Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 196 takich materiałów
    Projekt współczesnej Syreny Sport – Syreny Sport będzie ważyła 1300 kilogramów, zaś pod maską pojawi się silnik prosto z Nissana 370Z - jednostka V6 o pojemności 3,7-litra o mocy 330 KM. Po zastosowaniu turbosprężarki motor jest w stanie wyciągnąć z siebie nawet 450 KM. Takie parametry pozwalają przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy i osiągnąć nawet 290 km/h.

Szansa na nowy Polski samochód.
    Syreny Sport będzie ważyła 1300 kilogramów, zaś pod maską pojawi się silnik prosto z Nissana 370Z - jednostka V6 o pojemności 3,7-litra o mocy 330 KM. Po zastosowaniu turbosprężarki motor jest w stanie wyciągnąć z siebie nawet 450 KM. Takie parametry pozwalają przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy i osiągnąć nawet 290 km/h.

    Szansa na nowy Polski samochód.
    23 lipca 2013, 15:15 przez Fenix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    To może trochę polskiej Motoryzacji – Ursu c-360 i c-330
    Ursu c-360 i c-330
    22 lipca 2013, 22:07 przez grzecho1950 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Z cyklu Zapomniane Koncepty – Na salonie samochodowym w Genewie w 1968 roku zaprezentowano koncepcyjny model Ferrari zaprojektowany przez włoskie studio Pininfarina. Dziś przyjrzymy się nieco bliżej Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale. Pojazd powstał jako studium aerodynamiki i przyszłej stylistyki marki Ferrari, jednak dość radykalne podejście do tematu spowodowało, że pojazd nie wszystkim musiał się podobać. Jedno jest natomiast pewne – w 1968 roku prezentowany koncept robił wrażenie.

Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale charakteryzowało się niskim nadwoziem oraz obłą i przeszkloną kopułą pełniącą rolę kabiny pasażerskiej. Przez tylną szybę można było zobaczyć pokaźny silnik konceptu, który umieszczono centralnie. Tuż za nim znalazło się koło zapasowe. Pod względem stylistycznym warto także zwrócić uwagę na aerodynamiczną sylwetkę oraz masywne błotniki przednie. Z przodu na darmo możemy szukać konwencjonalnych reflektorów, gdyż projektanci Pininfariny zdecydowali się na centralnie zamontowany rząd reflektorów. Koncept wyróżniał się z jeszcze jednego powodu – samochód wyposażono w efektowne, otwierane do góry drzwi typu “Gullwing”.

Koncept Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale powstał na bazie Ferrari 330 P4, jednak został wyposażony w 3,0-litrową jednostkę benzynową w układzie V12. Generowała ona około 300 KM, co przy aerodynamicznej sylwetce i niskiej masie samochodu (około 800 kg) pozwalało osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 275 km/h.
    Na salonie samochodowym w Genewie w 1968 roku zaprezentowano koncepcyjny model Ferrari zaprojektowany przez włoskie studio Pininfarina. Dziś przyjrzymy się nieco bliżej Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale. Pojazd powstał jako studium aerodynamiki i przyszłej stylistyki marki Ferrari, jednak dość radykalne podejście do tematu spowodowało, że pojazd nie wszystkim musiał się podobać. Jedno jest natomiast pewne – w 1968 roku prezentowany koncept robił wrażenie.

    Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale charakteryzowało się niskim nadwoziem oraz obłą i przeszkloną kopułą pełniącą rolę kabiny pasażerskiej. Przez tylną szybę można było zobaczyć pokaźny silnik konceptu, który umieszczono centralnie. Tuż za nim znalazło się koło zapasowe. Pod względem stylistycznym warto także zwrócić uwagę na aerodynamiczną sylwetkę oraz masywne błotniki przednie. Z przodu na darmo możemy szukać konwencjonalnych reflektorów, gdyż projektanci Pininfariny zdecydowali się na centralnie zamontowany rząd reflektorów. Koncept wyróżniał się z jeszcze jednego powodu – samochód wyposażono w efektowne, otwierane do góry drzwi typu “Gullwing”.

    Koncept Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale powstał na bazie Ferrari 330 P4, jednak został wyposażony w 3,0-litrową jednostkę benzynową w układzie V12. Generowała ona około 300 KM, co przy aerodynamicznej sylwetce i niskiej masie samochodu (około 800 kg) pozwalało osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 275 km/h.
    21 lipca 2013, 12:11 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E46 330 – Napotkana w Słowacji
    Napotkana w Słowacji
    12 lipca 2013, 14:26 przez grubymichal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    BMW 330. – Różowo.
    Różowo.
    24 czerwca 2013, 20:30 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ursus C-330 – Polska legenda, która dostała drugie życie.
    Polska legenda, która dostała drugie życie.
    Cuda z Kępna – BMW  E30 330 M-TECHNIK II
    BMW E30 330 M-TECHNIK II
    7 czerwca 2013, 23:56 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Tarox – 6-cio tłoczkowe zaciski, tarcze 330 mm w aucie Pawła Treli
    6-cio tłoczkowe zaciski, tarcze 330 mm w aucie Pawła Treli
    29 maja 2013, 19:36 przez JustDrift (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 330 Pinifarina – Stara szkoła! Przepiękny pojazd.
Spotkany w czasie dorabiania do 
kieszonkowego [rozdawanie gazet].
Wprawdzie widze niekiedy Maybachy i
inne drogie samochody, ale kiedy 
widze tego to odrazu czuje tą moc.
P.S. sorry z taką perspektywe, ale
ciężko zrobić zdjęcie z przodu.
    Stara szkoła! Przepiękny pojazd.
    Spotkany w czasie dorabiania do
    kieszonkowego [rozdawanie gazet].
    Wprawdzie widze niekiedy Maybachy i
    inne drogie samochody, ale kiedy
    widze tego to odrazu czuje tą moc.
    P.S. sorry z taką perspektywe, ale
    ciężko zrobić zdjęcie z przodu.
    28 maja 2013, 15:02 przez harley17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    moje

    330 – ursus 330 4x4 turbo
    Ursus 330 4x4 turbo
    25 maja 2013, 18:24 przez ~mikus | Do ulubionych | Skomentuj