Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 196 takich materiałów
    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Turbo - to rodzaj gumy do żucia, produkowany przez turecką firmę Kent. Wewnątrz każdej gumy (pierwszej serii) znajdował się obrazek z wizerunkiem modelu samochodu lub motocykla. Każdy obrazek oprócz fotografii zawierał również podstawowe parametry przedstawianego pojazdu.

    Systematyka i numeracja - pierwsza seria "Turbo":

    # 1-50
    # 51-120 (w sprzedaży w Polsce w latach 1989-1991)
    # 121-190 (w sprzedaży w Polsce w latach 1991-1992)
    # 191-260
    # 261-330

    Po pierwszej serii gumy "Turbo" powstały kolejne z nowymi obrazkami ("Turbo Classic", "Turbo Sport", "Turbo Super"). Ostatnia z serii - "Turbo Super" nadal dostępna jest w sprzedaży, ale jak wszyscy wiemy to już nie ten sam klimat, co za dawnych lat

    Ciekawostki

    Pod koniec lat 80. XX wieku krążyła miejska legenda, według której gumy Turbo miałyby być rakotwórcze.
    5 października 2013, 12:48 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mała historia – 10 Kwietnia będę kończył 17 lat jeszcze nie mowa o moim wymarzonym samochodzie bo najzwyczajniej mnie jeszcze na niego nie stać ale zbieram "kolekcjonuje" już pomału części do niego za pieniądze zarobione w wakacje i zaoszczędzone z praktyk ogólnie za zaoszczędzone fundusze zakupiłem sobie i tu się wam pochwale dwa fotele kubełkowe Sparco REV kierownice Sparco R353 - 330 mm ona jest zamszowa i zawór blow off HKS bov narazie na to mnie tylko było stać do końca roku chciał bym jeszcze gwint kupić no na razie tyle z moich zakupów może wasze zdanie będzie że zmienią mi się gusta i to nie ma sensu że to i tak wywalę czy sprzedam ale grunt to realizować marzenia. Pozdrawiam osoby które są w takiej samej sytuacji małą łyżeczką a do celu
    10 Kwietnia będę kończył 17 lat jeszcze nie mowa o moim wymarzonym samochodzie bo najzwyczajniej mnie jeszcze na niego nie stać ale zbieram "kolekcjonuje" już pomału części do niego za pieniądze zarobione w wakacje i zaoszczędzone z praktyk ogólnie za zaoszczędzone fundusze zakupiłem sobie i tu się wam pochwale dwa fotele kubełkowe Sparco REV kierownice Sparco R353 - 330 mm ona jest zamszowa i zawór blow off HKS bov narazie na to mnie tylko było stać do końca roku chciał bym jeszcze gwint kupić no na razie tyle z moich zakupów może wasze zdanie będzie że zmienią mi się gusta i to nie ma sensu że to i tak wywalę czy sprzedam ale grunt to realizować marzenia. Pozdrawiam osoby które są w takiej samej sytuacji małą łyżeczką a do celu
    3 października 2013, 0:15 przez Revir (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Przeciąganie koranda z "ciapkiem"
    21 września 2013, 17:45 przez ~hababa | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    330 4X4 – Ursus C 330 4x4 
wspomaganie
max podnoszenia ciężaru przez tura około 800-900 kg dzięki pompie od Bizona
    Ursus C 330 4x4
    wspomaganie
    max podnoszenia ciężaru przez tura około 800-900 kg dzięki pompie od Bizona
    29 sierpnia 2013, 21:31 przez ~4x4 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    25 sierpnia 2013, 15:06 przez ~dominik7624 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ferrari 330 P4 '1967 –
    21 sierpnia 2013, 10:16 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mało osób o nim słyszało... A posiada lepsze osiągi niż Bugatti Veyron – Mercedes-Benz W126 560 SEL Biturbo Nitro 6-wheeler
V8 / 6.900 cc / 1.100 PS / 1.330 lb/ft (1.800 Nm) @ 3.500 / 0 - 62 mph (100 km/h): 2,1 s (braking 1,5 s) / 0 - 124 mph (200 km/h): 6,6 s (braking 4,0 s) / Vmax: 268 mph (430 km/h)

Fotografię wykonał / photo by Gyula Csocsan
    Mercedes-Benz W126 560 SEL Biturbo Nitro 6-wheeler
    V8 / 6.900 cc / 1.100 PS / 1.330 lb/ft (1.800 Nm) @ 3.500 / 0 - 62 mph (100 km/h): 2,1 s (braking 1,5 s) / 0 - 124 mph (200 km/h): 6,6 s (braking 4,0 s) / Vmax: 268 mph (430 km/h)

    Fotografię wykonał / photo by Gyula Csocsan
    To się nazywa moc – Ursus C-360 i C-330 
to je moc, tym tylko w pole
    Ursus C-360 i C-330
    to je moc, tym tylko w pole
    27 lipca 2013, 20:48 przez grzecho1950 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    BMW M1 – BMW M1 – supersportowe coupé produkowane w latach 1978 – 1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych.

M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczone do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).

Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach.
Dane techniczne
Silnik
R6 3,5 l (3453 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk
Średnica cylindra × skok tłoka: 93,40 mm × 84,00 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 277 KM (204 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 330 N•m przy 5000 obr/min

Osiągi
Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,5 s
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,1 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 13,8 s
Czas przejazdu pierwszego kilometra: 25,4 s
Prędkość maksymalna: 262 km/h
    BMW M1 – supersportowe coupé produkowane w latach 1978 – 1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych.

    M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczone do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).

    Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach.
    Dane techniczne
    Silnik
    R6 3,5 l (3453 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 93,40 mm × 84,00 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 277 KM (204 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 330 N•m przy 5000 obr/min

    Osiągi
    Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,5 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,1 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 13,8 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 25,4 s
    Prędkość maksymalna: 262 km/h
    26 lipca 2013, 18:39 przez wnusiu94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj