Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    Dodge Charger  historia cz3  generacja 2 – W roku 1969 cała gama modeli opartych na płycie podłogowej Chrysler B-body została przeprojektowana. Chrysler przy projektowaniu nadwozia wykorzystał nowy nurt stylistyczny coke bottle. Wnętrze pojazdu zostało zmienione. Podstawowym źródłem napędu był silnik V8 318 o mocy maksymalnej 233 KM (172 kW) i momencie obrotowym 461 Nm. Jednostka V8 6.3 (383) dostępna była w wersji z gaźnikiem 2-gardzielowym (moc 294 KM, moment obrotowy 529 Nm oraz 4-gardzielowym (moc 335 KM, moment 576 Nm). Osiągi wersji 426 HEMI i 440 pozostały niezmienione. Rozstaw osi wynosił 2972 mm, długość nadwozia zaś 5283 mm. Od połowy roku 1968 dostępny był silnik R6 3.7 (225) o mocy 147 KM (108 kW) i momencie obrotowym 292 Nm. W roku 1968 zaprezentowano także wersję Charger 500 - cechowała się ulepszoną aerodynamiką nadwozia, dostępna była tylko z silnikami V8 440 i 426 HEMI.
    W roku 1969 cała gama modeli opartych na płycie podłogowej Chrysler B-body została przeprojektowana. Chrysler przy projektowaniu nadwozia wykorzystał nowy nurt stylistyczny coke bottle. Wnętrze pojazdu zostało zmienione. Podstawowym źródłem napędu był silnik V8 318 o mocy maksymalnej 233 KM (172 kW) i momencie obrotowym 461 Nm. Jednostka V8 6.3 (383) dostępna była w wersji z gaźnikiem 2-gardzielowym (moc 294 KM, moment obrotowy 529 Nm oraz 4-gardzielowym (moc 335 KM, moment 576 Nm). Osiągi wersji 426 HEMI i 440 pozostały niezmienione. Rozstaw osi wynosił 2972 mm, długość nadwozia zaś 5283 mm. Od połowy roku 1968 dostępny był silnik R6 3.7 (225) o mocy 147 KM (108 kW) i momencie obrotowym 292 Nm. W roku 1968 zaprezentowano także wersję Charger 500 - cechowała się ulepszoną aerodynamiką nadwozia, dostępna była tylko z silnikami V8 440 i 426 HEMI.
    29 listopada 2013, 13:36 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Muscle Car - Dodge Charger – Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba.

Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI.
    Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba.

    Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI.
    8 sierpnia 2013, 10:42 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1968 Dodge Charger RT 426 Hemi –
    20 listopada 2012, 14:24 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi RS6 C6 5.0 V10 TFSI (580 KM) Kombi – Charakterystyka silnika:
Położenie	przód
Rodzaj paliwa	benzyna
Pojemność	4991 cm3
Ilość cylindrów	10/DOHC
Układ cylindrów	V
Liczba zaworów	40
Moc	426 kW (580 KM) przy 6250-6700 rpm
Moment obrotowy	650 Nm przy 1500-6250 rpm
Stopień sprężania	---
Napęd:
Rodzaj napędu	4x4 quattro
Typ skrzyni biegów	automatyczna tiptronic
Ilość przełożeń	6
Zawieszenie:
Przód	---
Tył	---
Układ hamulcowy:
Przód	tarczowe wentylowane (390 mm)
Tył	tarczowe wentylowane (356 mm)
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h	4,6 s
Prędkość maksymalna	250 km/h
Współczynnik oporu powietrza	---
Wymiary:
Ilość miejsc	5
Liczba drzwi	5
Masa własna	2025 kg
Masa całkowita pojazdu	2655 kg
Długość	4928 mm
Szerokość	2051 mm
Wysokość	1460 mm
Rozstaw osi	2846 mm
Rozstaw kół - przód	1637 mm
Rozstaw kół - tył	1614 mm
Pojemność bagażnika	565 litrów
Pojemność zbiornika paliwa	80 litrów
Koła:
Opony przód	275/35/R20
Opony tył	275/35/R20
Spalanie:
Cykl miejski	20,4 litrów/100 km
Cykl pozamiejski	10,3 litrów/100 km
Cykl mieszany	15,3 litrów/100 km
Średnia emisja CO2	---
    Charakterystyka silnika:
    Położenie przód
    Rodzaj paliwa benzyna
    Pojemność 4991 cm3
    Ilość cylindrów 10/DOHC
    Układ cylindrów V
    Liczba zaworów 40
    Moc 426 kW (580 KM) przy 6250-6700 rpm
    Moment obrotowy 650 Nm przy 1500-6250 rpm
    Stopień sprężania ---
    Napęd:
    Rodzaj napędu 4x4 quattro
    Typ skrzyni biegów automatyczna tiptronic
    Ilość przełożeń 6
    Zawieszenie:
    Przód ---
    Tył ---
    Układ hamulcowy:
    Przód tarczowe wentylowane (390 mm)
    Tył tarczowe wentylowane (356 mm)
    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h 4,6 s
    Prędkość maksymalna 250 km/h
    Współczynnik oporu powietrza ---
    Wymiary:
    Ilość miejsc 5
    Liczba drzwi 5
    Masa własna 2025 kg
    Masa całkowita pojazdu 2655 kg
    Długość 4928 mm
    Szerokość 2051 mm
    Wysokość 1460 mm
    Rozstaw osi 2846 mm
    Rozstaw kół - przód 1637 mm
    Rozstaw kół - tył 1614 mm
    Pojemność bagażnika 565 litrów
    Pojemność zbiornika paliwa 80 litrów
    Koła:
    Opony przód 275/35/R20
    Opony tył 275/35/R20
    Spalanie:
    Cykl miejski 20,4 litrów/100 km
    Cykl pozamiejski 10,3 litrów/100 km
    Cykl mieszany 15,3 litrów/100 km
    Średnia emisja CO2 ---
    8 lipca 2012, 17:36 przez squbany890 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik:
    318′ V8, 230 KM
    426′ HEMI, 425 KM przy 5000 rpm, 490 Nm przy 4000 rpm
    440′ V8, 375 KM przy 4600 rpm, 480 Nm przy 3200 rpm
    17 maja 2012, 9:17 przez ~Sava | Do ulubionych | Skomentuj
    Plymouth HEMI CUDA - Konkurs – Hemi ′Cuda - Istna legenda... Muscle car nad Muscle cary, a silnik 426 HEMI poprostu poezja dla ucha.
    Hemi ′Cuda - Istna legenda... Muscle car nad Muscle cary, a silnik 426 HEMI poprostu poezja dla ucha.
    6 kwietnia 2012, 13:59 przez rastaman0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zawiodły hamulce. Do sprzedania silnik Cobra z przebiegiem 14 000 mil, 426 cale pojemności (koło 6 litrów, raczej ponad 6 litrów), i pięciostopniowa manualna skrzynia biegów. Stan idealny, do nabycia w południowej Kalifornii.
    10 lutego 2012, 16:11 przez kubek_GTI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj