Szukaj
Znalazłem 47 takich materiałów
Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI.
Położenie przód
Rodzaj paliwa benzyna
Pojemność 4991 cm3
Ilość cylindrów 10/DOHC
Układ cylindrów V
Liczba zaworów 40
Moc 426 kW (580 KM) przy 6250-6700 rpm
Moment obrotowy 650 Nm przy 1500-6250 rpm
Stopień sprężania ---
Napęd:
Rodzaj napędu 4x4 quattro
Typ skrzyni biegów automatyczna tiptronic
Ilość przełożeń 6
Zawieszenie:
Przód ---
Tył ---
Układ hamulcowy:
Przód tarczowe wentylowane (390 mm)
Tył tarczowe wentylowane (356 mm)
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h 4,6 s
Prędkość maksymalna 250 km/h
Współczynnik oporu powietrza ---
Wymiary:
Ilość miejsc 5
Liczba drzwi 5
Masa własna 2025 kg
Masa całkowita pojazdu 2655 kg
Długość 4928 mm
Szerokość 2051 mm
Wysokość 1460 mm
Rozstaw osi 2846 mm
Rozstaw kół - przód 1637 mm
Rozstaw kół - tył 1614 mm
Pojemność bagażnika 565 litrów
Pojemność zbiornika paliwa 80 litrów
Koła:
Opony przód 275/35/R20
Opony tył 275/35/R20
Spalanie:
Cykl miejski 20,4 litrów/100 km
Cykl pozamiejski 10,3 litrów/100 km
Cykl mieszany 15,3 litrów/100 km
Średnia emisja CO2 ---
318′ V8, 230 KM
426′ HEMI, 425 KM przy 5000 rpm, 490 Nm przy 4000 rpm
440′ V8, 375 KM przy 4600 rpm, 480 Nm przy 3200 rpm
« poprzednia 1 2 3 4 5 następna »