Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 71 takich materiałów
    Lagonda Rapide – Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lagonda w latach 1961–1964. Dostępny był jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto silnika DOHC R6 o pojemności czterech litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez Astona Martina Lagondę.

Silnik:

-R6 4,0 l (3996 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
-Układ zasilania: gaźnik
-Średnica × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
-Stopień sprężania: 8,25:1
-Moc maksymalna: 239 KM (176 kW) przy 5000 obr/min
-Maksymalny moment obrotowy: 359 N•m przy 4000 obr/min
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lagonda w latach 1961–1964. Dostępny był jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto silnika DOHC R6 o pojemności czterech litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez Astona Martina Lagondę.

    Silnik:

    -R6 4,0 l (3996 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    -Układ zasilania: gaźnik
    -Średnica × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
    -Stopień sprężania: 8,25:1
    -Moc maksymalna: 239 KM (176 kW) przy 5000 obr/min
    -Maksymalny moment obrotowy: 359 N•m przy 4000 obr/min
    1 lipca 2014, 15:44 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy silnik Forda – Ma tylko 999 cm3 (jeden litr) pojemności, zaledwie 3 cylindry i aż 140 KM. To oznacza, że z jednego litra generuje więcej koni niż Bugatti Veyron i Ferrari 458 Speciale.

Producent twierdzi, że zamontowana w nim turbosprężarka kręci się z prędkością 4000 obr./s (czyli 248 000 obr./min), co jest wynikiem dwa razy większym niż… w turbosprężarkach stosowanych w bolidach F1 na sezon 2014. Jest to zasługa m.in. niewielkich rozmiarów i małej bezwładności. W konsekwencji nowe turbo potrafi dostarczyć do ciśnienie do 38 psi.
    Ma tylko 999 cm3 (jeden litr) pojemności, zaledwie 3 cylindry i aż 140 KM. To oznacza, że z jednego litra generuje więcej koni niż Bugatti Veyron i Ferrari 458 Speciale.

    Producent twierdzi, że zamontowana w nim turbosprężarka kręci się z prędkością 4000 obr./s (czyli 248 000 obr./min), co jest wynikiem dwa razy większym niż… w turbosprężarkach stosowanych w bolidach F1 na sezon 2014. Jest to zasługa m.in. niewielkich rozmiarów i małej bezwładności. W konsekwencji nowe turbo potrafi dostarczyć do ciśnienie do 38 psi.
    Mały jubileusz – Dziś wszystkie cyferki obróciły się jednocześnie i pokazały magiczne "200'000 km", tak więc silnik można uznać za dotarty - zaczynamy kręcić go powyżej 4000 RPM. ;)

Samochód, którego zegary tu widzicie, to moje pierwsze autko: Rover 214i z silnikiem benzynowym 1.4 8V.

Fotografie całego Rołverka: http://motokiller.pl/169002/Jak-wszyscy-to-i-ja
    Dziś wszystkie cyferki obróciły się jednocześnie i pokazały magiczne "200'000 km", tak więc silnik można uznać za dotarty - zaczynamy kręcić go powyżej 4000 RPM. ;)

    Samochód, którego zegary tu widzicie, to moje pierwsze autko: Rover 214i z silnikiem benzynowym 1.4 8V.

    Fotografie całego Rołverka: http://motokiller.pl/169002/Jak-wszyscy-to-i-ja
    15 czerwca 2014, 11:24 przez eMDek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Zdjęcie własne

    Kultowe samochody – BMW 850 E31
Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

Lata produkcji:	Sierpień 1992 – Listopad 1996
Typ silnika:	(BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
Silnik:	(Widlasty 12-Cylindrowy
Głowica:	OHC, 2 zawory na cylinder.
Komputer:	Bosch Motronic M2.3.2
Pojemność skok cm³:	5576 cm ³ (5.6 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm):	80 × 86,0 mm
Moc kW (KM):	'280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
Max. moment obrotowy:	'550 Nm przy 4000 obr./min
Stopień sprężania:	9,80:1
Przełożenia / skrzynia biegów:	6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
Układ hamulcowy:	Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)	
Karoseria / Nadwozie:	Stalowa-Karoseria
Rozstaw osi:	2684mm
Opony:	Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
Miary D x S x W (mm):	4780 × 1855 × 1330 mm
Zbiornik paliwa: 	90 l
Masa własna:	1865 kg
Przyśpieszenie
0–100 km/h:	6,0 s
Prędkość maksymalna (km/h):	250 / 298 km/h
Droga hamowania [m]
(100–0 km/h):	(zimne) 36,5 m
(rozgrzane) 36,5 m
    BMW 850 E31
    Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

    Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

    Lata produkcji: Sierpień 1992 – Listopad 1996
    Typ silnika: (BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
    Silnik: (Widlasty 12-Cylindrowy
    Głowica: OHC, 2 zawory na cylinder.
    Komputer: Bosch Motronic M2.3.2
    Pojemność skok cm³: 5576 cm ³ (5.6 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 80 × 86,0 mm
    Moc kW (KM): '280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
    Max. moment obrotowy: '550 Nm przy 4000 obr./min
    Stopień sprężania: 9,80:1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
    1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
    Układ hamulcowy: Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Stalowa-Karoseria
    Rozstaw osi: 2684mm
    Opony: Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
    Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4780 × 1855 × 1330 mm
    Zbiornik paliwa: 90 l
    Masa własna: 1865 kg
    Przyśpieszenie
    0–100 km/h: 6,0 s
    Prędkość maksymalna (km/h): 250 / 298 km/h
    Droga hamowania [m]
    (100–0 km/h): (zimne) 36,5 m
    (rozgrzane) 36,5 m
    3 czerwca 2014, 9:52 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Peugeot 206 Grand Tourisme – Limitowana Wersja 4000 szt.
Homologacja WRC 
2.0 16v 136km 
Moje oczko w głowie, jeszcze lekko ku ziemi i bedzie dobrze
    Limitowana Wersja 4000 szt.
    Homologacja WRC
    2.0 16v 136km
    Moje oczko w głowie, jeszcze lekko ku ziemi i bedzie dobrze
    26 maja 2014, 13:49 przez ~WaldiRCZ | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    "Manekin "Edward" rozpędzony na motocyklu do prędkości 50 km/huderzył w stojący samochód osobowy w przednią oś. W momencie uderzenia głową w szybę przeciążenie u naszego Edwarda wynosiło 400G czyli orientacyjnie jeśli przyjmiemy że głowa waży 10 Kg to w monecie kontaktu głowy z szybą głowa ważyła 4000 Kg." -Top Gear Polska
    20 maja 2014, 21:05 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Delorean DMC-12 – Jedno z moich największych motoryzacyjnych marzeń, głównie za sprawą filmu "Powrót do przeszłości" na którym się wychowałem

Wyprodukowano ich tylko 8600 sztuk, przez dwa lata. Teraz jeździ ich pewnie około 4000-5000, w Polsce jest 10 sztuk, a ceny wahają się pomiędzy 100 a 200 tyś. zł.

Może kiedyś
    Jedno z moich największych motoryzacyjnych marzeń, głównie za sprawą filmu "Powrót do przeszłości" na którym się wychowałem

    Wyprodukowano ich tylko 8600 sztuk, przez dwa lata. Teraz jeździ ich pewnie około 4000-5000, w Polsce jest 10 sztuk, a ceny wahają się pomiędzy 100 a 200 tyś. zł.

    Może kiedyś
    21 kwietnia 2014, 21:55 przez shater (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Need for Speed part 1 – Wpadłem na pomysł, aby zrobić serię o samochodach, którymi jeździli aktorzy w filmie `Need for Speed`. Jeśli seria się przyjmie to będę dodawał jeden samochód dziennie.

Na pierwszy ogień idzie Ford Shelby GT500. Napęd w fabrycznym Shelby GT500 przenosi na koła tylne 6-biegowa skrzynia manualna, a siłę napędową generuje zamontowany z przodu silnik V8 z aluminiowym blokiem. Jego 5.8-litrowa pojemność wspomagana jest dodatkowo kompresorem. Generowana moc 662 KM dostarczana jest przy 6500 obr./min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 631 Nm przy 4000 obr./min. Auto pierwsze 100 km/h osiąga w 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna dochodzi do 322 km/h. Filmowy GT500 postawiony na 22-calowych felgach, otrzymał zwiększoną moc silnika do 900 KM.
    Wpadłem na pomysł, aby zrobić serię o samochodach, którymi jeździli aktorzy w filmie `Need for Speed`. Jeśli seria się przyjmie to będę dodawał jeden samochód dziennie.

    Na pierwszy ogień idzie Ford Shelby GT500. Napęd w fabrycznym Shelby GT500 przenosi na koła tylne 6-biegowa skrzynia manualna, a siłę napędową generuje zamontowany z przodu silnik V8 z aluminiowym blokiem. Jego 5.8-litrowa pojemność wspomagana jest dodatkowo kompresorem. Generowana moc 662 KM dostarczana jest przy 6500 obr./min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 631 Nm przy 4000 obr./min. Auto pierwsze 100 km/h osiąga w 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna dochodzi do 322 km/h. Filmowy GT500 postawiony na 22-calowych felgach, otrzymał zwiększoną moc silnika do 900 KM.
    20 kwietnia 2014, 15:17 przez dannyblueheart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Nowe Subaru – WRX STI wyposażony został w 2,5-litrowy, 4-cylindrowy silnik typu bokser z turbodoładowaniem. Dzięki niemu auto oferuje 305 KM mocy (przy 6000 obr./min) oraz 393 Nm momentu obrotowego (przy 4000 obr./min).
    WRX STI wyposażony został w 2,5-litrowy, 4-cylindrowy silnik typu bokser z turbodoładowaniem. Dzięki niemu auto oferuje 305 KM mocy (przy 6000 obr./min) oraz 393 Nm momentu obrotowego (przy 4000 obr./min).
    Mercedes SLS GT3 Jedyny w PL, Jeden z 40 na Świecie – Mercedes SLS AMG GT3, jeden z nielicznych na świecie!

MOC: 620 KM
PRZEBIEG: 4000 km
SILNIK: Benzyna
SKRZYNIA: Skrzynia automatyczna
    Mercedes SLS AMG GT3, jeden z nielicznych na świecie!

    MOC: 620 KM
    PRZEBIEG: 4000 km
    SILNIK: Benzyna
    SKRZYNIA: Skrzynia automatyczna
    3 lutego 2014, 3:39 przez aple95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj