Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 235 takich materiałów
    BIAŁY KRUK I35 – Vectra I35 powstala w 2003r na 35 lecie firmy Irmscher. Jest to Opel Vectra C lub Signum z pakietem stylistycznych i sportowym zawieszeniem Irmscher. Silnik zamontowany w aucie to dobrze znany,  benzynowy silnik 3.2 v6 Z32SE , doladowany kompresorem, generał ok: 306KM i 370NM co pozwalało rozpędzić auto do 283km/h. Do 100km/h auto potrzebowało 6s, a do 200km/h 20.9s. Wyprodukowano ich podobno tylko osiem sztuk.
    Vectra I35 powstala w 2003r na 35 lecie firmy Irmscher. Jest to Opel Vectra C lub Signum z pakietem stylistycznych i sportowym zawieszeniem Irmscher. Silnik zamontowany w aucie to dobrze znany, benzynowy silnik 3.2 v6 Z32SE , doladowany kompresorem, generał ok: 306KM i 370NM co pozwalało rozpędzić auto do 283km/h. Do 100km/h auto potrzebowało 6s, a do 200km/h 20.9s. Wyprodukowano ich podobno tylko osiem sztuk.
    Kierowca Mercedesa próbuje wcisnąć się przed ciężarówkę tuz przed skrzyżowaniem.
    Gdy manewr nie kończy się sukcesem postanawia odegrać się i wyhamować ciężarówkę
    DK34/35 Wyjazd ze Świebodzic na Wałbrzych
    17 stycznia 2023, 17:03 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Druga część Szeryfa na Zakopiance: "Kiedy chciałem go wyprzedzić również zjechał na lewy pas i przez chwilę go blokował. Później już tylko mnie śledził. Nagle przestało mu się spieszyć. Jeździł za mną przez 35 min. Zrobił za mną dobre 30 km. Typ jeździ za mną po jakichś wioskach po których robimy kółeczka."

    Opis z poprzedniego filmu:
    "W momencie kiedy zacząłem wyprzedzać pojawił się gdzieś tam daleko na horyzoncie, ale zmienił pas na prawy. W momencie gdy wyprzedzałem pierwsze auto, z daleka zaczął mrugać długimi po czym dojechał na zderzak. Gdy wyprzedziłem drugie auto wyprzedził mnie i przyhamował. Kiedy chciałem go wyprzedzić również zjechał na lewy pas i przez chwilę go blokował. Później już tylko mnie śledził. Nagle przestało mu się spieszyć. Jeździł za mną przez 35 min. Zrobił za mną dobre 30 km. "

    Na Zakopiance w Stróży.
    25 października 2022, 20:52 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Od Autora: W momencie kiedy zacząłem wyprzedzać pojawił się gdzieś tam daleko na horyzoncie, ale zmienił pas na prawy. W momencie gdy wyprzedzałem pierwsze auto, z daleka zaczął mrugać długimi po czym dojechał na zderzak. Gdy wyprzedziłem drugie auto wyprzedził mnie i przyhamował. Kiedy chciałem go wyprzedzić również zjechał na lewy pas i przez chwilę go blokował. Później już tylko mnie śledził. Nagle przestało mu się spieszyć. Jeździł za mną przez 35 min. Zrobił za mną dobre 30 km.
    23 października 2022, 23:19 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sprawca wypadku 50-letni kierowca autobusu wraz z dziećmi na pokładzie wjeżdża w tył ciężarówki, która czeka na możliwość skrętu w lewo. Za kierownica ciężarówki siedział 35-letni obywatel Ukrainy. Autobusem podróżowało 27 uczniów i 2 opiekunów, którzy jechali na wycieczkę szkolną. W wyniku zdarzenia do kilku szpitali przetransportowane zostały 22 osoby, w tym kierowca autobusu, który odniósł najpoważniejsze obrażenia.

    28.09 Stołpie DK12 (Lublin-Chełm)
    30 września 2022, 0:33 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen SM – Luksusowy samochód sportowy klasy GT produkowany przez francuską markę Citroen, we współpracy z włoskim Maserati w latach 1970-1975. Samochód oficjalnie zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 1970 roku. W tym też roku pierwsze egzemplarze trafiły na rynek. Wersja dla USA wyposażona była w automatyczną skrzynię biegów Borg Warner 35. Pierwsze wersje wyposażone były w trzy sprzężone gaźniki Weber, zostały one zastąpione w następnym roku przez elektroniczny wtrysk BOSCH D-JETRONIC. Najmocniejszym dostępnym silnikiem było trzylitrowe V6, które generuje moc maksymalną 192 KM i moment obrotowy 253,5 Nm. Z tym silnikiem SM osiąga prędkość maksymalną 225 km/h. Z produkcji samochodu zrezygnowano w 1975 roku, z powodu kryzysu paliwowego. Powstało 12,920 egzemplarzy SM, z tego 2400 na rynek amerykański.
    Luksusowy samochód sportowy klasy GT produkowany przez francuską markę Citroen, we współpracy z włoskim Maserati w latach 1970-1975. Samochód oficjalnie zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 1970 roku. W tym też roku pierwsze egzemplarze trafiły na rynek. Wersja dla USA wyposażona była w automatyczną skrzynię biegów Borg Warner 35. Pierwsze wersje wyposażone były w trzy sprzężone gaźniki Weber, zostały one zastąpione w następnym roku przez elektroniczny wtrysk BOSCH D-JETRONIC. Najmocniejszym dostępnym silnikiem było trzylitrowe V6, które generuje moc maksymalną 192 KM i moment obrotowy 253,5 Nm. Z tym silnikiem SM osiąga prędkość maksymalną 225 km/h. Z produkcji samochodu zrezygnowano w 1975 roku, z powodu kryzysu paliwowego. Powstało 12,920 egzemplarzy SM, z tego 2400 na rynek amerykański.
    Może i Ferrari F40 obchodzi dzisiaj swoje 35 urodziny, ale najlepszy prezent to dostałem jednak ja!

    Sorry, że pionie. Jakoś tak wyszło. Wybaczcie.

    Dziękuję wszystkim zaangażowanym w ten spontan.
    23 lipca 2022, 11:29 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    #GCOS