Szukaj
Znalazłem 47 takich materiałów
Pod maską samochodu znalazł się silnik wyścigowy Mopar HEMI 426 wyposażony w 8 cylindrów. Ostatnia wartość to pojemność podana w calach sześciennych, co jest odpowiednikiem 7 litrów. Jednostka współpracuje z automatyczną, wyścigową skrzynią biegów Chrysler 727 wyposażoną m.in. w line lock, czyli blokowanie kół przednich przy jednoczesnym przekazaniu napędu na tylną oś w celu rozgrzania opon. Mopar nie chwali się mocą, ale ten silnik był już prezentowany w 2012 roku podczas Auto Show w Detroit i wtedy generował niemal 600 KM.
Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›