Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 71 takich materiałów
    Aston Martin Lagonda – Dane techniczne:
Silnik:
V8 5,3 l (5341 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk
Średnica cylindra × skok tłoka: 100,00 mm × 85,00 mm
Stopień sprężania: 9,5:1
Moc maksymalna: 313 KM (230 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 434 N•m przy 4000 obr/min
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
Prędkość maksymalna: 234 km/h
    Dane techniczne:
    Silnik:
    V8 5,3 l (5341 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 100,00 mm × 85,00 mm
    Stopień sprężania: 9,5:1
    Moc maksymalna: 313 KM (230 kW) przy 5500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 434 N•m przy 4000 obr/min
    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
    Prędkość maksymalna: 234 km/h
    27 lipca 2012, 12:38 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SATAjet 4000 – Oto pistolet lakierniczy który jest wart więcej niż nie jedno auto. Dzięki niemu zachwycacie się idealnym lakierem na pojazdach. Wart swoich pieniędzy, naprawdę. Zdjęcie zrobione po pół roku użytkowania dzień w dzień.
    Oto pistolet lakierniczy który jest wart więcej niż nie jedno auto. Dzięki niemu zachwycacie się idealnym lakierem na pojazdach. Wart swoich pieniędzy, naprawdę. Zdjęcie zrobione po pół roku użytkowania dzień w dzień.
    21 czerwca 2012, 16:49 przez dziurka08 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne, zakładowe :D

    Silnik:
    318′ V8, 230 KM
    426′ HEMI, 425 KM przy 5000 rpm, 490 Nm przy 4000 rpm
    440′ V8, 375 KM przy 4600 rpm, 480 Nm przy 3200 rpm
    17 maja 2012, 9:17 przez ~Sava | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Terrano – Nissan Terrano – terenowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Nissan.Dostępny jako 2- i 4-drzwiowy SUV. Do napędu używano silników R4 i V6. Moc przenoszona była na oś tylną lub na cztery koła poprzez 4-biegową automatyczną bądź 5-biegową manualną skrzynię biegów.

Dane techniczne (′92 R4 2.7 TD)

Silnik
R4 2,7 l (2664 cm³), turbo
Układ zasilania: wtrysk
Średnica cylindra × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
Stopień sprężania: 21,9:1
Moc maksymalna: 100 KM (74 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 220 N•m przy 2200 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,0 s
Prędkość maksymalna: 150 km/h
Dane techniczne (′92 V6 3.0i)

Silnik
V6 3,0 l (2960 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
Układ zasilania: wtrysk
Średnica cylindra × skok tłoka: 87,00 mm × 83,00 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 150 KM (110 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 239 N•m przy 4000 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,6 s
Prędkość maksymalna: 166 km/h

Uwazam ze jest to samochod nie do zajezdzenia ;)
    Nissan Terrano – terenowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Nissan.Dostępny jako 2- i 4-drzwiowy SUV. Do napędu używano silników R4 i V6. Moc przenoszona była na oś tylną lub na cztery koła poprzez 4-biegową automatyczną bądź 5-biegową manualną skrzynię biegów.

    Dane techniczne (′92 R4 2.7 TD)

    Silnik
    R4 2,7 l (2664 cm³), turbo
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
    Stopień sprężania: 21,9:1
    Moc maksymalna: 100 KM (74 kW) przy 4000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 220 N•m przy 2200 obr/min
    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,0 s
    Prędkość maksymalna: 150 km/h
    Dane techniczne (′92 V6 3.0i)

    Silnik
    V6 3,0 l (2960 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 87,00 mm × 83,00 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 150 KM (110 kW) przy 4600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 239 N•m przy 4000 obr/min
    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,6 s
    Prędkość maksymalna: 166 km/h

    Uwazam ze jest to samochod nie do zajezdzenia ;)
    14 maja 2012, 23:22 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren F1 – Dane Techniczne McLarena F1
Marka i model	McLaren F1
Lata produkcji: 1994-1998
Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
Stopień sprężania: 10,5 : 1
Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
i z niektórymi częściami z tytanu
Rozstaw osi: 2718 mm
Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    Dane Techniczne McLarena F1
    Marka i model McLaren F1
    Lata produkcji: 1994-1998
    Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
    Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
    4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
    Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
    Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
    Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
    Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
    Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
    Stopień sprężania: 10,5 : 1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
    1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
    Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
    i z niektórymi częściami z tytanu
    Rozstaw osi: 2718 mm
    Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
    Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    13 maja 2012, 21:17 przez Erysion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sokół 1000, polski harley davidson.. no właśnie gdyby nie harley.... – Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
Silnik:
typ: czterosuw chłodzony powietrzem
liczba cylindrów: 2
układ: widlasty
pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
stopień sprężania: 5:1
moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


Przeniesienie napędu:

Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
napęd tylnego koła: łańcuch

Podwozie:

rama: podwójna, rurowa, zamknięta
zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
zawieszenie tylne: sztywne
hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

Wymiary:

długość z wózkiem: 2270 mm
szerokość z wózkiem: 800 mm
wysokość z wózkiem: 1135 mm
rozstaw osi: 1464 mm
Masy
masa bez wózka: 270 kg
masa z wózkiem: 375 kg
dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
Pojemności
zbiornik paliwa: 20 l
zbiornik oleju: 3 l

Dane eksploatacyjne: 

prędkość maksymalna: 100 km/h
zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
zużycie oleju: 0,3 l/100 km

Inne:
główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
cena: 4200 zł w 1935 r.
    Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
    Silnik:
    typ: czterosuw chłodzony powietrzem
    liczba cylindrów: 2
    układ: widlasty
    pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
    stopień sprężania: 5:1
    moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
    zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
    smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
    prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
    akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
    zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


    Przeniesienie napędu:

    Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
    sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
    skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
    napęd tylnego koła: łańcuch

    Podwozie:

    rama: podwójna, rurowa, zamknięta
    zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
    zawieszenie tylne: sztywne
    hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

    Wymiary:

    długość z wózkiem: 2270 mm
    szerokość z wózkiem: 800 mm
    wysokość z wózkiem: 1135 mm
    rozstaw osi: 1464 mm
    Masy
    masa bez wózka: 270 kg
    masa z wózkiem: 375 kg
    dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
    Pojemności
    zbiornik paliwa: 20 l
    zbiornik oleju: 3 l

    Dane eksploatacyjne:

    prędkość maksymalna: 100 km/h
    zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
    zużycie oleju: 0,3 l/100 km

    Inne:
    główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
    konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
    wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
    cena: 4200 zł w 1935 r.
    20 kwietnia 2012, 22:03 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    oldtimerbazar.pl

    Tramontana R edition . – Silnik i napęd:

    Typ: V12, 60o
    Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie
    Objętość skokowa: 5513 cm3
    Moc maksymalna: 720 KM przy 5750 obr./min.
    Objętościowy wskaźnik mocy (moc litrowa): 130.60 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 920 Nm przy 4000 obr./min.
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: Na tylne koła

Hamulce i koła: 

    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Koła przednie: 9.5 x 20”
    Koła tylne: 13.0 x 20”
    Opony przednie: 245/35 R 20
    Opony tylne: 335/30 R 20

Masy i wymiary: 

    Masa własna: 1268 kg
    Stosunek masy do mocy: 1.76 kg/KM
    Długość: 4900 mm
    Szerokość: 2080 mm
    Wysokość: 1300 mm (przy prześwicie 85 mm)

Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.60 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 10.15 s
    Prędkość maksymalna: 324 km/h

Koszty:

    Cena: 385 000 €
    Silnik i napęd:

    Typ: V12, 60o
    Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie
    Objętość skokowa: 5513 cm3
    Moc maksymalna: 720 KM przy 5750 obr./min.
    Objętościowy wskaźnik mocy (moc litrowa): 130.60 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 920 Nm przy 4000 obr./min.
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: Na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Koła przednie: 9.5 x 20”
    Koła tylne: 13.0 x 20”
    Opony przednie: 245/35 R 20
    Opony tylne: 335/30 R 20

    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1268 kg
    Stosunek masy do mocy: 1.76 kg/KM
    Długość: 4900 mm
    Szerokość: 2080 mm
    Wysokość: 1300 mm (przy prześwicie 85 mm)

    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.60 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 10.15 s
    Prędkość maksymalna: 324 km/h

    Koszty:

    Cena: 385 000 €
    11 kwietnia 2012, 21:32 przez Brunoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford GT (konkurs) – Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. XX w. (GT40 – nazwa wzięła się od wysokości pojazdu tj. 40 cali). W latach 60. na torach wyścigowych w Grand Prix panowały samochody Ferrari. Ówcześni szefowie Forda postanowili przerwać tę passę i podnieść prestiż własnej firmy. Tak właśnie powstał model GT40. Ford udowodnił że może wygrywać z Ferrari zwyciężając 4 razy z rzędu 24-godzinny Wyścig Le Mans. Auto było jak na tamte czasy futurystyczne, a jego konstrukcja zapewniała stabilność i wytrzymałość potrzebną w długich, 24-godzinnych maratonach.
Ford GT, upamiętnia tamte sukcesy, lecz nie jest pierwszą próbą wskrzeszenia legendy. W latach dziewięćdziesiątych Ford zaprezentował prototyp samochodu Ford GT90 z silnikiem V12 z czterema sprężarkami o mocy 720 KM. Niestety tamten model nie doczekał się produkcji nawet w krótkiej serii.
Produkcja[edytuj]

Obecny model przypomina oryginał, choć jest od niego nieco wyższy. Posiada silnik o mocy 550 KM V8 z kompresorem, a centralne umieszczenie silnika poprawia rozkład masy i stabilność. Wnętrze posiada dużo elementów z perforowanego aluminium. Elementy takie jak elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja i zestaw audio znajdują się w wyposażeniu seryjnym. Auto było do nabycia w Europie za 111 tysięcy funtów (czyli około 660 tysięcy złotych wg kursu z okresu sprzedaży), a w USA za 153 tysiące dolarów (czyli około 460 tysięcy złotych, kurs z 2006). Planowano produkcję 4500 egzemplarzy, jednak zakończono ją po wytworzeniu ok. 4000 sztuk.
    Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. XX w. (GT40 – nazwa wzięła się od wysokości pojazdu tj. 40 cali). W latach 60. na torach wyścigowych w Grand Prix panowały samochody Ferrari. Ówcześni szefowie Forda postanowili przerwać tę passę i podnieść prestiż własnej firmy. Tak właśnie powstał model GT40. Ford udowodnił że może wygrywać z Ferrari zwyciężając 4 razy z rzędu 24-godzinny Wyścig Le Mans. Auto było jak na tamte czasy futurystyczne, a jego konstrukcja zapewniała stabilność i wytrzymałość potrzebną w długich, 24-godzinnych maratonach.
    Ford GT, upamiętnia tamte sukcesy, lecz nie jest pierwszą próbą wskrzeszenia legendy. W latach dziewięćdziesiątych Ford zaprezentował prototyp samochodu Ford GT90 z silnikiem V12 z czterema sprężarkami o mocy 720 KM. Niestety tamten model nie doczekał się produkcji nawet w krótkiej serii.
    Produkcja[edytuj]

    Obecny model przypomina oryginał, choć jest od niego nieco wyższy. Posiada silnik o mocy 550 KM V8 z kompresorem, a centralne umieszczenie silnika poprawia rozkład masy i stabilność. Wnętrze posiada dużo elementów z perforowanego aluminium. Elementy takie jak elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja i zestaw audio znajdują się w wyposażeniu seryjnym. Auto było do nabycia w Europie za 111 tysięcy funtów (czyli około 660 tysięcy złotych wg kursu z okresu sprzedaży), a w USA za 153 tysiące dolarów (czyli około 460 tysięcy złotych, kurs z 2006). Planowano produkcję 4500 egzemplarzy, jednak zakończono ją po wytworzeniu ok. 4000 sztuk.
    3 kwietnia 2012, 13:15 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ewolucja Forda Focusa WRC – Na rajdowych trasach zadebiutował w 1999 roku jako następca Escorta WRC.

Do roku 2008, Ford wyprodukował 8 wersji tego samochodu. Pierwsza wersja, powstała w roku 1999 nazwana została po prostu Focus WRC; drugą, zbudowaną w 2000 roku, oznaczono jako Ford Focus Racing WRC. Począwszy zaś od roku 2001, kolejne ewolucje oznaczane są jako Ford Focus RS WRC XX, gdzie XX to dwie ostatnie cyfry roku, w którym samochód pojawił się po raz pierwszy na rajdowych trasach (01, 02, 03 itd.).

Dane techniczne (teoretyczne*):

Silnik: 1998 ccm, 4-cylindrowy, poprzeczny, turbodoładowany.

Moc[KM]/rpm: 300/6000

Moment obr[Nm]/obr.: 550/4000

Napęd: na 4 koła przenoszony przy pomocy aktywnych dyferencjałów

Skrzynia biegów: 5-biegowa, sekwencyjna

Przyspieszenie (0-100km/h): poniżej 3 sekund :)
*dane teoretyczne gdyż moc 300 KM nie była kontrolowana przez FIA, producenci podawali taką wartość oficjalnie ze względu na załóżenia FIA przy wprowadzaniu klasy WRC.

Wśród polskich kierowców za sterami focusów zasiadali: Janusz Kulig, Krzysztof Hołowczyc i Tomasz Kuchar.
    Na rajdowych trasach zadebiutował w 1999 roku jako następca Escorta WRC.

    Do roku 2008, Ford wyprodukował 8 wersji tego samochodu. Pierwsza wersja, powstała w roku 1999 nazwana została po prostu Focus WRC; drugą, zbudowaną w 2000 roku, oznaczono jako Ford Focus Racing WRC. Począwszy zaś od roku 2001, kolejne ewolucje oznaczane są jako Ford Focus RS WRC XX, gdzie XX to dwie ostatnie cyfry roku, w którym samochód pojawił się po raz pierwszy na rajdowych trasach (01, 02, 03 itd.).

    Dane techniczne (teoretyczne*):

    Silnik: 1998 ccm, 4-cylindrowy, poprzeczny, turbodoładowany.

    Moc[KM]/rpm: 300/6000

    Moment obr[Nm]/obr.: 550/4000

    Napęd: na 4 koła przenoszony przy pomocy aktywnych dyferencjałów

    Skrzynia biegów: 5-biegowa, sekwencyjna

    Przyspieszenie (0-100km/h): poniżej 3 sekund :)
    *dane teoretyczne gdyż moc 300 KM nie była kontrolowana przez FIA, producenci podawali taką wartość oficjalnie ze względu na załóżenia FIA przy wprowadzaniu klasy WRC.

    Wśród polskich kierowców za sterami focusów zasiadali: Janusz Kulig, Krzysztof Hołowczyc i Tomasz Kuchar.
    1 kwietnia 2012, 21:03 przez facebook_overboosted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Charger... – Wyprodukowano tylko 20 057 sztuk.
Silniki:
-V8, 230 KM
-V8, 375 KM przy 4600 rpm, 480 Nm przy 3200 rpm
-HEMI, 425 KM przy 5000 rpm, 490 Nm przy 4000 rpm
    Wyprodukowano tylko 20 057 sztuk.
    Silniki:
    -V8, 230 KM
    -V8, 375 KM przy 4600 rpm, 480 Nm przy 3200 rpm
    -HEMI, 425 KM przy 5000 rpm, 490 Nm przy 4000 rpm
    29 marca 2012, 21:56 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj