Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    Piękne Maserati 3500 GT – "3500 GT stał się najlepiej sprzedawanym Maserati w latach 60 tych. Kiedy w 1957 roku pojawił się na targach samochodowych w Genewie, znawcy motoryzacji zapewne uświadomili sobie, że 3500 GT wyznaczył tory, po których podążą najlepsi. Ten sportowiec w luksusowej oprawie do dziś fascynuje. Model ten zmienił bezdyskusyjnie oblicze firmy Maserati. Od tego momentu nie była to już firma zajmująca się tylko konstruowaniem samochodów wyścigowych lecz wspaniałych sportowych aut najwyższej klasy."
    "3500 GT stał się najlepiej sprzedawanym Maserati w latach 60 tych. Kiedy w 1957 roku pojawił się na targach samochodowych w Genewie, znawcy motoryzacji zapewne uświadomili sobie, że 3500 GT wyznaczył tory, po których podążą najlepsi. Ten sportowiec w luksusowej oprawie do dziś fascynuje. Model ten zmienił bezdyskusyjnie oblicze firmy Maserati. Od tego momentu nie była to już firma zajmująca się tylko konstruowaniem samochodów wyścigowych lecz wspaniałych sportowych aut najwyższej klasy."
    10 lutego 2014, 15:23 przez pajeczynka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Liebherr T 282B – Dane techniczne:

Masa: 203 tony
Masa dopuszczalna całkowita: 592 tony
Ładowność: 363 ton
Długość: 14,5 m
Szerokość: 8,8 m
Wysokość: 7,4 m
Wysokość załadunkowa: 6,6 m
Silniki diesla:
DDM/MTU
16-cylindrowy o pojemności 65 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
20-cylindrowy o pojemności 90 l. i mocy 3650 KM (2725 kW),
Cummins
16-cylindrowy o pojemności 60 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
18-cylindrowy o pojemności 78 l. i mocy 3500 KM (2610 kW)
Silniki elektryczne: dwa silniki prądu zmiennego firmy Siemens
Maksymalna prędkość: 64,4 km/h
Pojazd jest napędzany przy pomocy przekładni elektrycznej, w której wysokoprężny silnik spalinowy (jeden z czterech do wyboru) napędza generator prądu (alternator), zasilający dwa silniki elektryczne umieszczone w piastach tylnych kół (bliźniaczych).
    Dane techniczne:

    Masa: 203 tony
    Masa dopuszczalna całkowita: 592 tony
    Ładowność: 363 ton
    Długość: 14,5 m
    Szerokość: 8,8 m
    Wysokość: 7,4 m
    Wysokość załadunkowa: 6,6 m
    Silniki diesla:
    DDM/MTU
    16-cylindrowy o pojemności 65 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
    20-cylindrowy o pojemności 90 l. i mocy 3650 KM (2725 kW),
    Cummins
    16-cylindrowy o pojemności 60 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
    18-cylindrowy o pojemności 78 l. i mocy 3500 KM (2610 kW)
    Silniki elektryczne: dwa silniki prądu zmiennego firmy Siemens
    Maksymalna prędkość: 64,4 km/h
    Pojazd jest napędzany przy pomocy przekładni elektrycznej, w której wysokoprężny silnik spalinowy (jeden z czterech do wyboru) napędza generator prądu (alternator), zasilający dwa silniki elektryczne umieszczone w piastach tylnych kół (bliźniaczych).
    31 stycznia 2014, 15:33 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bucciali TAV 8 - 32 – Przepiękne auto, które w w latach swojej produkcji (1931 - 1932) budziło podziw i szokowało, zarówno wyglądem jak i rozwiązaniami technicznymi.

Dane techniczne:

SILNIK

Rodzaj: Voisin C18H 60° V12
Pojemność: 4,885 l
Średn. cyl./skok tłoka: 72mm/100mm
Rozrząd: suwakowy (Knighta)
Zasilanie: 4 gaźniki Zenith
Moc: 113 KM/3500 obr./min.
Stosunek moc/poj.: 23 KM/l

UKŁAD NAPĘDOWY

Podwozie: stalowa rama podłużnicowa
Zawieszenie przód: osie wahadłowe, półeliptyczny, poprzeczny resor piórowy
Zawieszenie tył: oś sztywna, resory półeliptyczne
Hamulce: bębnowe wewnątrz kół, dookólne
Skrzynia biegów; 4-stopniowa, manualna
Napęd: na koła przednie

WYMIARY

Masa: 2880 kg
Dł./szer./wys.: 5790mm/1981mm/b.d.
Rozstaw osi: 3750mm
stosunek moc/masa: 0,04 KM/kg
    Przepiękne auto, które w w latach swojej produkcji (1931 - 1932) budziło podziw i szokowało, zarówno wyglądem jak i rozwiązaniami technicznymi.

    Dane techniczne:

    SILNIK

    Rodzaj: Voisin C18H 60° V12
    Pojemność: 4,885 l
    Średn. cyl./skok tłoka: 72mm/100mm
    Rozrząd: suwakowy (Knighta)
    Zasilanie: 4 gaźniki Zenith
    Moc: 113 KM/3500 obr./min.
    Stosunek moc/poj.: 23 KM/l

    UKŁAD NAPĘDOWY

    Podwozie: stalowa rama podłużnicowa
    Zawieszenie przód: osie wahadłowe, półeliptyczny, poprzeczny resor piórowy
    Zawieszenie tył: oś sztywna, resory półeliptyczne
    Hamulce: bębnowe wewnątrz kół, dookólne
    Skrzynia biegów; 4-stopniowa, manualna
    Napęd: na koła przednie

    WYMIARY

    Masa: 2880 kg
    Dł./szer./wys.: 5790mm/1981mm/b.d.
    Rozstaw osi: 3750mm
    stosunek moc/masa: 0,04 KM/kg
    Czyli Ford f350 vs Dodge 3500
    29 listopada 2013, 10:53 przez ~jobs888 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Lockheed SR-71 "Blackbird" – czyli najszybszy samolot na świecie: 3,35 Mach (3500 km/h) 
Rekord jeszcze nie został pobity
    Czyli najszybszy samolot na świecie: 3,35 Mach (3500 km/h)
    Rekord jeszcze nie został pobity
    21 listopada 2013, 16:45 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Wspomnienie wakacji – Wszystkich CrossCountry VW wyprodukował 3500 szt

2000 szt zostało w EU Niemcy, Austria, Szwajcaria
1000 szt export USA
500 szt export Azja

Mój to wersja FlatDach - 500 szt produkcji
wszystkie miały otwierany dach elektrycznie 

lekkie 4x4 na ramie

nieoficjalnie pierwszy SUV motoryzacji
    Wszystkich CrossCountry VW wyprodukował 3500 szt

    2000 szt zostało w EU Niemcy, Austria, Szwajcaria
    1000 szt export USA
    500 szt export Azja

    Mój to wersja FlatDach - 500 szt produkcji
    wszystkie miały otwierany dach elektrycznie

    lekkie 4x4 na ramie

    nieoficjalnie pierwszy SUV motoryzacji
    15 listopada 2013, 19:14 przez Car4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Munch 2000 Dobre bo produkowane w Polsce – Munch 2000 motocykl zbudowany dookoła głowicy silnika marki Opel.

Dane techniczne Münch Mammut 2000:

SILNIK
 
Typ silnika:
rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
Rozrząd:
DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
Stopień sprężania:
9,0:1
Moc maksymalna:
260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
Maksymalny moment obrotowy:
386 Nm przy 3500 obr./min
Zasilanie:
wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
PRZENIESIENIE NAPĘDU
 
Przełożenie wstępne:
koła zębate
Sprzęgło:
wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów:
6-stopniowa
Przeniesienie na tylne koło:
łańcuch zębaty typu 0-Ring
PODWOZIE
 
Rama:
podwójna rurowa
Zawieszenie:
widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Hamulec:
przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
Ogumienie:
przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
MASY I WYMIARY
 
Masa bez płynów:
354 kg
Rozstaw osi:
1540 mm
Wymiary:
2146x800x1033 mm
Wysokość siodła:
780 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
780 mm
OSIĄGI
 
Prędkość maksymalna:
250 km/h (ograniczona elektronicznie)
 
 
Cena:
86 000 euro

Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
    Munch 2000 motocykl zbudowany dookoła głowicy silnika marki Opel.

    Dane techniczne Münch Mammut 2000:

    SILNIK

    Typ silnika:
    rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
    Rozrząd:
    DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
    Stopień sprężania:
    9,0:1
    Moc maksymalna:
    260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
    Maksymalny moment obrotowy:
    386 Nm przy 3500 obr./min
    Zasilanie:
    wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
    PRZENIESIENIE NAPĘDU

    Przełożenie wstępne:
    koła zębate
    Sprzęgło:
    wielotarczowe, mokre
    Skrzynia biegów:
    6-stopniowa
    Przeniesienie na tylne koło:
    łańcuch zębaty typu 0-Ring
    PODWOZIE

    Rama:
    podwójna rurowa
    Zawieszenie:
    widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
    Hamulec:
    przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
    Ogumienie:
    przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
    MASY I WYMIARY

    Masa bez płynów:
    354 kg
    Rozstaw osi:
    1540 mm
    Wymiary:
    2146x800x1033 mm
    Wysokość siodła:
    780 mm
    Pojemność zbiornika paliwa:
    780 mm
    OSIĄGI

    Prędkość maksymalna:
    250 km/h (ograniczona elektronicznie)


    Cena:
    86 000 euro

    Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
    8 listopada 2013, 19:22 przez gulun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lancia Hyena HF – Przez niektórych samochód w ogóle nieznany

Kilka danych:

Silnik: 1995ccm DOHC R4 16v
Moc: 250 KM przy 5750 obr./min. 
Moment obr.: 300 Nm przy 3500 obr./min.
Turbodoładowanie: Garrett T3
Masa własna: 1149 kg
Napęd: 4x4
Przyspieszenie: 0-100 km/h - 5.4s
    Przez niektórych samochód w ogóle nieznany

    Kilka danych:

    Silnik: 1995ccm DOHC R4 16v
    Moc: 250 KM przy 5750 obr./min.
    Moment obr.: 300 Nm przy 3500 obr./min.
    Turbodoładowanie: Garrett T3
    Masa własna: 1149 kg
    Napęd: 4x4
    Przyspieszenie: 0-100 km/h - 5.4s
    19 października 2013, 16:09 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Maserati 3500 GT  '57-'64 – Silnik: 3.5 R6
Moc: 270 KM przy 5500 obr./min.
Moment obrotowy: 355 Nm przy 4000 obr./min.
Vmax. 235 km/h
    Silnik: 3.5 R6
    Moc: 270 KM przy 5500 obr./min.
    Moment obrotowy: 355 Nm przy 4000 obr./min.
    Vmax. 235 km/h
    20 października 2013, 23:03 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Scania R 730 – Nowa Scania R 730 zostaje najmocniejszą seryjną ciężarówką na świecie! 3500 Nm i 730 KM to więcej, niż jest w stanie osiągnąć jakikolwiek konkurent.
    Nowa Scania R 730 zostaje najmocniejszą seryjną ciężarówką na świecie! 3500 Nm i 730 KM to więcej, niż jest w stanie osiągnąć jakikolwiek konkurent.
    25 września 2013, 16:26 przez Vernita (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    www