa i przekoziołkowało.
    44 letni Rosjanin - Eugene Kern, znany niniejszym z wyścigów UNLIM500+ zginął podczas zawodów na Krymie. Auto po przekroczeniu linii mety nie zaczęło hamować ani zwalniać, z pełną prędkością, grubo powyżej 320 km/h uderzyło w nasyp / bloki na końcu pasa i przekoziołkowało.
    26 września 2014, 0:47 przez matiqq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Od administracji:

    Uwaga - materiał jest wstrząsający. Jeśli nie masz mocnych nerwów - proszę nie oglądaj!

    Waham się, czy dać to na główną - za dnia postanowimy w większym gronie co z tym materiałem zrobić...

    I jeszcze opis wypadku do którego dobrnąłem

    21 września 2014 o godzinie 14:30 czasu lokalnego na 67 kilometrze drogi do Elaburga-Perm kierujący samochodem ciężarowym marki DAF najechał na tył auta osobowego marki VAZ 2107. W wyniku wypadku samochody zjechały na sąsiedni pas ruchu, ciężarówka uderzyła bokiem w inny pojazd jadący z naprzeciwka, a VAZ 2107 został uderzony czołowo przez prawidłowo jadący samochód marki Dacia Sandero (w Rosji pod marką Renault Sandero) W tył Renault uderzyły jeszcze dwa kolejne pojazdy. Na skutek uderzenia VAZ stanął w płomieniach. 39 letni kierowca samochodu VAZ został zakleszczony w samochodzie i zginął w płomieniach. 48 letni kierowca samochodu DAF, 44 letni kierujący samochodem Renault Sandero i 10 letnia pasażerka Renault (córka 44 latka) wyszli z wypadku z lekkimi obrażeniami. Oprócz wyżej wymienionych pojazdów w wypadku brały udział dwa inne pojazdy (które wpadły w tył Renault), jednak ich kierowcom i pasażerom nic się nie stało (oni na filmie próbują gasić pożar). Kierowcy DAF będą postawione zarzuty z paragrafu 3 artykułu 264 rosyjskiego Kodeksu Karnego (spowodowanie katastrofy lądowej ze skutkiem śmiertelnym).

    Video - Michaił Kapustin
    22 września 2014, 19:20 przez ~Swk09 | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Subaru – Dla wielu osób pierwszym skojarzeniem dotyczącym modelu Impreza jest niebieska rajdówka na złotych felgach pędząca przez odcinki specjalne. To właśnie przez udział w sporcie motorowym marka Subaru zyskała tak wielu sypatyków i fanów.

Od 1993 roku aż do dnia dzisiejszego fabryczny zespół Subaru (Subaru World Rally Team = SWRT) bierze udział cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata. Oprócz tego Impreza jest obecna praktycznie we wszystkich innych rajdowych serialach i rozgrywkach regionalnych, takich jak choćby Rajdowe Mistrzostwa Polski. Rajdowej karierze Imprezy można by poświęcić osobną stronę internetową, dlatego tu ograniczymy się tylko do podstawowych informacji i statystykach.

SWRT modelem Impreza zdobyło 3 tytuły Rajdowego Mistrza Świata Producentów w latach 1995, 1996 i 1997. Trzech kierowców SWRT modelem Impreza zdobyło tytuł Rajdowego Mistrza Świata Kierowców. Byli to : Colin McRae w 1995 roku, Ritchard Burns w 2001 roku i Petter Solberg w 2003 roku.

Jak do tej pory model Impreza z różnymi kierowcami za kierownicą zwyciężył w sumie w 44 rundach Mistrzostw Świata.

W 1997 roku, Subaru jako pierwszy z producentów zaprezentowało Imprezę w specyfikacji WRC. W sezonie 1997 Impreza triumfowała w aż 8 rundach Mistrzostw Świata.

W tym samym roku Krzysztof Hołowczyc zdobył tytuł Rajdowego Mistrza Europy właśnie za kierownicą Subaru Imprezy.

Również w Mistrzostwach Polski Impreza była samochodem zwycieskim: w 1999 roku Krzysztof Hołowczyc, w 2003 Tomasz Czopik i w latach 2004, 2005, 2006 Leszek Kuzaj zdobywali tytuły Mistrzów kraju w różnych ewolucjach tego modelu.
    Dla wielu osób pierwszym skojarzeniem dotyczącym modelu Impreza jest niebieska rajdówka na złotych felgach pędząca przez odcinki specjalne. To właśnie przez udział w sporcie motorowym marka Subaru zyskała tak wielu sypatyków i fanów.

    Od 1993 roku aż do dnia dzisiejszego fabryczny zespół Subaru (Subaru World Rally Team = SWRT) bierze udział cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata. Oprócz tego Impreza jest obecna praktycznie we wszystkich innych rajdowych serialach i rozgrywkach regionalnych, takich jak choćby Rajdowe Mistrzostwa Polski. Rajdowej karierze Imprezy można by poświęcić osobną stronę internetową, dlatego tu ograniczymy się tylko do podstawowych informacji i statystykach.

    SWRT modelem Impreza zdobyło 3 tytuły Rajdowego Mistrza Świata Producentów w latach 1995, 1996 i 1997. Trzech kierowców SWRT modelem Impreza zdobyło tytuł Rajdowego Mistrza Świata Kierowców. Byli to : Colin McRae w 1995 roku, Ritchard Burns w 2001 roku i Petter Solberg w 2003 roku.

    Jak do tej pory model Impreza z różnymi kierowcami za kierownicą zwyciężył w sumie w 44 rundach Mistrzostw Świata.

    W 1997 roku, Subaru jako pierwszy z producentów zaprezentowało Imprezę w specyfikacji WRC. W sezonie 1997 Impreza triumfowała w aż 8 rundach Mistrzostw Świata.

    W tym samym roku Krzysztof Hołowczyc zdobył tytuł Rajdowego Mistrza Europy właśnie za kierownicą Subaru Imprezy.

    Również w Mistrzostwach Polski Impreza była samochodem zwycieskim: w 1999 roku Krzysztof Hołowczyc, w 2003 Tomasz Czopik i w latach 2004, 2005, 2006 Leszek Kuzaj zdobywali tytuły Mistrzów kraju w różnych ewolucjach tego modelu.
    8 września 2014, 23:17 przez Max940918 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj