Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 104 takich materiałów
    #36 kompilacja Warszafka Po Stolicy to niebezpieczne i chamskie zachowania kierowców na ulicach #Warszawa.
    W tym odcinku zobaczycie m.in. #stłuczka, #wymuszenie, przejazd na czerwonym świetle, czy obywatelskie zatrzymanie pijanego kierowcy.
    Szerokiej drogi!
    25 grudnia 2017, 12:20 przez wpswps (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowe, prostsze oznaczenia wszystkich modeli Audi. Pomogą rozszyfrować nam moc delikwenta. – Jest to oznaczenie mocy, którego wcześniej Audi nigdy nie używało. Ustandaryzowane, ma być dostępne w pełnej gamie modeli tego producenta. Nowe oznaczenia wskazują konkretną moc jednostki napędowej.

Wartością, do której odnoszą się nowe oznaczenia, jest moc poszczególnych modeli podawana w kilowatach, zatem teoretycznie, w naszej kulturze, trzeba będzie to sobie jeszcze przeliczyć na konie mechaniczne. Przypominamy, że 1 kW to 1,36 KM. Jednak spokojnie, schowajcie kalkulatory. Widząc nowy model Audi i tak nie dowiecie się, jaka moc drzemie pod maską. Jest to bardziej skomplikowane, niż mogłoby się wydawać.

Dwie cyfry to tylko dodatkowa klasyfikacja modeli, ze względu na różne poziomy wydajności. Dla przykładu, liczba 30 pojawi się na tylnej klapie wszystkich audi mających moc od 81 do 96 kW. Liczba 45 przypisana będzie mocy od 169 do 185 kW. Auta o najwyższej mocy – powyżej 400 kW – identyfikowane będą cyfrą 70. Według nowej nomenklatury, w przyszłości gama modelowa sięgać będzie od Audi Q2 30 TFSI o mocy 85 kW, do Audi Q7 50 TDI o mocy 200 kW. Tylko modele pochodzące od Audi Sport, czyli S, RS oraz Audi R8, pozostaną przy swych klasycznych nazwach.

Oznaczenia cyfrowe wskazujące na poziomy wydajności wzrastać będą w przedziałach co pięć. Mają prezentować ustaloną hierarchię mocy jednostek napędowych w ramach poszczególnych serii modelowych i w odniesieniu do ogólnego podziału modelowego marki Audi.

Za każdym razem oznaczeniu cyfrowemu towarzyszyć będzie oznaczenie rodzaju zasilania silnika: TFSI (benzynowy), TDI (diesel), g-tron (gaz ziemny) i e-tron (hybrydowy i elektryczny).

Będzie mi brakować napisu na klapie 4.2 Quattro, a wam? 

Jest prostsza metoda na liczenie tego wszystkiego, o której powiedział nam Grzesiek: "Wystarczy liczbę podaną na tylnej klapie pomnożyć przez liczbę drzwi w samochodzie, a potem podzielić ją przez liczbę cylindrów danego modelu. Do wyniku dodajemy pojemność skokową w cc. Następnie mnożymy wszystko przez 1.359621617, bo wynik poprzednich działań otrzymamy w kilowatach, a chcemy przecież mechanicznego konia. Od wszystkiego odejmujemy od 10 do 100% w zależności od przebiegu no i wuala"
    Jest to oznaczenie mocy, którego wcześniej Audi nigdy nie używało. Ustandaryzowane, ma być dostępne w pełnej gamie modeli tego producenta. Nowe oznaczenia wskazują konkretną moc jednostki napędowej.

    Wartością, do której odnoszą się nowe oznaczenia, jest moc poszczególnych modeli podawana w kilowatach, zatem teoretycznie, w naszej kulturze, trzeba będzie to sobie jeszcze przeliczyć na konie mechaniczne. Przypominamy, że 1 kW to 1,36 KM. Jednak spokojnie, schowajcie kalkulatory. Widząc nowy model Audi i tak nie dowiecie się, jaka moc drzemie pod maską. Jest to bardziej skomplikowane, niż mogłoby się wydawać.

    Dwie cyfry to tylko dodatkowa klasyfikacja modeli, ze względu na różne poziomy wydajności. Dla przykładu, liczba 30 pojawi się na tylnej klapie wszystkich audi mających moc od 81 do 96 kW. Liczba 45 przypisana będzie mocy od 169 do 185 kW. Auta o najwyższej mocy – powyżej 400 kW – identyfikowane będą cyfrą 70. Według nowej nomenklatury, w przyszłości gama modelowa sięgać będzie od Audi Q2 30 TFSI o mocy 85 kW, do Audi Q7 50 TDI o mocy 200 kW. Tylko modele pochodzące od Audi Sport, czyli S, RS oraz Audi R8, pozostaną przy swych klasycznych nazwach.

    Oznaczenia cyfrowe wskazujące na poziomy wydajności wzrastać będą w przedziałach co pięć. Mają prezentować ustaloną hierarchię mocy jednostek napędowych w ramach poszczególnych serii modelowych i w odniesieniu do ogólnego podziału modelowego marki Audi.

    Za każdym razem oznaczeniu cyfrowemu towarzyszyć będzie oznaczenie rodzaju zasilania silnika: TFSI (benzynowy), TDI (diesel), g-tron (gaz ziemny) i e-tron (hybrydowy i elektryczny).

    Będzie mi brakować napisu na klapie 4.2 Quattro, a wam?

    Jest prostsza metoda na liczenie tego wszystkiego, o której powiedział nam Grzesiek: "Wystarczy liczbę podaną na tylnej klapie pomnożyć przez liczbę drzwi w samochodzie, a potem podzielić ją przez liczbę cylindrów danego modelu. Do wyniku dodajemy pojemność skokową w cc. Następnie mnożymy wszystko przez 1.359621617, bo wynik poprzednich działań otrzymamy w kilowatach, a chcemy przecież mechanicznego konia. Od wszystkiego odejmujemy od 10 do 100% w zależności od przebiegu no i wuala"
    Dla leniwych - 0:36
    2 lipca 2017, 15:03 przez Endriex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ruda Grażyna! – Nasz nowy nabytek! Oto ruda grażyna! 
36 lat a auto jeździ lepiej niż nie jedno nowe plastikowe.
    Nasz nowy nabytek! Oto ruda grażyna!
    36 lat a auto jeździ lepiej niż nie jedno nowe plastikowe.
    E36 – 36
    36
    26 stycznia 2017, 18:09 przez mikigsm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    nie moje

    Moje E 36 – E 36
    E 36
    26 grudnia 2016, 19:52 przez ~Fanatykbmwce36 | Do ulubionych | Skomentuj
    Mała kompilacja włączania się VTEC'a w mojej Hondzie. Silnik czysta seria, zmieniony tylko dolot na stożek z osłoną termiczną home made oraz wydech prosta rura 2,36". 166 koni mechanicznych i 150 niutonometrów. Przez zimę przeprowadzę szereg modyfikacji, jedną z nich będzie ITB.
    1 października 2016, 15:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    W tym filmie drogi Milusiński chciałbym zdradzić tajniki
    profesjonalnego Auto Detailingowego mycia auta z zewnątrz.
    Jest to podstawowe regularne mycie auta.
    --------------------------

    Instagram: https://www.instagram.com/SZWAGIERSWAGER

    ---------------------------
    Wiedzę zawdzięczam szkoleniom, empiryce, wymianie doświadczeń i pracą z innymi Detailerami.
    ---------------------------
    Uwaga jeżeli film był dla Ciebie przydatny subskrybuj, daj łapkę zostaw komentarz i udostępniaj tak abym mógł rozwijać kanał multitematyczny.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    SZKOLENIE opiera się na omówieniu:

    1. DLACZEGO MYCIE AUTODETAILINGOWE od 0:40
    2. JAKI SPRZĘT POTRZEBUJEMY od 2:36
    3. STAN AUTA PRZED PROCESEM MYCIA od 8:38
    4. JAK PRZYGOTOWAĆ MIEJSCE PRACY od 9:20
    5. JAK ROZROBIĆ CHEMIĘ od 10:24

    ------------------------
    ETAPY MYCIA:
    I ETAP /PRE WASH\ od 11:41
    II ETAP /MYCIE NA 2 WIADRA\ od 16:18
    III ETAP /PĘDZELKOWANIE\ od 19:30
    IV ETAP /MYCIE NADKOLI, FELG I OPON\ od 19:41
    V ETAP /SUSZENIE WYCIERANIE\ od 22:48
    VI ETAP /MYCIE SZYB\ od 25:48
    VII ETAP /KONSERWACJA PLASTIKU I GUMY\ od 26:21

    PRODUKTY UŻYTE:
    (Auto nie miało wosku - jeżeli auto posiada powłokę ochronną wybieramy produkty z neutralnym ph aby jej nie usunąć.)

    PRE WASH: DAERG Amor
    MYCIE WŁAŚCIWE: SZAMPON RISE AND SHINE Big Apple
    PEDZELKOWANIE WNĘK: DAERG Amor
    CZYSZCZENIE OPONY I NADKOLA: DAERG Amor
    FELGI: TUGA Alu-Teufel
    KONSERWACJA OPONY I LISTWY: Valet PRO Dionysus Trim Glitz
    KONSERWACJA NADKOLA: DAERG - Nico Spoyler
    MYCIE SZYB: VOIGT Nano Glass
    OSUSZACZ: DAERG Gold Wax

    UWAGA! EFEKT PO PEŁNYM PROCESIE od 28:30