Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    E34 540 v8 – Klasyk mojej dziewczyny. silnik 4l v8 380KM, skrzynia manual 6, szpera 40%, kolorek petrol-mica.
    Klasyk mojej dziewczyny. silnik 4l v8 380KM, skrzynia manual 6, szpera 40%, kolorek petrol-mica.
    28 października 2017, 21:47 przez ~MateuszZ | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    29 maja 2017, 23:31 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    #1. 2010 Nissan GT-R
    - silnik V6 3,6l 545KM i 627 Nm
    - przyspieszenie do setki 2,8s
    - V-max 320km/h
    - cena dzisiaj to już od 150tyś ( jest to samochód marzeń wielu ludzi )

    #2. 2009 Dodge Challenger SRT8
    - silnik 6,1l V8 o mocy 431KM
    - przyspieszenie do setki 4s
    - V-max 290km/h
    - cena dzisiaj to 100tyś (ale warto dać za taka zabawkę )

    #3. Ferrari FXX
    - silnik 1050KM V12 o pojemności 6,3l
    - przyspieszenie do setki 2,5s
    - V-max 345km/h
    -zrobiono tylko 40 sztuk tego samochodu
    - cena dzisiaj to 2,5mln euro ale już raczej samochód jest niedostępny

    #4. Navistar MXT
    - silnik 6,4l V8 o mocy 325KM
    - przyspieszenie do setki 6,7s
    - V-max 220km/h
    -produkowano wersje zwykłe i kuloodporne
    - cena dzisiaj to kolo 100tyś euro (zwykły)

    #5. BMW M5
    - silnik 5l V10 o mocy 509KM
    - przyspieszenie do setki 4,7s
    - V-max 290km/h
    - cena dzisiaj to koszt około 90tyś najstarsze wersje aż po 200tyś

    #6. Flip Car
    MOC
    • GM silnik LS3 paka, 500 KM
    • 200 KM jednostka NOS
    • K & N Układ dolotowy
    • Holley układ paliwowy
    • akumulatory Optima
    • Magnaflow niestandardowy układ wydechowy
    • VP Racing Fuel
    Układ napędowy
    • Kilgore Turbo 400
    • Winters manetka
    • GM Dana 60 sterowane oś tylna
    • 4.88 Przekładnie z Detroit Locker
    • Casale V-Drive
    UKŁAD HAMULCOWY
    • Fabrycznie 1 Ton GM z klocków hamulcowych na EBC
    ZAWIESZENIE
    • 3 ogniwo budują - air ride
    • GM 1 tona ciężarówki z przodu i jazda powietrza
    • Żużel Inżynieria kołysać barów
    • Howe przedni i tylny hydrauliczny układ kierowniczy
    • AFCO wstrząsy coilover
    WNĘTRZE
    • manometry Autometer
    • Kierownica Sparco
    • fotele Kirkey Race
    • Deist system przeciwpożarowy
    ZEWNĘTRZNY
    • Exposed rurowego podwozia
    • Stali i Lexan kula korekty
    • 5140 niestandardowy tylne skrzydło z włókna węglowego
    Koła i opony
    • Marsh Racing 17 x 11 (przód) 17 x 15 (tył)
    • hoosier

    #7. Jensen Interceptor
    - silnik 6l generujący moc 300KM (w filmie około 600KM)
    - przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
    - V-max po tuningu około 280km/h
    - cena dzisiaj to około 150tyś dolarów (ale już jest nie dostępny)

    #8. Dodge Charger Daytona
    - silnik 7,2l o mocy fabrycznej 380KM w filmie około 700KM
    - przyspieszenie do setki około 3,8s
    - V-max około 290km/h
    - cena dzisiaj to miliony bo jest niedostępny!!

    #9. 1970 Ford Anvil Mustang
    - silnik 7l V8 cobra o mocy 360KM w filmie około 600KM
    - przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
    - V-max 280km/h
    - cena dzisiaj miliony bo niedostępny

    #10. 1970 Ford Escort RS1600 MK1
    - silnik 2l o mocy fabrycznej około 250Km w filmie szacowane na około 450KM
    - przyspieszenie do setki 4s
    - V-max 250km/h
    - cena dzisiaj koło 100tys za dobry egzemplarz jeśli się taki znajdzie

    #11. Alfa Romeo Giulietta
    -silniuk 1,4l silnik TB MultiAir generujący 170 KM i 250 Nm
    -V-max około 240km/h
    - powstało tylko 6 sztuk tego egzemplarzu
    -cena: kiedy samochód był w salonie kosztował 25 675 funtów (teraz pewnie znacznie więcej jeśli jeszcze jest)

    #12. 2011 Dodge Charger
    - silnik 5,7l V8 354KM
    - przyspieszenie do setki 4,9s
    - V-max 260km/h
    - cena dzisiaj to ponad 100tyś (55x oglądano na YT)
    2 stycznia 2017, 9:17 przez cody25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Magia turbo.
    29 stycznia 2015, 0:18 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Opel Omega EVO 500 – Dane seryjne: 
Pojemność: 3.6l 
Moc: 380KM przy 5200rpm 
Osiągi: 
0-100km/h 5.4s 
0-200km/h 17.3s 
0-402.33m 13.5s 
Max. prędkość 
290 km/h 
Obuwie: 
Przód: 265/45-18 
Tył: 285/40-18
    Dane seryjne:
    Pojemność: 3.6l
    Moc: 380KM przy 5200rpm
    Osiągi:
    0-100km/h 5.4s
    0-200km/h 17.3s
    0-402.33m 13.5s
    Max. prędkość
    290 km/h
    Obuwie:
    Przód: 265/45-18
    Tył: 285/40-18
    Iveco Eurostar 380KM – Ciągnik którym mój dziadek jeździł od 1995 do 2002 roku później przesiadł się na Volvo FH12 420KM z 97r. Z tą cysterną dziadek jeździł z browaru Namysłów do Wrocławia. Zdjęcie pochodzi z około 2001 roku, trochę pobrudzone za co przepraszam.
    Ciągnik którym mój dziadek jeździł od 1995 do 2002 roku później przesiadł się na Volvo FH12 420KM z 97r. Z tą cysterną dziadek jeździł z browaru Namysłów do Wrocławia. Zdjęcie pochodzi z około 2001 roku, trochę pobrudzone za co przepraszam.
    20 stycznia 2015, 16:49 przez StrazaKK122 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    BMW 850CSi E31 – Najszybsza wersja typoszeregu E31.
Pod maską wolnossące 5.6l V12 380KM.
 Zbudowano tylko 1510 egzemplarzy.
    Najszybsza wersja typoszeregu E31.
    Pod maską wolnossące 5.6l V12 380KM.
    Zbudowano tylko 1510 egzemplarzy.
    Ferrari 365p – Ferrari z trzema fotelami i kierownicą po środku i do tego 380KM w V12 z tyłu.
    Ferrari z trzema fotelami i kierownicą po środku i do tego 380KM w V12 z tyłu.
    Drzemiąca moc – Silnik SR20DET 380KM i prawie 500Nm przy wadze 1150 kg. Przyspieszenie nigdy nie sprawdzone. Przy oponach 255/45/17R na tyle brak trakcji na pierwszych dwóch biegach więc nie da się dokładnie sprawdzić odejścia z miejsca.
    Silnik SR20DET 380KM i prawie 500Nm przy wadze 1150 kg. Przyspieszenie nigdy nie sprawdzone. Przy oponach 255/45/17R na tyle brak trakcji na pierwszych dwóch biegach więc nie da się dokładnie sprawdzić odejścia z miejsca.
    12 czerwca 2014, 0:12 przez repet69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Prywatne