Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    20 sierpnia 2022, 12:49 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Plymouth Hemi Superbird – Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańska marką Plymouth w latach 1970–1972. Powstał on na bazie modelu Road Runner jako wyczynowy samochód sportowy, skierowany także do brania udziału w sportach motorowych jako samochód wyścigowy. Premiera samochodu odbyła się w październiku 1970 roku podczas inauguracji sezonu NASCAR. Samochód posiadał aerodynamiczny stożek przedni, masywny tylny spojler oraz "skrzydła" w wersji street. Siedmiolitrowe 426 Hemi V8 wytwarza moc 425 KM i moment obrotowy 664 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza do 60 mph w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 241 km/h. Z tym silnikiem powstało tylko 135 egzemplarzy.
    Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańska marką Plymouth w latach 1970–1972. Powstał on na bazie modelu Road Runner jako wyczynowy samochód sportowy, skierowany także do brania udziału w sportach motorowych jako samochód wyścigowy. Premiera samochodu odbyła się w październiku 1970 roku podczas inauguracji sezonu NASCAR. Samochód posiadał aerodynamiczny stożek przedni, masywny tylny spojler oraz "skrzydła" w wersji street. Siedmiolitrowe 426 Hemi V8 wytwarza moc 425 KM i moment obrotowy 664 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza do 60 mph w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 241 km/h. Z tym silnikiem powstało tylko 135 egzemplarzy.
    1970 Dodge Challenger RT – Samochód sportowy typu pony car klasy średniej produkowany przez amerykańską marką Dodge w latach 1969–1983 i ponownie od 2008 roku. Challenger został zaprezentowany po raz pierwszy w 1969 roku. Został zaprojektowany jako rywal dla Forda Mustanga i Chevroleta Camaro. Chrysler miał w swojej ofercie jeszcze jeden pojazd oparty na płycie podłogowej E-body, był to nieco mniejszy Plymouth Barracuda. Zarówno Challenger jak i Barracuda dostępne były w wielu opcjach wyposażenia, gama jednostek napędowych zawierała prawie wszystkie silniki Chryslera z tamtego okresu. Za stylistykę nadwozia odpowiadał Carl Cameron, zaprojektował on także wcześniej pierwszą generację Dodge Chargera. Przedni grill w Challengerze zaczerpnięty został właśnie z prototypu Chargera z 1966 roku. Wersją nastawioną na sportowe osiągi była R/T (Road/Track). Z podstawowym silnikiem V8 Magnum 383 osiągała ona moc maksymalną 340 KM oraz 304 KM dla egzemplarzy z 1971 roku. Opcjonalnie dostępne były większe jednostki: V8 Magnum 440 7,2 l o mocy 380 KM, V8 440 Six-Pack o mocy 395 KM oraz V8 426 Hemi 7 l o mocy 431 KM.  Rocznik 1970 R/T mógł zostać zamówiony w jeszcze bardziej luksusowej odmianie SE - skórzane obicia foteli, winylowy dach, mniejsza tylna szyba oraz centralna konsola. Powstało około 30,000, w tym 4630 w wersji R/T.
    Samochód sportowy typu pony car klasy średniej produkowany przez amerykańską marką Dodge w latach 1969–1983 i ponownie od 2008 roku. Challenger został zaprezentowany po raz pierwszy w 1969 roku. Został zaprojektowany jako rywal dla Forda Mustanga i Chevroleta Camaro. Chrysler miał w swojej ofercie jeszcze jeden pojazd oparty na płycie podłogowej E-body, był to nieco mniejszy Plymouth Barracuda. Zarówno Challenger jak i Barracuda dostępne były w wielu opcjach wyposażenia, gama jednostek napędowych zawierała prawie wszystkie silniki Chryslera z tamtego okresu. Za stylistykę nadwozia odpowiadał Carl Cameron, zaprojektował on także wcześniej pierwszą generację Dodge Chargera. Przedni grill w Challengerze zaczerpnięty został właśnie z prototypu Chargera z 1966 roku. Wersją nastawioną na sportowe osiągi była R/T (Road/Track). Z podstawowym silnikiem V8 Magnum 383 osiągała ona moc maksymalną 340 KM oraz 304 KM dla egzemplarzy z 1971 roku. Opcjonalnie dostępne były większe jednostki: V8 Magnum 440 7,2 l o mocy 380 KM, V8 440 Six-Pack o mocy 395 KM oraz V8 426 Hemi 7 l o mocy 431 KM. Rocznik 1970 R/T mógł zostać zamówiony w jeszcze bardziej luksusowej odmianie SE - skórzane obicia foteli, winylowy dach, mniejsza tylna szyba oraz centralna konsola. Powstało około 30,000, w tym 4630 w wersji R/T.
    Cadillac CTS-V – Samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2002–2019. Trzecia generacja CTS miała światowy debiut w kwietniu 2013 roku podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Pojazd został zbudowany na płycie podłogowej GM Alpha oraz zaprojektowany zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki, nazwanym Art & Science. Do napędu pojazdu użyto jednostki w układzie V6 o pojemności 3.6 l i mocy maksymalnej 426 KM. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2015 roku zaprezentowana została wersja CTS-V. W tej wersji samochód wyposażony został w 6,2-litrowy silnik V8 wspomagany kompresorem o mocy 640 KM. Wnętrze pojazdu zostało wyposażone m.in. w fotele Recaro, internet Wi-Fi oraz 12-calowy ekran na desce rozdzielczej, a z zewnątrz pojazd wyróżniają m.in. większej od podstawowej wersji wloty powietrza, dodatkowa dolna listwa oraz maska z charakterystycznym garbem. Maska, przedni i tylny spojler oraz dyfuzor zostały wykonane z karbonu. CTS-V osiąga prędkość maksymalną 321 km/h, a przyspieszenie do 60 mil na godzinę trwa 3,6 s.
    Samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2002–2019. Trzecia generacja CTS miała światowy debiut w kwietniu 2013 roku podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Pojazd został zbudowany na płycie podłogowej GM Alpha oraz zaprojektowany zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki, nazwanym Art & Science. Do napędu pojazdu użyto jednostki w układzie V6 o pojemności 3.6 l i mocy maksymalnej 426 KM. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2015 roku zaprezentowana została wersja CTS-V. W tej wersji samochód wyposażony został w 6,2-litrowy silnik V8 wspomagany kompresorem o mocy 640 KM. Wnętrze pojazdu zostało wyposażone m.in. w fotele Recaro, internet Wi-Fi oraz 12-calowy ekran na desce rozdzielczej, a z zewnątrz pojazd wyróżniają m.in. większej od podstawowej wersji wloty powietrza, dodatkowa dolna listwa oraz maska z charakterystycznym garbem. Maska, przedni i tylny spojler oraz dyfuzor zostały wykonane z karbonu. CTS-V osiąga prędkość maksymalną 321 km/h, a przyspieszenie do 60 mil na godzinę trwa 3,6 s.
    19 kwietnia 2022, 14:17 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Plymouth Hemi Superbird – Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańska marką Plymouth w latach 1970-1972. Superbird powstał na bazie modelu Road Runner jako wyczynowy samochód sportowy, skierowany także do brania udziału w sportach motorowych jako samochód wyścigowy. Premiera modelu odbyła się w październiku 1970 roku podczas inauguracji sezonu NASCAR. Samochód posiadał aerodynamiczny stożek przedni, masywny tylny spojler oraz "skrzydła" w wersji street. Z silnikiem Hemi i 4-biegową skrzynią manualną wyprodukowano zaledwie 58 sztuk. Samochód posiada siedmiolitrowy silnik 426 Hemi V8 o mocy 425 KM. W wersji z tym silnikiem pojazdy osiągały 60 mili na godzinę w 5,5 sekundy oraz prędkość maksymalną 241 km/h.
    Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańska marką Plymouth w latach 1970-1972. Superbird powstał na bazie modelu Road Runner jako wyczynowy samochód sportowy, skierowany także do brania udziału w sportach motorowych jako samochód wyścigowy. Premiera modelu odbyła się w październiku 1970 roku podczas inauguracji sezonu NASCAR. Samochód posiadał aerodynamiczny stożek przedni, masywny tylny spojler oraz "skrzydła" w wersji street. Z silnikiem Hemi i 4-biegową skrzynią manualną wyprodukowano zaledwie 58 sztuk. Samochód posiada siedmiolitrowy silnik 426 Hemi V8 o mocy 425 KM. W wersji z tym silnikiem pojazdy osiągały 60 mili na godzinę w 5,5 sekundy oraz prędkość maksymalną 241 km/h.
    18 kwietnia 2020, 22:11 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj