Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 37 takich materiałów
    Lotus Exige Sport 410 –
    20 kwietnia 2024, 20:54 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus Evora Sport 410 –
    24 sierpnia 2023, 18:45 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus Exige Sport 410 –
    26 czerwca 2023, 19:18 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus Exige Sport 410 –
    15 października 2022, 18:33 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwszy w Polsce VW GOLF 8R po chiptuningu samym softem na 410 Koni przez GREGOR10
    Relacja z pomiaru mocy na hamowni
    9 października 2022, 23:52 przez corradog60 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    gregor10.pl

    Audi RS2 Avant – Sportowy samochód oparty na bazie Audi 80 Avant produkowany w latach 1994-1995. Samochód powstał przy współpracy niemieckich marek Audi i Porsche. Większość egzemplarzy RS2 to kombi, lecz powstały również cztery egzemplarze w wersji sedan. Po udanej prezentacji modelu 500E Mercedesa i jego sukcesie zarówno pod względem osiągów jak i sprzedaży Audi rozpoczęło współpracę z Porsche. Chociaż wiele elementów konstrukcyjnych samochodu zostało wyprodukowanych przez Audi, montażem zajmowało się Porsche w ich fabryce Rossle-Bau w Zuffenhausen w Niemczech. RS2 napędzane jest przez turbodoładowany silnik I5 o pojemności 2,2 l. Silnik ten został wyprodukowany przez Audi, ale został znacznie zmodyfikowany przez Porsche: standardowa turbosprężarka KKK została zamieniona na większą wraz z wytrzymałym intercoolerem i wtryskiwaczami paliwa o wyższym przepływie, nowo zaprojektowanym wałkiem rozrządu, wydajniejszym układem dolotowym i niskociśnieniowym układem wydechowym. Z tymi modyfikacjami silnik RS2 wytwarza moc 315 KM i moment obrotowy 410 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 262 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 4,8 sekundy. W teście drogowym przeprowadzonym w 1995 roku przez brytyjski magazyn samochodowy Autocar RS2 przyspieszał 0-30 mph w 1,5 sekundy co oznaczało, że RS2 osiąga tą prędkość szybciej niż drogowa wersja McLarena F1.
    Sportowy samochód oparty na bazie Audi 80 Avant produkowany w latach 1994-1995. Samochód powstał przy współpracy niemieckich marek Audi i Porsche. Większość egzemplarzy RS2 to kombi, lecz powstały również cztery egzemplarze w wersji sedan. Po udanej prezentacji modelu 500E Mercedesa i jego sukcesie zarówno pod względem osiągów jak i sprzedaży Audi rozpoczęło współpracę z Porsche. Chociaż wiele elementów konstrukcyjnych samochodu zostało wyprodukowanych przez Audi, montażem zajmowało się Porsche w ich fabryce Rossle-Bau w Zuffenhausen w Niemczech. RS2 napędzane jest przez turbodoładowany silnik I5 o pojemności 2,2 l. Silnik ten został wyprodukowany przez Audi, ale został znacznie zmodyfikowany przez Porsche: standardowa turbosprężarka KKK została zamieniona na większą wraz z wytrzymałym intercoolerem i wtryskiwaczami paliwa o wyższym przepływie, nowo zaprojektowanym wałkiem rozrządu, wydajniejszym układem dolotowym i niskociśnieniowym układem wydechowym. Z tymi modyfikacjami silnik RS2 wytwarza moc 315 KM i moment obrotowy 410 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 262 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 4,8 sekundy. W teście drogowym przeprowadzonym w 1995 roku przez brytyjski magazyn samochodowy Autocar RS2 przyspieszał 0-30 mph w 1,5 sekundy co oznaczało, że RS2 osiąga tą prędkość szybciej niż drogowa wersja McLarena F1.
    1 września 2022, 21:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi RS2 Avant – Sportowy samochód zbudowany na bazie modelu 80, powstały przy współpracy z firmą Porsche, produkowany w latach 1994-1995. RS2 powstawało głównie z nadwoziem typu kombi, jednak zbudowano również cztery egzemplarze w wersji sedan. Po udanej prezentacji modelu 500E Mercedesa i jego sukcesie zarówno pod względem osiągów jak i sprzedaży Audi nie zastanawiając się długo zaczęło współpracę z Porsche. Wiele części było zapożyczonych z innych modeli Porsche min. lusterka boczne, kierunkowskazy przednie w zderzaku, pompa paliwowa z 911 oraz układ hamulcowy pochodzący z 968 Club Sport. RS2 Avant napędzane jest 315-konnym silnikiem pięciocylindrowym o pojemności 2,2 l. Silnik wytwarza moment obrotowy 410 Nm. Według Audi prędkość maksymalna RS2 Avant wynosi 262 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 5,4 sekundy.
    Sportowy samochód zbudowany na bazie modelu 80, powstały przy współpracy z firmą Porsche, produkowany w latach 1994-1995. RS2 powstawało głównie z nadwoziem typu kombi, jednak zbudowano również cztery egzemplarze w wersji sedan. Po udanej prezentacji modelu 500E Mercedesa i jego sukcesie zarówno pod względem osiągów jak i sprzedaży Audi nie zastanawiając się długo zaczęło współpracę z Porsche. Wiele części było zapożyczonych z innych modeli Porsche min. lusterka boczne, kierunkowskazy przednie w zderzaku, pompa paliwowa z 911 oraz układ hamulcowy pochodzący z 968 Club Sport. RS2 Avant napędzane jest 315-konnym silnikiem pięciocylindrowym o pojemności 2,2 l. Silnik wytwarza moment obrotowy 410 Nm. Według Audi prędkość maksymalna RS2 Avant wynosi 262 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 5,4 sekundy.
    W dzisiejszym odcinku BMW i8 stuningowane przez Maćka z Easy Wrap - 410 HP i nietypowy wygląd! Zobaczcie jak wygląda i jak jeździ ten egzemplarz!
    3 maja 2022, 19:01 przez ~pomponer | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Hi_5

    Koenigsegg CCXR Trevita – Hipersamochód skonstruowany przez szwedzką markę Koenigsegg. Samochód ten został wyprodukowany jedynie w 4 egzemplarzach, ponieważ po szwedzku "Trevita" w tłumaczeniu oznacza "trójca białych". Wszystkie cztery egzemplarze to 2-drzwiowe roadstery. CCXR Trevita posiada ośmiocylindrowy silnik bifuel 32V o pojemności 4,7 l, który generuje moc maksymalną 1032 KM i moment obrotowy 1080 Nm. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 410 km/h a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 2,9 s, a do 200 km/h 8,8 s.
    Hipersamochód skonstruowany przez szwedzką markę Koenigsegg. Samochód ten został wyprodukowany jedynie w 4 egzemplarzach, ponieważ po szwedzku "Trevita" w tłumaczeniu oznacza "trójca białych". Wszystkie cztery egzemplarze to 2-drzwiowe roadstery. CCXR Trevita posiada ośmiocylindrowy silnik bifuel 32V o pojemności 4,7 l, który generuje moc maksymalną 1032 KM i moment obrotowy 1080 Nm. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 410 km/h a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 2,9 s, a do 200 km/h 8,8 s.
    Maserati Ghibli – Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez włoskie Maserati od 2013 roku. Samochód został pierwszy raz pokazany w 2013 roku na targach samochodowych w Szanghaju w Chinach. To jest już trzeci model Maserati nazwany Ghibli, ale z poprzednikami nie ma nic wspólnego oprócz nazwy. Wszystkie wersje Ghibli posiadają 8-biegową skrzynię ZF 8HP oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. W opcji znajduje się adaptacyjne zawieszenie Skyhook. Maserati Ghibli dzieli płytę podłogową z szóstą generacją Quattroporte, ale ma 20 cm krótszy rozstaw osi, a całkowita długość jest krótsza o 29 cm. Zawieszenie bazuje na podwójnych wahaczach poprzecznych z przodu, a z tyłu znajduje się zawieszenie typu multilink. Ghibli posiada 3-litrowy benzynowy silnik V6 Twin-turbo o mocy 350 KM, w wersji S silnik wytwarza moc 410 KM. Sportowa wersja S jest dostępna z napędem na cztery koła. Do skrzyni biegów dołączona jest skrzynia rozdzielcza zawierająca elektronicznie sterowane wielotarczowe sprzęgło mokre, które przekazuje moc poprzez wał napędowy do mechanizmu różnicowego. Podczas normalnej eksploatacji napędzane są tylko tylne koła. Napęd nie różni się od tego stosowanego w modelu Quattroporte. Samochód osiąga prędkość maksymalną 263 km/h i 100 km/h w 5,6 sekundy, a w sportowej wersji S prędkość maksymalną 285 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 5 sekund. W wersji z napędem na cztery koła osiągnięcie 100 km/h zajmuje 4,8 sekundy.
    Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez włoskie Maserati od 2013 roku. Samochód został pierwszy raz pokazany w 2013 roku na targach samochodowych w Szanghaju w Chinach. To jest już trzeci model Maserati nazwany Ghibli, ale z poprzednikami nie ma nic wspólnego oprócz nazwy. Wszystkie wersje Ghibli posiadają 8-biegową skrzynię ZF 8HP oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. W opcji znajduje się adaptacyjne zawieszenie Skyhook. Maserati Ghibli dzieli płytę podłogową z szóstą generacją Quattroporte, ale ma 20 cm krótszy rozstaw osi, a całkowita długość jest krótsza o 29 cm. Zawieszenie bazuje na podwójnych wahaczach poprzecznych z przodu, a z tyłu znajduje się zawieszenie typu multilink. Ghibli posiada 3-litrowy benzynowy silnik V6 Twin-turbo o mocy 350 KM, w wersji S silnik wytwarza moc 410 KM. Sportowa wersja S jest dostępna z napędem na cztery koła. Do skrzyni biegów dołączona jest skrzynia rozdzielcza zawierająca elektronicznie sterowane wielotarczowe sprzęgło mokre, które przekazuje moc poprzez wał napędowy do mechanizmu różnicowego. Podczas normalnej eksploatacji napędzane są tylko tylne koła. Napęd nie różni się od tego stosowanego w modelu Quattroporte. Samochód osiąga prędkość maksymalną 263 km/h i 100 km/h w 5,6 sekundy, a w sportowej wersji S prędkość maksymalną 285 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 5 sekund. W wersji z napędem na cztery koła osiągnięcie 100 km/h zajmuje 4,8 sekundy.