Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 71 takich materiałów
    Audi 4000 –
    24 marca 2013, 15:32 przez kamilosbkr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 4000 –
    24 marca 2013, 15:30 przez kamilosbkr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gumpert Apollo – Lata produkcji - 2005 - 
Nadwozia - coupe 
Skrzynie biegów - manualna 
Rozstaw osi (mm) - 2700 
Długość (mm) - 4460 
Szerokość (mm) - 1998
Wysokość (mm) - 1114 

- Audi V8 4,2 l (4163 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC, 2 x turbo
- Układ zasilania: wtrysk Bosch Motronic ME 7.1.1
- Średnica cylindra × skok tłoka: 84,50 mm × 92,80 mm
- Stopień sprężania: 8,8:1
- Moc maksymalna: 650 KM (478 kW) przy 6500 obr/min
- Maksymalny moment obrotowy: 850 N•m przy 4000 obr/min 
- Maksymalna prędkość obrotowa silnika: 7400 obr/min
- Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,1 s
- Przyspieszenie 0-160 km/h: 7,2 s
- Prędkość maksymalna: 360 km/h

Gumpert Apollo to obecnie jeden z najszybszych samochodów produkowanych w Niemczech. Do prędkości 100 km/h Apollo przyśpiesza w 3 sekundy, do 200 km/h w 8,9 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 360 km/h
    Lata produkcji - 2005 -
    Nadwozia - coupe
    Skrzynie biegów - manualna
    Rozstaw osi (mm) - 2700
    Długość (mm) - 4460
    Szerokość (mm) - 1998
    Wysokość (mm) - 1114

    - Audi V8 4,2 l (4163 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC, 2 x turbo
    - Układ zasilania: wtrysk Bosch Motronic ME 7.1.1
    - Średnica cylindra × skok tłoka: 84,50 mm × 92,80 mm
    - Stopień sprężania: 8,8:1
    - Moc maksymalna: 650 KM (478 kW) przy 6500 obr/min
    - Maksymalny moment obrotowy: 850 N•m przy 4000 obr/min
    - Maksymalna prędkość obrotowa silnika: 7400 obr/min
    - Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,1 s
    - Przyspieszenie 0-160 km/h: 7,2 s
    - Prędkość maksymalna: 360 km/h

    Gumpert Apollo to obecnie jeden z najszybszych samochodów produkowanych w Niemczech. Do prędkości 100 km/h Apollo przyśpiesza w 3 sekundy, do 200 km/h w 8,9 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 360 km/h
    9 lutego 2013, 23:49 przez ~kapel987 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Peugeot 206 Grand Tourisme – Limit Edition 4000 szt. 2.0 16v 137km
    Limit Edition 4000 szt. 2.0 16v 137km
    12 lutego 2013, 17:15 przez ~Waldi | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Moje

    Mój ogarek – Nie tylko motocykle turystyczne mogą jeździć daleko 
Gliwice-Sopot 2011
Gliwice-Leskovec nad Moravici
Gliwice-Mrągowo 2013
Ogarem dookoła Polski (4000 tys km), już w wakacje!
    Nie tylko motocykle turystyczne mogą jeździć daleko
    Gliwice-Sopot 2011
    Gliwice-Leskovec nad Moravici
    Gliwice-Mrągowo 2013
    Ogarem dookoła Polski (4000 tys km), już w wakacje!
    3 lutego 2013, 13:29 przez ~fso777 | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Boxer 1.2 8V serce Alfy Romeo Sprint – może mały, może słaby, ale powyżej 4000 działa jak należy no i ten dźwięk
    Może mały, może słaby, ale powyżej 4000 działa jak należy no i ten dźwięk
    28 stycznia 2013, 21:14 przez CichyAudi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Pagani Zondy nie widziałem – Wyposażona jest w zmodyfikowany, ręcznie wykonany czterdziestoośmiozaworowy silnik o pojemności 7,3 l, generujący moc 650 KM oraz moment obrotowy 760 Nm przy 4000 obr/min. Prędkość maksymalna to ok. 345 km/h. W tym samym roku zadebiutowała również wersja Roadster
    Wyposażona jest w zmodyfikowany, ręcznie wykonany czterdziestoośmiozaworowy silnik o pojemności 7,3 l, generujący moc 650 KM oraz moment obrotowy 760 Nm przy 4000 obr/min. Prędkość maksymalna to ok. 345 km/h. W tym samym roku zadebiutowała również wersja Roadster
    25 stycznia 2013, 11:23 przez xbartekstawskix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Skoda 100 Rapid – silnik: OHC z VW Golf 1.6 cm3 
moc: 133,2 K przy 6500 obr/min 
moment: 165,6 Nm przy 4000 obr/min 
prędkość max: 200 – 240 km/h 
przyśpieszenie 0-100 km/h 6,2 sek
    Silnik: OHC z VW Golf 1.6 cm3
    moc: 133,2 K przy 6500 obr/min
    moment: 165,6 Nm przy 4000 obr/min
    prędkość max: 200 – 240 km/h
    przyśpieszenie 0-100 km/h 6,2 sek
    26 września 2012, 15:15 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    AMG- luksus lat 90. czas płynie... a on nadal nie osiągalny dla wielu – Firma powstała w 1967 roku. AMG to skrót od "Aufrecht Melcher Großaspach" - dwa pierwsze człony to nazwiska założycieli, a ostatni to miejsce pierwszej siedziby firmy, inne miasto w okolicach Stuttgartu. Przez długi czas swej działalności firma AMG przerabiała niektóre modele Mercedes-Benz głównie na potrzeby sportu, a później sporadycznie na specjalne zamówienia szczególnie wymagających klientów. Stała współpraca z Mercedes-Benz rozpoczęła się pod koniec lat 80., początkowo od dostarczania elementów stylizacyjnych. W połowie lat 90. zaczęły się pojawiać gruntownie zmodyfikowane modele samochodów Mercedes-Benz, które otrzymywały nowe oznaczenie. Po ujednoliceniu nazewnictwa modeli Mercedes-Benz, przyjęło się, że modele zmodyfikowane przez AMG otrzymują 2-cyfrowe, zamiast 3-cyfrowego, oznaczenie wersji silnikowej oraz dodatkowo skrót AMG - np.: SL 55 AMG albo C 30 AMG. Aktualnie, prawie wszystkie modele samochodów osobowych Mercedes-Benz mają co najmniej jedną seryjną wersję AMG. Wyjątki to klasy: A (W169), B (W245), Vaneo. Silniki stosowane w 2007/2008 roku:
Oznaczenie 65 AMG (M275 AMG)- poj. 5980 cm³, V12 - 36V, moc. 612 KM przy 4800 obr/min. - max moment obrotowy 1000 Nm w przedziale 2000 - 4000 obr/min. (ograniczony elektronicznie). Wyposażony w dwie turbosprężarki. Dostępny w klasach - S, CL, SL
Oznaczenie 63 AMG* (M157)- poj. 6208 cm³, V8 - 32V, moc. 525 KM przy 6800 obr/min. - max moment obrotowy 600 Nm przy 6800 obr/min. Dostępny w klasach - C, E , S, SL, CL, CLK, CLS, ML
Oznaczenie 55 AMG (M113 E55 ML)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc. 500 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 700 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Wyposażony w kompresor / dostępny w klasie - G
Oznaczenie 55 AMG (M113 E55)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc 360 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 510 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Dostępny w klasie - SLK
Maksymalna moc silnika (M157) oznaczonego 63 AMG różni się w zależności od klasy w której jest zamontowany, dla C osiąga moc - 457 KM, natomiast dla S, SL, CL - 525 KM, dla modelu SLS moc silnika osiąga - 571 KM
    Firma powstała w 1967 roku. AMG to skrót od "Aufrecht Melcher Großaspach" - dwa pierwsze człony to nazwiska założycieli, a ostatni to miejsce pierwszej siedziby firmy, inne miasto w okolicach Stuttgartu. Przez długi czas swej działalności firma AMG przerabiała niektóre modele Mercedes-Benz głównie na potrzeby sportu, a później sporadycznie na specjalne zamówienia szczególnie wymagających klientów. Stała współpraca z Mercedes-Benz rozpoczęła się pod koniec lat 80., początkowo od dostarczania elementów stylizacyjnych. W połowie lat 90. zaczęły się pojawiać gruntownie zmodyfikowane modele samochodów Mercedes-Benz, które otrzymywały nowe oznaczenie. Po ujednoliceniu nazewnictwa modeli Mercedes-Benz, przyjęło się, że modele zmodyfikowane przez AMG otrzymują 2-cyfrowe, zamiast 3-cyfrowego, oznaczenie wersji silnikowej oraz dodatkowo skrót AMG - np.: SL 55 AMG albo C 30 AMG. Aktualnie, prawie wszystkie modele samochodów osobowych Mercedes-Benz mają co najmniej jedną seryjną wersję AMG. Wyjątki to klasy: A (W169), B (W245), Vaneo. Silniki stosowane w 2007/2008 roku:
    Oznaczenie 65 AMG (M275 AMG)- poj. 5980 cm³, V12 - 36V, moc. 612 KM przy 4800 obr/min. - max moment obrotowy 1000 Nm w przedziale 2000 - 4000 obr/min. (ograniczony elektronicznie). Wyposażony w dwie turbosprężarki. Dostępny w klasach - S, CL, SL
    Oznaczenie 63 AMG* (M157)- poj. 6208 cm³, V8 - 32V, moc. 525 KM przy 6800 obr/min. - max moment obrotowy 600 Nm przy 6800 obr/min. Dostępny w klasach - C, E , S, SL, CL, CLK, CLS, ML
    Oznaczenie 55 AMG (M113 E55 ML)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc. 500 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 700 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Wyposażony w kompresor / dostępny w klasie - G
    Oznaczenie 55 AMG (M113 E55)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc 360 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 510 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Dostępny w klasie - SLK
    Maksymalna moc silnika (M157) oznaczonego 63 AMG różni się w zależności od klasy w której jest zamontowany, dla C osiąga moc - 457 KM, natomiast dla S, SL, CL - 525 KM, dla modelu SLS moc silnika osiąga - 571 KM
    6 września 2012, 22:57 przez bluetooth22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW e32 Klasyk – Piękna limuzyna BMW e32

E32

BMW E32 - W 1985 roku rozpoczęto produkcję BMW E32, drugiej generacji BMW serii 7, następcy BMW E23. Na rynek E32 weszło wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Najlepiej wyposażone wersje posiadały telefon, fax, chłodziarkę do win, ogrzewane klamki, elektroniczny system kontroli trakcji i system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach, dwustrefową klimatyzację czy elektrycznie ogrzewane i sterowane fotele tylne.

W Europie można było zamówić wersje bez skóry czy wielu innych dodatków, które w wersji na rynek amerykański były standardem.

Samochód także oferowano w wersji z powiększonym rozstawem osi o 10 cm (iL).

Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 L (730i), 3,5 L (735i), 4.0 L (740i) i 5.0L (750i).

Wersje silnikowe:
730i 2986 ccm	188 KM(138 kW) przy 5800 obr/min	260 Nm przy 4000 obr/min

735i 3430 ccm	211 KM(155 kW) przy 5700 obr/min	305 Nm przy 4000 obr/min

740i 3982 ccm	286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min	400 Nm przy 4500 obr/min

750i 4988 ccm	300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min	450 Nm przy 4100 obr/min

B11 3,5 3430 ccm 254 KM(157 KW) przy 6000 obr/min	325 Nm przy 4000 obr/min

B12 5.0	4988 ccm 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min	470 Nm przy 4000 obr/min

BMW E32 produkowano z przeznaczeniem na cztery rynki: europejski, japoński, amerykański i południowoafrykański.

Alpina B11
 W 1992 roku tuner BMW - Alpina wprowadził na rynek model Alpina B11 będący odpowiednikiem BMW E32. Model ten otrzymał sportowo zestrojone zawieszenie, bodykit, aluminiowe felgi Alpina i sinik i pojemności 3,5 litra osiągający moc 254 KM. Alpina B11 rozpędza się do 245 km/h. 

W 1993 roku na rynek wszedł BMW Alpina B11 4.0 z silnikiem o pojemności 3982 ccm i mocy 315 KM, który pozwalał B11 osiągać prędkość ponad 260 km/h, zaś pierwszą setkę osiągać w 7 sekund. 

Alpina B11 posiadała m.in.:
ABS
bodykit Alpina
podgrzewane lusterka i klamki
elektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłu
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
nową, czteroramienną kierownicę
antenę wmocowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem


Topowym modelem Alpiny był wprowadzony na rynek model Alpina B12 5.0, która posiadała pięciolitrowy, dwunastocylindrowy silnik o mocy 350 KM, dzięki któremu samochód osiągał około 275 km/h. 
B12 posiadała m.in.:
kontrolę stabilizacji i trakcji ASC + T
ABS
EML
bodykit Alpina
nową, czteroramienną kierownicę Alpina
przyciemniane szyby
spryskiwacze przednich reflektorów
ogrzewane lusterka i klamki
system antywłamaniowy
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
sportowe, elektronicznie regulowane siedzenia z pamięcią trzech ustawień
wnętrze wyłożone skórą
ogrzewane przednie fotele
cyfrowe wskaźniki temperatury oleju
dwustrefową klimatyzację
radio BMW BAVARIA z systemem głośników
antenę wbudowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
    Piękna limuzyna BMW e32

    E32

    BMW E32 - W 1985 roku rozpoczęto produkcję BMW E32, drugiej generacji BMW serii 7, następcy BMW E23. Na rynek E32 weszło wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Najlepiej wyposażone wersje posiadały telefon, fax, chłodziarkę do win, ogrzewane klamki, elektroniczny system kontroli trakcji i system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach, dwustrefową klimatyzację czy elektrycznie ogrzewane i sterowane fotele tylne.

    W Europie można było zamówić wersje bez skóry czy wielu innych dodatków, które w wersji na rynek amerykański były standardem.

    Samochód także oferowano w wersji z powiększonym rozstawem osi o 10 cm (iL).

    Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 L (730i), 3,5 L (735i), 4.0 L (740i) i 5.0L (750i).

    Wersje silnikowe:
    730i 2986 ccm 188 KM(138 kW) przy 5800 obr/min 260 Nm przy 4000 obr/min

    735i 3430 ccm 211 KM(155 kW) przy 5700 obr/min 305 Nm przy 4000 obr/min

    740i 3982 ccm 286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4500 obr/min

    750i 4988 ccm 300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min

    B11 3,5 3430 ccm 254 KM(157 KW) przy 6000 obr/min 325 Nm przy 4000 obr/min

    B12 5.0 4988 ccm 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min 470 Nm przy 4000 obr/min

    BMW E32 produkowano z przeznaczeniem na cztery rynki: europejski, japoński, amerykański i południowoafrykański.

    Alpina B11
    W 1992 roku tuner BMW - Alpina wprowadził na rynek model Alpina B11 będący odpowiednikiem BMW E32. Model ten otrzymał sportowo zestrojone zawieszenie, bodykit, aluminiowe felgi Alpina i sinik i pojemności 3,5 litra osiągający moc 254 KM. Alpina B11 rozpędza się do 245 km/h.

    W 1993 roku na rynek wszedł BMW Alpina B11 4.0 z silnikiem o pojemności 3982 ccm i mocy 315 KM, który pozwalał B11 osiągać prędkość ponad 260 km/h, zaś pierwszą setkę osiągać w 7 sekund.

    Alpina B11 posiadała m.in.:
    ABS
    bodykit Alpina
    podgrzewane lusterka i klamki
    elektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłu
    poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
    nową, czteroramienną kierownicę
    antenę wmocowaną w tylną szybę
    srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem


    Topowym modelem Alpiny był wprowadzony na rynek model Alpina B12 5.0, która posiadała pięciolitrowy, dwunastocylindrowy silnik o mocy 350 KM, dzięki któremu samochód osiągał około 275 km/h.
    B12 posiadała m.in.:
    kontrolę stabilizacji i trakcji ASC + T
    ABS
    EML
    bodykit Alpina
    nową, czteroramienną kierownicę Alpina
    przyciemniane szyby
    spryskiwacze przednich reflektorów
    ogrzewane lusterka i klamki
    system antywłamaniowy
    poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
    sportowe, elektronicznie regulowane siedzenia z pamięcią trzech ustawień
    wnętrze wyłożone skórą
    ogrzewane przednie fotele
    cyfrowe wskaźniki temperatury oleju
    dwustrefową klimatyzację
    radio BMW BAVARIA z systemem głośników
    antenę wbudowaną w tylną szybę
    srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
    30 lipca 2012, 10:15 przez matio2pl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)