Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Produkowawana w Brazylii Brasinica Uirapuru(4200 GT) i Jensen Interceptor. Dwa Muscle Cary spoza USA (no może poza silnikami od Chevroleta). Miłego oglądania
    16 lutego 2016, 23:36 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maserati – 3200 GT & 4200 GT
    3200 GT & 4200 GT
    21 lutego 2015, 16:10 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    VW Golf IV Imola 20th Anniversary Edition GTI – Więcej w źródle.
Po sukcesie wcześniejszych edycji GTI, postanowiono wydać na rynek amerykański „20th Anniversary Edition”. W sumie wyprodukowano 4200 sztuk, z czego 4000 wysłano do Ameryki, a 200 do Kanady. Ale co rozniło tego GTI od reszty stada?
    Więcej w źródle.
    Po sukcesie wcześniejszych edycji GTI, postanowiono wydać na rynek amerykański „20th Anniversary Edition”. W sumie wyprodukowano 4200 sztuk, z czego 4000 wysłano do Ameryki, a 200 do Kanady. Ale co rozniło tego GTI od reszty stada?
    Warszawa 210 – Warszawa 210 (1964r)
Całkowicie nowa koncepcja Warszawy, z zastosowaniem wielu nowatorskich pomysłów. Konstrukcja nadwozia była wzorowana na Fordzie Falkonie. W tym modelu, miał być zastosowany 6-cylindrowy silnik o pojemności 2500ccm i mocy 90KM lub 4-cylindrowy o pojemności 1656ccm i mocy 66KM, oba silniki polskiej konstrukcji.
Najprawdopodobniej wyprodukowano dwa egzemplarze Warszawy 210, jeden obecny na dzisiejszym pokazie i drugi w formie makiety.
Drugi egzemplarz, wg nieoficjalnych przekazów trafił do zakładów GAZ, jako wzór dla opracowywanej w Związku Radzieckim Wołgi M-24.
Przedstawiony egzemplarz jest jedynym, który się zachował. Cała konstrukcja wykonana jest ręcznie i przedstawia niedokończony prototyp Warszawy 210.
Silnik i skrzynia biegów, które miały się znaleźć w tym modelu, pozostały jedynie w postaci projektów czy makiet.

Dane techniczne:
Silnik: 2485ccm, 6-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą.
Moc maksymalna: 85KM przy 4200 obr./min.
Prędkość maksymalna: 150km/ h.
Ilość biegów: 4 synchronizowane, sterowane przy kolumnie kierowniczej.
Napęd: tylny, klasyczny (silnik umieszczony wzdłużnie, napęd na tylną oś).
    Warszawa 210 (1964r)
    Całkowicie nowa koncepcja Warszawy, z zastosowaniem wielu nowatorskich pomysłów. Konstrukcja nadwozia była wzorowana na Fordzie Falkonie. W tym modelu, miał być zastosowany 6-cylindrowy silnik o pojemności 2500ccm i mocy 90KM lub 4-cylindrowy o pojemności 1656ccm i mocy 66KM, oba silniki polskiej konstrukcji.
    Najprawdopodobniej wyprodukowano dwa egzemplarze Warszawy 210, jeden obecny na dzisiejszym pokazie i drugi w formie makiety.
    Drugi egzemplarz, wg nieoficjalnych przekazów trafił do zakładów GAZ, jako wzór dla opracowywanej w Związku Radzieckim Wołgi M-24.
    Przedstawiony egzemplarz jest jedynym, który się zachował. Cała konstrukcja wykonana jest ręcznie i przedstawia niedokończony prototyp Warszawy 210.
    Silnik i skrzynia biegów, które miały się znaleźć w tym modelu, pozostały jedynie w postaci projektów czy makiet.

    Dane techniczne:
    Silnik: 2485ccm, 6-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą.
    Moc maksymalna: 85KM przy 4200 obr./min.
    Prędkość maksymalna: 150km/ h.
    Ilość biegów: 4 synchronizowane, sterowane przy kolumnie kierowniczej.
    Napęd: tylny, klasyczny (silnik umieszczony wzdłużnie, napęd na tylną oś).
    Maserati 4200 Spyder –
    24 września 2014, 16:19 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Seria motocykle i motorowery PRL: #2 WSK 125 – Producent: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego "PZL Świdnik"
Lata produkcji: 1955\1985
Miejsce produkcji: Polska, Świdnik
Silniki:
• Typ: dwusuwowy S01-Z, chłodzony powietrzem
· liczba cylindrów: 1
· Pojemność skokowa 123 ccm
· Stopień sprężania: 1 : 6,9
· Moc maksymalna 6,2 KM
· Zasilanie: gaźnik G 20M

• Silnik – dwusuwowy S01-Z3A (051) , chłodzony powietrzem
-Pojemność skokowa: 123 cm³
-Średnica cylindra: 52 mm
-Skok tłoka: 58 mm
-Stopień sprężania: 7,8
-Moc – 7,3 KM (5,4 kW) przy 5300 obr./min
-Maksymalny moment obrotowy: 9,8 Nm (1 kGm) przy 4200 obr./min
-Gaźnik – G20M2A
    Producent: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego "PZL Świdnik"
    Lata produkcji: 1955\1985
    Miejsce produkcji: Polska, Świdnik
    Silniki:
    • Typ: dwusuwowy S01-Z, chłodzony powietrzem
    · liczba cylindrów: 1
    · Pojemność skokowa 123 ccm
    · Stopień sprężania: 1 : 6,9
    · Moc maksymalna 6,2 KM
    · Zasilanie: gaźnik G 20M

    • Silnik – dwusuwowy S01-Z3A (051) , chłodzony powietrzem
    -Pojemność skokowa: 123 cm³
    -Średnica cylindra: 52 mm
    -Skok tłoka: 58 mm
    -Stopień sprężania: 7,8
    -Moc – 7,3 KM (5,4 kW) przy 5300 obr./min
    -Maksymalny moment obrotowy: 9,8 Nm (1 kGm) przy 4200 obr./min
    -Gaźnik – G20M2A
    18 kwietnia 2014, 19:56 przez Babcia_Irenka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak dla mnie piękny – Silnik 24v V6 2933 cm³ wtrysk
206 KM (151 kW) przy 6000 obr/min
281 Nm przy 4200 obr/min
przyśpieszenie 0 - 100 km/h 9s
V-max 225 km/h
średnie spalanie na 100 km 10,9l
    Silnik 24v V6 2933 cm³ wtrysk
    206 KM (151 kW) przy 6000 obr/min
    281 Nm przy 4200 obr/min
    przyśpieszenie 0 - 100 km/h 9s
    V-max 225 km/h
    średnie spalanie na 100 km 10,9l
    2013 Dodge Challenger SRT8 392 6.4-liter V8 – Witam serdecznie motokilerów. Jestem nowym użytkownikiem, który kocha muscule cars. Postaram się wam podrzucać co jakiś czas perełki amerykańskiej motoryzacji. Na start Dodge Challenger SRT8 z 2013 r. przepiękny prawda? Co siedzi w tej bestii? 6,4-litrowe HEMI V8 470 KM (346 kW) przy 6000 rpm i momencie obrotowym 470 lbs-ft przy 4200 obrotach na minutę Samochód przyspiesza od 0-100 km / h lub 0-60 mph ~ w ciągu 5 sekund. Prędkość maksymalna wynosi 293km/h (182 mph) z manualną skrzynią biegów, a z automatyczną skrzynią biegów 282 km / h (175 mph) Pozdrawiam serdecznie wszystkich motomaniaków. Jeżeli się spodoba, to w krótki czasie dodam kolejny materiał z ukochanym muscule
    Witam serdecznie motokilerów. Jestem nowym użytkownikiem, który kocha muscule cars. Postaram się wam podrzucać co jakiś czas perełki amerykańskiej motoryzacji. Na start Dodge Challenger SRT8 z 2013 r. przepiękny prawda? Co siedzi w tej bestii? 6,4-litrowe HEMI V8 470 KM (346 kW) przy 6000 rpm i momencie obrotowym 470 lbs-ft przy 4200 obrotach na minutę Samochód przyspiesza od 0-100 km / h lub 0-60 mph ~ w ciągu 5 sekund. Prędkość maksymalna wynosi 293km/h (182 mph) z manualną skrzynią biegów, a z automatyczną skrzynią biegów 282 km / h (175 mph) Pozdrawiam serdecznie wszystkich motomaniaków. Jeżeli się spodoba, to w krótki czasie dodam kolejny materiał z ukochanym muscule
    Hennessey Venom GT – Co by tu mówić
Silnik V8 6.2 l 
Moc w najmocniejszej wersji to 1217 KM i 1318 Nm dostępnych przy 4200 Obr/min.
Przyśpieszenie:
0-100 km/h 2,4 s
0-160 km/h 5,3 s
0-241 km/h 8,9 s
0-322 km/h 14,3 s 
To wszystko przekazywane jest za pomocą 6 stopniowej manualnej skrzyni biegów na tylną oś. 
Producent określił prędkość maksymalną na 422 km/h lecz kierowca testowy Brian Smith pojechał z prędkością 427,6 km/h!
Stosunek mocy do masy na jeden kilogram auta przypada jeden koń mechaniczny. 
Chyba przyznacie że ten samochód należy do światowej elity super samochodów.
    Co by tu mówić
    Silnik V8 6.2 l
    Moc w najmocniejszej wersji to 1217 KM i 1318 Nm dostępnych przy 4200 Obr/min.
    Przyśpieszenie:
    0-100 km/h 2,4 s
    0-160 km/h 5,3 s
    0-241 km/h 8,9 s
    0-322 km/h 14,3 s
    To wszystko przekazywane jest za pomocą 6 stopniowej manualnej skrzyni biegów na tylną oś.
    Producent określił prędkość maksymalną na 422 km/h lecz kierowca testowy Brian Smith pojechał z prędkością 427,6 km/h!
    Stosunek mocy do masy na jeden kilogram auta przypada jeden koń mechaniczny.
    Chyba przyznacie że ten samochód należy do światowej elity super samochodów.
    24 września 2013, 17:00 przez HerHerman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj