Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    Yamaha Wr 426 SM – Kolejne foto z Adrian Bartecki.
    Kolejne foto z Adrian Bartecki.
    Yamaha Wr 426 SM – Podziękowania dla Adrian Bartecki.
    Podziękowania dla Adrian Bartecki.
    Dogde Charger Daytona 1969 – Pierwszy wóz w serii NASCAR, który przekroczył barierę 200mil na godzinę.
Łudząco podobny do Plymoutha Superbird, mają nawet te same silniki. 
Ten egzemplarz jest jednym z 20 wyprodukowanych z silnikiem 426/425 HEMI V8 oraz 4 biegową skrzynią manualną. 
Rodzynek.
    Pierwszy wóz w serii NASCAR, który przekroczył barierę 200mil na godzinę.
    Łudząco podobny do Plymoutha Superbird, mają nawet te same silniki.
    Ten egzemplarz jest jednym z 20 wyprodukowanych z silnikiem 426/425 HEMI V8 oraz 4 biegową skrzynią manualną.
    Rodzynek.
    Plymouth Superbird 1970 – Superbird to ekstremalna wersja Plymoutha Road Runnera. Swoją nazwę zawdzięcza kreskówce z "Warner Bros".
Jest to jeden z 58 egzemplarzy z silnikiem 426/425 Hemi V8 oraz 4 biegową manualną skrzynią biegów.
Jednym słowem - unikat.
    Superbird to ekstremalna wersja Plymoutha Road Runnera. Swoją nazwę zawdzięcza kreskówce z "Warner Bros".
    Jest to jeden z 58 egzemplarzy z silnikiem 426/425 Hemi V8 oraz 4 biegową manualną skrzynią biegów.
    Jednym słowem - unikat.
    2015 Dodge Challenger Drag Pak – stworzony do 1/4 mili – Mopar, czyli firma zajmująca się częściami zamiennymi i serwisem dla wszystkich amerykańskich marek Chryslera, zaprezentowała właśnie swoją wersję najnowszego Dodge’a Challengera. Auto nazywa się Mopar Challenger Drag Pak i zostało stworzone do jednego zadania – możliwe najszybszego pokonania 1/4 mili.

Pod maską samochodu znalazł się silnik wyścigowy Mopar HEMI 426 wyposażony w 8 cylindrów. Ostatnia wartość to pojemność podana w calach sześciennych, co jest odpowiednikiem 7 litrów. Jednostka współpracuje z automatyczną, wyścigową skrzynią biegów Chrysler 727 wyposażoną m.in. w line lock, czyli blokowanie kół przednich przy jednoczesnym przekazaniu napędu na tylną oś w celu rozgrzania opon. Mopar nie chwali się mocą, ale ten silnik był już prezentowany w 2012 roku podczas Auto Show w Detroit i wtedy generował niemal 600 KM.
    Mopar, czyli firma zajmująca się częściami zamiennymi i serwisem dla wszystkich amerykańskich marek Chryslera, zaprezentowała właśnie swoją wersję najnowszego Dodge’a Challengera. Auto nazywa się Mopar Challenger Drag Pak i zostało stworzone do jednego zadania – możliwe najszybszego pokonania 1/4 mili.

    Pod maską samochodu znalazł się silnik wyścigowy Mopar HEMI 426 wyposażony w 8 cylindrów. Ostatnia wartość to pojemność podana w calach sześciennych, co jest odpowiednikiem 7 litrów. Jednostka współpracuje z automatyczną, wyścigową skrzynią biegów Chrysler 727 wyposażoną m.in. w line lock, czyli blokowanie kół przednich przy jednoczesnym przekazaniu napędu na tylną oś w celu rozgrzania opon. Mopar nie chwali się mocą, ale ten silnik był już prezentowany w 2012 roku podczas Auto Show w Detroit i wtedy generował niemal 600 KM.
    Remake filmu "Znikający punkt" – Czyli film, który powstał na podstawie książki, która była zainspirowana oryginalnym filmem o tym samym tytule. W zasadzie wolę pierwowzór z roku 1971 - ma klimat i Challengera 440. W remake za to gra 426 HEMI. I tylko dla tego autka warto obejrzeć nową wersję.
    Czyli film, który powstał na podstawie książki, która była zainspirowana oryginalnym filmem o tym samym tytule. W zasadzie wolę pierwowzór z roku 1971 - ma klimat i Challengera 440. W remake za to gra 426 HEMI. I tylko dla tego autka warto obejrzeć nową wersję.
    26 sierpnia 2014, 3:51 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe samochody – Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba.

Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI.
    Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba.

    Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI.
    3 czerwca 2014, 9:48 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    internet