Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 104 takich materiałów
    Nowe M3 i M4 – Zdjęcia są oficjalne, ale jeszcze nie zostały zaprezentowane publicznie. 
Silnik 3.0 TwinTurbo, rzędowa szóstka, 430 KM i ponad 500 Nm.
    Zdjęcia są oficjalne, ale jeszcze nie zostały zaprezentowane publicznie.
    Silnik 3.0 TwinTurbo, rzędowa szóstka, 430 KM i ponad 500 Nm.
    11 grudnia 2013, 16:46 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Jelcz P-882 D-53 – Produkowany od 2010 roku z systemem multilift silniki iveco 430 i 540 KM zależy do czego był przystosowany
    Produkowany od 2010 roku z systemem multilift silniki iveco 430 i 540 KM zależy do czego był przystosowany
    22 listopada 2013, 9:55 przez ~Bartosz2130 | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari F 430 – Uchwycone przez kolegę w Katowicach.
    Uchwycone przez kolegę w Katowicach.
    18 listopada 2013, 21:00 przez grehu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alpina b16 6.0 – Brak słów-potwór 430 KM
    Brak słów-potwór 430 KM
    15 listopada 2013, 17:24 przez garnekxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    V8 4,2 l – V8 4,2 l (4163 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk FSI
Średnica cylindra × skok tłoka: 84,50 mm × 92,80 mm
Stopień sprężania: 12,5:1
Moc maksymalna: 420 KM (309 kW) przy 7800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 430 N•m przy 5500 obr/min

Szkoda, że to tylko RS4
    V8 4,2 l (4163 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk FSI
    Średnica cylindra × skok tłoka: 84,50 mm × 92,80 mm
    Stopień sprężania: 12,5:1
    Moc maksymalna: 420 KM (309 kW) przy 7800 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 430 N•m przy 5500 obr/min

    Szkoda, że to tylko RS4
    13 listopada 2013, 14:21 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    9 listopada 2013, 10:52 przez ~Nicki | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    F 430 –
    31 października 2013, 18:53 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M3 i M4 – Potwierdzają się nieoficjalne informacje o tym, że silnik nowego M3 będzie turbodoładowany. Dotychczasowa V8-ka o pojemności 4 litrów i mocy 420 KM zostanie zastąpiona podwójnie doładowanym 3-litrowym rzędowym silnikiem o mocy ok. 430 KM i 500 Nm. Czym jeszcze zaskoczy nowe M?
    Potwierdzają się nieoficjalne informacje o tym, że silnik nowego M3 będzie turbodoładowany. Dotychczasowa V8-ka o pojemności 4 litrów i mocy 420 KM zostanie zastąpiona podwójnie doładowanym 3-litrowym rzędowym silnikiem o mocy ok. 430 KM i 500 Nm. Czym jeszcze zaskoczy nowe M?
    26 września 2013, 15:31 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Revo Volkswagen Transporter 2.0 BiTDI – Podkręcony przez firmę Revo Volkswagen Transporter 2.0 BiTDI uzyskał rekordowy wśród aut dostawczych czas przejazdu Północnej Pętli toru Nürburgring - 9 minut i 57 sekund.


Całkiem nieźle jak na samochód o kształtach lodówki, biorąc pod uwagę, że 510-konny Range Rover Sport Supercharged z 2010 roku potrzebował na ten sam wyczyn 8 minut i 55 sekund. Ekipa z Revo miała jednak na celowniku inny model - seryjnego Forda Transita, który uzyskał wynik 10 minut i 8 sekund.

W przeciwieństwie do Transita, Volkswagen Transporter 2.0 BiTDI musiał pokonać całą Północną Pętlę (22,8 zamiast 20,8 km), przedtem został jednak poddany kuracji wzmacniającej. Dzięki zmianom w elektronice, nowemu intercoolerowi i wydechowi moc podwójnie turbodoładowanego diesla wzrosła ze 180 do 220 KM. 

Do kompletu samochód otrzymał regulowane zawieszenie Bilsteina oraz nowe obręcze z ogumieniem Dunlop. Specjaliści z Revo celowo zmodyfikowali dostawczego Transportera, a nie osobową wersję Multivan - ta druga jest o 430 kg cięższa. Swój cel osiągnęli, bijąc czas uzyskany przez Transita o ponad 10 sekund.
    Podkręcony przez firmę Revo Volkswagen Transporter 2.0 BiTDI uzyskał rekordowy wśród aut dostawczych czas przejazdu Północnej Pętli toru Nürburgring - 9 minut i 57 sekund.


    Całkiem nieźle jak na samochód o kształtach lodówki, biorąc pod uwagę, że 510-konny Range Rover Sport Supercharged z 2010 roku potrzebował na ten sam wyczyn 8 minut i 55 sekund. Ekipa z Revo miała jednak na celowniku inny model - seryjnego Forda Transita, który uzyskał wynik 10 minut i 8 sekund.

    W przeciwieństwie do Transita, Volkswagen Transporter 2.0 BiTDI musiał pokonać całą Północną Pętlę (22,8 zamiast 20,8 km), przedtem został jednak poddany kuracji wzmacniającej. Dzięki zmianom w elektronice, nowemu intercoolerowi i wydechowi moc podwójnie turbodoładowanego diesla wzrosła ze 180 do 220 KM.

    Do kompletu samochód otrzymał regulowane zawieszenie Bilsteina oraz nowe obręcze z ogumieniem Dunlop. Specjaliści z Revo celowo zmodyfikowali dostawczego Transportera, a nie osobową wersję Multivan - ta druga jest o 430 kg cięższa. Swój cel osiągnęli, bijąc czas uzyskany przez Transita o ponad 10 sekund.
    Punto I 4x4 – Mały wariat. Pod maską 2.0 Fiat 430 KM i 450 Nm napędzany na cztery łapy
    Mały wariat. Pod maską 2.0 Fiat 430 KM i 450 Nm napędzany na cztery łapy
    25 września 2013, 23:06 przez Bielak95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)