Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    Skakanka! – I co? 730km. Silnik v8. Jeszcze za mało? Moment obrotowy? 3500 Nm Jeszcze za mało? Automat i luksus. No nie, jeszcze za mało? To czekaj, aż wjedzie w ciebie na przejściu dla pieszych.
    I co? 730km. Silnik v8. Jeszcze za mało? Moment obrotowy? 3500 Nm Jeszcze za mało? Automat i luksus. No nie, jeszcze za mało? To czekaj, aż wjedzie w ciebie na przejściu dla pieszych.
    22 sierpnia 2012, 21:23 przez Borek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Dniepr Rotor – Mało kto wie, ale w związku radzieckim powstał prototypowy motocykl z silnikiem wankla. silnik dysponował pojemnością 491 cm³ i osiągał, przy stopniu sprężania 8,7 moc 38 KM przy 6000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy wynosił 5,2 kgm przy 3500 obr/min.
    Mało kto wie, ale w związku radzieckim powstał prototypowy motocykl z silnikiem wankla. silnik dysponował pojemnością 491 cm³ i osiągał, przy stopniu sprężania 8,7 moc 38 KM przy 6000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy wynosił 5,2 kgm przy 3500 obr/min.
    24 lipca 2012, 19:25 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    RAM 3500 – Nie wiem czemu ale kocham ram′a 3500 od zawsze. Jak dla mnie jest to przepiękny samochód i bardzo funkcjonalny. Wielka moc i potencjał.
    Nie wiem czemu ale kocham ram′a 3500 od zawsze. Jak dla mnie jest to przepiękny samochód i bardzo funkcjonalny. Wielka moc i potencjał.
    15 lipca 2012, 19:39 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge RAM 3500 – Amerykaniec w pełnej krasie czyli "co ty wiesz o zabijaniu? "
    Amerykaniec w pełnej krasie czyli "co ty wiesz o zabijaniu? "
    3 lipca 2012, 9:32 przez Sevcenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Wywrotka Liebherr T 282B – Liebherr T 282B − to ogromnych rozmiarów wywrotka (wozidło) niemieckiej firmy Liebherr. Liebherr T 282B powstał w 2004, do wyprodukowania wywrotek Caterpillar 797F oraz Bucyrus MT6300AC, w 2008 roku, był największym samochodem na świecie. Samochody te używane są głównie w kopalniach w USA, Chile, RPA i Australii.
Po raz pierwszy został zaprezentowany na targach w Monachium, 29 marca 2004. Jest następcą modelu T 282 z 1998 roku.
Dane techniczne
Masa: 203 tony
Masa dopuszczalna całkowita: 592 tony
Ładowność: 363 ton
Długość: 14,5 m
Szerokość: 8,8 m
Wysokość: 7,4 m
Wysokość załadunkowa: 6,6 m
Silniki diesla:
DDM/MTU
16-cylindrowy o pojemności 65 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
20-cylindrowy o pojemności 90 l. i mocy 3650 KM (2725 kW),
Cummins
16-cylindrowy o pojemności 60 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
18-cylindrowy o pojemności 78 l. i mocy 3500 KM (2610 kW)
Silniki elektryczne: dwa silniki prądu zmiennego firmy Siemens
Maksymalna prędkość: 64,4 km/h
Pojazd jest napędzany przy pomocy przekładni elektrycznej, w której wysokoprężny silnik spalinowy (jeden z czterech do wyboru) napędza generator prądu (alternator), zasilający dwa silniki elektryczne umieszczone w piastach tylnych kół (bliźniaczych).
    Liebherr T 282B − to ogromnych rozmiarów wywrotka (wozidło) niemieckiej firmy Liebherr. Liebherr T 282B powstał w 2004, do wyprodukowania wywrotek Caterpillar 797F oraz Bucyrus MT6300AC, w 2008 roku, był największym samochodem na świecie. Samochody te używane są głównie w kopalniach w USA, Chile, RPA i Australii.
    Po raz pierwszy został zaprezentowany na targach w Monachium, 29 marca 2004. Jest następcą modelu T 282 z 1998 roku.
    Dane techniczne
    Masa: 203 tony
    Masa dopuszczalna całkowita: 592 tony
    Ładowność: 363 ton
    Długość: 14,5 m
    Szerokość: 8,8 m
    Wysokość: 7,4 m
    Wysokość załadunkowa: 6,6 m
    Silniki diesla:
    DDM/MTU
    16-cylindrowy o pojemności 65 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
    20-cylindrowy o pojemności 90 l. i mocy 3650 KM (2725 kW),
    Cummins
    16-cylindrowy o pojemności 60 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
    18-cylindrowy o pojemności 78 l. i mocy 3500 KM (2610 kW)
    Silniki elektryczne: dwa silniki prądu zmiennego firmy Siemens
    Maksymalna prędkość: 64,4 km/h
    Pojazd jest napędzany przy pomocy przekładni elektrycznej, w której wysokoprężny silnik spalinowy (jeden z czterech do wyboru) napędza generator prądu (alternator), zasilający dwa silniki elektryczne umieszczone w piastach tylnych kół (bliźniaczych).
    4 czerwca 2012, 19:54 przez serekczek55 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Encyklopedia:Mikrus MR-300 – Mikrus MR-300 – polski samochód osobowy o bardzo uproszczonej budowie produkowany w latach 1957-1960 przez WSK Mielec (nadwozie) we współpracy z WSK Rzeszów (silnik). Wyprodukowano 1728 sztuk.

Dane techniczne

silnik umieszczony poprzecznie z tyłu napędza koła tylne:
silnik benzynowy, dwusuwowy, dwucylindrowy, rzędowy, chłodzony powietrzem, umieszczony poprzecznie z tyłu
pojemność skokowa: 296 cm³
stopień sprężania: 6
średnica cylindra x skok tłoka: 58 x 56 [mm]
moc maks.: 14,5 KM (10,7 kW) przy 5100 obr./min
maksymalny moment obrotowy 19,6 Nm przy 3500 obr./min
gaźnik: Bing 1/26/54 lub Jikov 2926 lub Pegaz GM26
napęd:
dwutarczowe sprzęgło mokre na czopie wału korbowego
niesynchronizowana skrzynia biegów o przełożeniach I/II/III/IV/R: 3,96/2,21/1,32/0,93/3,34
przełożenie przekładni głównej: 2,26
instalacja elektryczna
dynamostarter 12V, 130/300W; typ LA2/12/1302R Bosch lub PR-1a ZWE Świdnica
akumulator 12V, 24Ah
nadwozie:samonośne,dwudrzwiowe,czteroosobowe
wymiary:długość: 3025 mm,szerokość: 1315 mm,wysokość: 1350 mm,rozstaw kół: 1025 mm,rozstaw osi: 1850 mm,pojemność bagażnika: 200 dm³,zbiornika paliwa: 27,5 dm³,rozmiar opon: 4,40 * 10,masa własna: 472 kg,ładowność: 228 kg
osiągi:
prędkość maksymalna: 90 km/h
średnica zawracania: 8 m
średnie zużycie paliwa: 5-5,8 (4-6) dm³/100 km
    Mikrus MR-300 – polski samochód osobowy o bardzo uproszczonej budowie produkowany w latach 1957-1960 przez WSK Mielec (nadwozie) we współpracy z WSK Rzeszów (silnik). Wyprodukowano 1728 sztuk.

    Dane techniczne

    silnik umieszczony poprzecznie z tyłu napędza koła tylne:
    silnik benzynowy, dwusuwowy, dwucylindrowy, rzędowy, chłodzony powietrzem, umieszczony poprzecznie z tyłu
    pojemność skokowa: 296 cm³
    stopień sprężania: 6
    średnica cylindra x skok tłoka: 58 x 56 [mm]
    moc maks.: 14,5 KM (10,7 kW) przy 5100 obr./min
    maksymalny moment obrotowy 19,6 Nm przy 3500 obr./min
    gaźnik: Bing 1/26/54 lub Jikov 2926 lub Pegaz GM26
    napęd:
    dwutarczowe sprzęgło mokre na czopie wału korbowego
    niesynchronizowana skrzynia biegów o przełożeniach I/II/III/IV/R: 3,96/2,21/1,32/0,93/3,34
    przełożenie przekładni głównej: 2,26
    instalacja elektryczna
    dynamostarter 12V, 130/300W; typ LA2/12/1302R Bosch lub PR-1a ZWE Świdnica
    akumulator 12V, 24Ah
    nadwozie:samonośne,dwudrzwiowe,czteroosobowe
    wymiary:długość: 3025 mm,szerokość: 1315 mm,wysokość: 1350 mm,rozstaw kół: 1025 mm,rozstaw osi: 1850 mm,pojemność bagażnika: 200 dm³,zbiornika paliwa: 27,5 dm³,rozmiar opon: 4,40 * 10,masa własna: 472 kg,ładowność: 228 kg
    osiągi:
    prędkość maksymalna: 90 km/h
    średnica zawracania: 8 m
    średnie zużycie paliwa: 5-5,8 (4-6) dm³/100 km
    17 maja 2012, 22:43 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Munch Mammut 2000 – Podstawowe dane techniczne tego potworka:
silnik R4, 16V, 1998 ccm, 260 KM przy 5680 obr./min., 386 Nm przy 3500 obr./min.
Głowica i układ korbowo-tłokowy pochodzą z samochodu Ford Sierra Cosworth. Pracę silnika wspomaga turbosprężarka Schwitzer o maksymalnym ciśnieniu doładowania 2,5 bara, która współpracuje z intercoolerem.
Wielkość produkcji wyniosła 249 sztuk, niemal wszystkie elementy motocykla wykonano ręcznie. Ciekawostka - choć producent jest niemiecki, firma Munch Motor Technik, motocykl ten wytwarzano w Polsce, w Ostrowie Wielkopolskim.
    Podstawowe dane techniczne tego potworka:
    silnik R4, 16V, 1998 ccm, 260 KM przy 5680 obr./min., 386 Nm przy 3500 obr./min.
    Głowica i układ korbowo-tłokowy pochodzą z samochodu Ford Sierra Cosworth. Pracę silnika wspomaga turbosprężarka Schwitzer o maksymalnym ciśnieniu doładowania 2,5 bara, która współpracuje z intercoolerem.
    Wielkość produkcji wyniosła 249 sztuk, niemal wszystkie elementy motocykla wykonano ręcznie. Ciekawostka - choć producent jest niemiecki, firma Munch Motor Technik, motocykl ten wytwarzano w Polsce, w Ostrowie Wielkopolskim.
    4 maja 2012, 18:03 przez Kiler (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Skoda 110R – sportowa wersja popularnej kiedyś i w naszym kraju skody 100/110. osiągami nie powala, jedyne 52KM, ale urodą zdecydowanie nadrabia. dla mnie jest to jedno z najpiękniejszych aut jakie powstało w byłym bloku wschodnim, posiada np drzwi bez ramek wokół szyb. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1107 cm³, 52KM przy 4650obr/min, maksymalny moment obrotowy: 86,3 N•m przy 3500 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h: 18,5 s, prędkość maksymalna: 145 km/h. erko, bo tak nazywano skodę 110R, zadebiutowała w 1969 roku i była produkowana w latach 1970-1980, wyprodukowano 56 902 egzemplarzy. poprzedniczką była skoda 1000MBX, następczynią skoda garde/rapid. skodę 110R nazywano też czeskim porsche lub porsche wschodu. na podstawie tego modelu powstała też wersja rajdowa, 130RS, którą zaprezentuję przy innej okazji
    Sportowa wersja popularnej kiedyś i w naszym kraju skody 100/110. osiągami nie powala, jedyne 52KM, ale urodą zdecydowanie nadrabia. dla mnie jest to jedno z najpiękniejszych aut jakie powstało w byłym bloku wschodnim, posiada np drzwi bez ramek wokół szyb. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1107 cm³, 52KM przy 4650obr/min, maksymalny moment obrotowy: 86,3 N•m przy 3500 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h: 18,5 s, prędkość maksymalna: 145 km/h. erko, bo tak nazywano skodę 110R, zadebiutowała w 1969 roku i była produkowana w latach 1970-1980, wyprodukowano 56 902 egzemplarzy. poprzedniczką była skoda 1000MBX, następczynią skoda garde/rapid. skodę 110R nazywano też czeskim porsche lub porsche wschodu. na podstawie tego modelu powstała też wersja rajdowa, 130RS, którą zaprezentuję przy innej okazji
    2 kwietnia 2012, 11:14 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj