Szukaj
Znalazłem 74 takie materiały
Sprostowanie od Autora: W komentarzach powtarza się uwaga o siedzenie na zderzaku. Trasy Gdańsk - Nowy Tomyśl robię regularnie co tydzień i jazda na zderzaku nie jest ani wygodna (wymaga większego skupienia i częstszych zmian tempomatu) ani ekonomiczna (częstsze używanie hamulców zamiast hamowania silnikiem, więcej przyspieszeń itp.) i mnie też irytuje jak ktoś mi siedzi na zderzaku. Te kilkadziesiąt sekund mniejszego dystansu na filmie było wyłącznie dla pewności czytelności tablic - myślałem że to oczywiste... Ponadto podczas nagrywania był użyty 3x zoom optyczny co też sprawia wrażenie jeszcze mniejszego dystansu. Mniej jadu proszę państwa :)"
*uprzedzając komentarze odnoszące się do podanej w opisie prędkości - miejmy świadomość, że licznik w pojeździe zawyża rzeczywistą prędkość, a przy wyższych prędkościach, co do zasady ma jeszcze większy margines błędu. Realna prędkość jest niższa.
Niesamowita oszczędność toyoty gdzie na 90% powierzchni nie ma żadnego zabezpieczenia masą/konserwacją tylko goła blacha która skorodowała.
1. Czyszczenie resztek mas oraz rdzy do żywego metalu (srebrny połysk) gdzie wyszła dziura spawanie.
2. Odpylenie i przemycie zmywaczem sylikonowym powierzchni.
3. Podkład epoksydowy 2k Novol aplikowany pędzlem w 2 warstwach na wszystkie wyczyszczone elementy, natomiast w miejscach spawanych 3x.
4. Na epoksyd nałożona mastyka, czyli na całej powierzchni a w miejscach dodatkowo narażonych podwójna warstwa.
5. Czarna 'konserwacja' Trotona.
6. Wosk w progi, profile zamknięte, podłużnie oraz po całej powierzchni nadkola/błotników oraz podłogi.
Czas pracy ponad 100godz.
Zapraszam na mojego Facebooka: https://www.facebook.com/3miejskajazda/?rc=p
Pozdrawiam wszystkich Motokillerów!