Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 141 takich materiałów
    Porsche 356 – mam tylko jedno zdjęcie bo właśćiciel zaraz wśiadł i odjechał jak mnie zobaczył robić zdjęcie. nie rozumniem takich ludzi: mają takie klasyki a potem nie chcą żeby robili zdjęcia. Jak chcą mieć go tylko dla siebie to niech je trzymają i dopieszczają w garażu.
    Mam tylko jedno zdjęcie bo właśćiciel zaraz wśiadł i odjechał jak mnie zobaczył robić zdjęcie. nie rozumniem takich ludzi: mają takie klasyki a potem nie chcą żeby robili zdjęcia. Jak chcą mieć go tylko dla siebie to niech je trzymają i dopieszczają w garażu.
    5 maja 2013, 13:22 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Porsche – 356, 964 Turbo, 968 and 928 GTS
    356, 964 Turbo, 968 and 928 GTS
    15 kwietnia 2013, 21:38 przez kamilosbkr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    12 kwietnia 2013, 0:04 przez troll_car (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyk – Porsche 356
    Porsche 356
    2 kwietnia 2013, 16:57 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Porsche 356 –
    25 lutego 2013, 16:02 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 356 Light Metal Coupe – Zbudowanie aluminiowego coupé na bazie pierwszy prototypowego roadstera stworzonego w 1948 roku było udanym pomysłem Ferry’ego Porsche. W przeciwieństwie do Porsche Numer 1, silnik został przesunięty za tylną oś, jak w VW, pozostawiając z tyłu miejsce na dwa niewielkie siedzenia. Między 1949 i 1951 w austriackim Gmünd powstało około 50 egzemplarzy aluminiowego 356 coupé, a następnie tymczasowe linie produkcyjne uruchomiono w Stuttgart-Zuffenhausen. W 1951 roku aluminiowe coupé z Gmünd umożliwiły Porsche wejście w świat wyścigów samochodowych.

Oczywiście samochód został specjalnie przygotowany. Dzięki przesunięciu do przodu i ukształtowaniu wokół koła zapasowego pojemność zbiornika paliwa wzrosła do 78 litrów. Aby przyspieszyć tankowanie wlew umieszczono na środku pokrywy bagażnika. W swoim pierwszym starcie w 24-godzinnym wyścigu Le Mans ówczesny francuski importer Porsche, Auguste Veuillet, jadąc w parze z Edmonde Mouche poprowadzili aluminiowe coupé do zwycięstwa w swojej klasie przy przeciętnej prędkości 140 km/h.

Prędkość i niezawodność zademnonstrowało Porsche Coupé podczas rekordowej, trwającej 72 godziny próby w Monthéry (1951). Podczas tego wyścigu aluminiowe coupé z Gmünd wyposażone w nowy 1,5-litrowy silnik o mocy ponad 70 KM przejechało niemal 11.000 kilometrów osiągając przeciętną prędkość 152.35 km/h. Do połowy lat 50-tych aluminiowe coupé z silnikiem 1.500 cc oraz jednoczęściową czołową szybą, która stała się w międzyczasie w modelach 356 standardem, odnosiło sukcesy w całej Europie, głównie w rajdach. Tak było w 1952 roku ze zwycięstwem w klasie w Monza, w 1953 w rajdzie Sestriere, podczas Belgrade Grand Prix i Alpine Rally, w roku 1954 w długodystansowym rajdzie Liège-Rome-Liège i w 1955 w wyścigu na lodzie w Zell am See.
    Zbudowanie aluminiowego coupé na bazie pierwszy prototypowego roadstera stworzonego w 1948 roku było udanym pomysłem Ferry’ego Porsche. W przeciwieństwie do Porsche Numer 1, silnik został przesunięty za tylną oś, jak w VW, pozostawiając z tyłu miejsce na dwa niewielkie siedzenia. Między 1949 i 1951 w austriackim Gmünd powstało około 50 egzemplarzy aluminiowego 356 coupé, a następnie tymczasowe linie produkcyjne uruchomiono w Stuttgart-Zuffenhausen. W 1951 roku aluminiowe coupé z Gmünd umożliwiły Porsche wejście w świat wyścigów samochodowych.

    Oczywiście samochód został specjalnie przygotowany. Dzięki przesunięciu do przodu i ukształtowaniu wokół koła zapasowego pojemność zbiornika paliwa wzrosła do 78 litrów. Aby przyspieszyć tankowanie wlew umieszczono na środku pokrywy bagażnika. W swoim pierwszym starcie w 24-godzinnym wyścigu Le Mans ówczesny francuski importer Porsche, Auguste Veuillet, jadąc w parze z Edmonde Mouche poprowadzili aluminiowe coupé do zwycięstwa w swojej klasie przy przeciętnej prędkości 140 km/h.

    Prędkość i niezawodność zademnonstrowało Porsche Coupé podczas rekordowej, trwającej 72 godziny próby w Monthéry (1951). Podczas tego wyścigu aluminiowe coupé z Gmünd wyposażone w nowy 1,5-litrowy silnik o mocy ponad 70 KM przejechało niemal 11.000 kilometrów osiągając przeciętną prędkość 152.35 km/h. Do połowy lat 50-tych aluminiowe coupé z silnikiem 1.500 cc oraz jednoczęściową czołową szybą, która stała się w międzyczasie w modelach 356 standardem, odnosiło sukcesy w całej Europie, głównie w rajdach. Tak było w 1952 roku ze zwycięstwem w klasie w Monza, w 1953 w rajdzie Sestriere, podczas Belgrade Grand Prix i Alpine Rally, w roku 1954 w długodystansowym rajdzie Liège-Rome-Liège i w 1955 w wyścigu na lodzie w Zell am See.
    14 lutego 2013, 19:11 przez kapel987 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 356 Speedster 1955 –
    14 lutego 2013, 16:09 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 356 'Outlaw'  Fuch (US) –
    23 stycznia 2013, 13:48 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ładne Ale nie w Moim Stylu Opis:
    Koncern BMW znalazł kompromis między niską emisją CO2 i sportowymi osiągami. Koncepcyjna hybryda Vision - EfficientDynamics dysponuje mocą 356 koni mechanicznych i emituje zaledwie 99 gramów CO2 na kilometr - donosi serwis motoTarget.


    Auto jest hybrydowym pojazdem typu plug-in z napędem na cztery koła. Zasilaniem sportowej maszyny zajmuje się trzycylindrowa turbodoładowana jednostka wysokoprężna oraz dwa silniki elektryczne, które umieszczono przy każdej osi. Łącznie układ napędowy dysponuje mocą 356 koni mechanicznych oraz momentem obrotowym na poziomie 800 Nm.
    27 listopada 2012, 18:15 przez RycpaC (PW) | Do ulubionych | Skomentuj