Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    BMW 435i F32 Carbonerre BMW KLUB WARSZAWA – Chyba nikomu nie muszę przedstawiać tego auta, gdzie się nie pojawi od razu przykuwa do siebie uwagę. Na I Open Spocie 2017 by BMW Klub Warszawa w mgnieniu oka zebrało się przy nim kilkadziesiąt osób. Te BMW robi na prawdę mega robotę, poziomem modyfikacji postawiono wysoko poprzeczkę do przebicia!
    Chyba nikomu nie muszę przedstawiać tego auta, gdzie się nie pojawi od razu przykuwa do siebie uwagę. Na I Open Spocie 2017 by BMW Klub Warszawa w mgnieniu oka zebrało się przy nim kilkadziesiąt osób. Te BMW robi na prawdę mega robotę, poziomem modyfikacji postawiono wysoko poprzeczkę do przebicia!
    BMW 435 F32 –
    6 grudnia 2016, 21:12 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    435 HP Supercharger
    21 marca 2015, 16:21 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 435 i –
    29 września 2014, 16:25 przez Michal9300 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło: własne
    BMW 435 – Nic dodać, nic ująć.
    Nic dodać, nic ująć.
    22 września 2014, 18:49 przez Only_Drift (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Auta z " 60 sekund " – Pojazd nr 5. Bentley Continental 1964r. - Alma

Silnik - V8 6,2 l (6223 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV

Jednostka napędowa jest produkcji firmy Rolls-Royce. Auto wyposażone zostało w 4-biegową automatyczną skrzynie biegów, która przenosi moc na tylną oś. Masa własna pojazdu wynosi 2077 kg.

Niestety nie ma danych szczegółowych dotyczących tego modelu. 

Obecne ceny tego samochodu zaczynają się w okolicach 300 tyś. dolarów (około 920 tyś złotych). Za egzemplarz w świetnym stanie możemy zapłacić na ten dzień nawet 435 tyś dolarów (1 330 000 zł)

Mi osobiście podoba się stylistyka tego auta
    Pojazd nr 5. Bentley Continental 1964r. - Alma

    Silnik - V8 6,2 l (6223 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV

    Jednostka napędowa jest produkcji firmy Rolls-Royce. Auto wyposażone zostało w 4-biegową automatyczną skrzynie biegów, która przenosi moc na tylną oś. Masa własna pojazdu wynosi 2077 kg.

    Niestety nie ma danych szczegółowych dotyczących tego modelu.

    Obecne ceny tego samochodu zaczynają się w okolicach 300 tyś. dolarów (około 920 tyś złotych). Za egzemplarz w świetnym stanie możemy zapłacić na ten dzień nawet 435 tyś dolarów (1 330 000 zł)

    Mi osobiście podoba się stylistyka tego auta
    20 maja 2014, 19:19 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 435 – Pachnąca świeżością napotkana w Niemieckim miasteczku Drezno.
    Pachnąca świeżością napotkana w Niemieckim miasteczku Drezno.
    2 kwietnia 2014, 22:56 przez HerHerman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne.
    Najszybsze auto świata! Pobiło Veyrona! – W połowie lutego, w Kennedy Space Center, na liczącym 3,2 mili pasie startowym wykorzystywanym jako lądowisko wahadłowców, będący owocem prac brytyjskich i amerykańskich inżynierów pojazd rozpędził się do rekordowej prędkości 435,31 km/h. Dla porównania, największa prędkość osiągnięta przez Bugatti Veyron Super Sport to 434,07 km/h.

Mimo lepszego rezultatu Hennessey Venom GT nie został oficjalnie uznany najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Samochód pokonał pas startowy tylko w jednym kierunku, by uznać rekord, auto musiałoby też pokonać go w drugą stronę.
Mimo tego, to właśnie Hennessey Venom GT może być uznawany za najszybsze "seryjnie" wytwarzane auto świata. W Bugatti fabrycznie montowany jest bowiem ogranicznik prędkości do 415 km/h, a firma Hennessey nie wyposażana swoich pojazdów w żadne elektroniczne "kagańce".

Hennessey Venom GT ma też na swoim koncie inny - tym razem jednak oficjalnie uznany przez Guinessa - rekord. W styczniu 2013 roku na lotnisku w Huodson auto osiągnęło prędkość 300 km/h w zaledwie 13,63 s od startu. Samochód oficjalnie uznano wówczas najszybciej przyspieszającym do 300 km/h autem na świecie.
    W połowie lutego, w Kennedy Space Center, na liczącym 3,2 mili pasie startowym wykorzystywanym jako lądowisko wahadłowców, będący owocem prac brytyjskich i amerykańskich inżynierów pojazd rozpędził się do rekordowej prędkości 435,31 km/h. Dla porównania, największa prędkość osiągnięta przez Bugatti Veyron Super Sport to 434,07 km/h.

    Mimo lepszego rezultatu Hennessey Venom GT nie został oficjalnie uznany najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Samochód pokonał pas startowy tylko w jednym kierunku, by uznać rekord, auto musiałoby też pokonać go w drugą stronę.
    Mimo tego, to właśnie Hennessey Venom GT może być uznawany za najszybsze "seryjnie" wytwarzane auto świata. W Bugatti fabrycznie montowany jest bowiem ogranicznik prędkości do 415 km/h, a firma Hennessey nie wyposażana swoich pojazdów w żadne elektroniczne "kagańce".

    Hennessey Venom GT ma też na swoim koncie inny - tym razem jednak oficjalnie uznany przez Guinessa - rekord. W styczniu 2013 roku na lotnisku w Huodson auto osiągnęło prędkość 300 km/h w zaledwie 13,63 s od startu. Samochód oficjalnie uznano wówczas najszybciej przyspieszającym do 300 km/h autem na świecie.
    Szybszy od Bugatti Veyron – Hennessey Venom GT dysponuje 1244-konnym silnikiem V8 o pojemności 7 litrów. Na pasie Centrum Kosmicznego im. Johna F. Kennedy’ego na Florydzie udało się rozpędzić ten supersamochód do 270,49 mil/h (435,31 km/h). Wynik został potwierdzony przez system telemetryczny Racelogic Vbox. Jest on niecałe 5 km/h lepszy od osiągnięcia Bugatti Veyrona Super Sport z 2010 roku.

Rekord Bugatti został wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa, natomiast Hennessey nie spełnia warunków, by dokonać takiego wpisu. Podczas pomiarów prędkości maksymalnej Veyrona wykonano dwa przejazdy w przeciwnych kierunkach i wzięto średnią z dwóch uzyskanych prędkości. Niestety w przypadku Venoma GT, NASA zezwoliła tylko na jeden przejazd.

Na razie w Księdze Rekordów Guinnessa samochód Hennessey widnieje jako najszybciej przyspieszający od 0 do 300 km/h, czego dokonuje w czasie 13,86 sekundy.
    Hennessey Venom GT dysponuje 1244-konnym silnikiem V8 o pojemności 7 litrów. Na pasie Centrum Kosmicznego im. Johna F. Kennedy’ego na Florydzie udało się rozpędzić ten supersamochód do 270,49 mil/h (435,31 km/h). Wynik został potwierdzony przez system telemetryczny Racelogic Vbox. Jest on niecałe 5 km/h lepszy od osiągnięcia Bugatti Veyrona Super Sport z 2010 roku.

    Rekord Bugatti został wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa, natomiast Hennessey nie spełnia warunków, by dokonać takiego wpisu. Podczas pomiarów prędkości maksymalnej Veyrona wykonano dwa przejazdy w przeciwnych kierunkach i wzięto średnią z dwóch uzyskanych prędkości. Niestety w przypadku Venoma GT, NASA zezwoliła tylko na jeden przejazd.

    Na razie w Księdze Rekordów Guinnessa samochód Hennessey widnieje jako najszybciej przyspieszający od 0 do 300 km/h, czego dokonuje w czasie 13,86 sekundy.
    26 lutego 2014, 13:32 przez lylek5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)