Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 196 takich materiałów
    Ferrari 330 P4 –
    5 stycznia 2014, 0:46 przez pio2852 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia 037 – Przedstawiona Lancia jest ostatnim tylnonapędowym samochodem który wygrał mistrzostwo konstruktorów w rajdowych mistrzostwach świata 1983r. Z powodzeniem rywalizowała z znacznie cięższym i bardziej skomplikowanym autem jakim było Audi Quattro. Ostateczna wersja czyli evo 2 miała 330 koni mechanicznych i ważyła 1100. Auto to zastąpiła Lancia Delta s4.
    Przedstawiona Lancia jest ostatnim tylnonapędowym samochodem który wygrał mistrzostwo konstruktorów w rajdowych mistrzostwach świata 1983r. Z powodzeniem rywalizowała z znacznie cięższym i bardziej skomplikowanym autem jakim było Audi Quattro. Ostateczna wersja czyli evo 2 miała 330 koni mechanicznych i ważyła 1100. Auto to zastąpiła Lancia Delta s4.
    11 grudnia 2013, 14:48 przez domino1596 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Syrenka 105 – Ma 300 konny silnik z BMW 330
    Ma 300 konny silnik z BMW 330
    29 listopada 2013, 17:41 przez poziom0102 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ferrari 330 –
    25 listopada 2013, 13:27 przez Xminer01 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Syrenka z silnikiem BMW 330 –
    16 listopada 2013, 16:58 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ferrari 330 GT –
    10 listopada 2013, 22:52 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 330 GT Coupe Michelotti  '67 –
    4 listopada 2013, 13:45 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e46 330ci – 330 powodów by ją kochać
    330 powodów by ją kochać
    27 października 2013, 13:22 przez chaberdz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    MiG 29A – Tak jak obiecałem rozpoczynamy serię o maszynach jakie używają Siły Zbrojne RP. Po okręcie ORP Wodnik czas na takie cudo. Zwróćcie uwagę na malowanie poświęcone Dywizjonowi 303.




Prędkość maks.	2445 km/h (2.3 Ma)
Prędkość minimalna	230 km/h
Prędkość wznoszenia	330 m/s
Pułap	17500 m
Zasięg	1750 km (normalny)
2100 km (ze zbiornikiem dodatkowym)
Rozbieg	240 m
Dobieg	600 m
    Tak jak obiecałem rozpoczynamy serię o maszynach jakie używają Siły Zbrojne RP. Po okręcie ORP Wodnik czas na takie cudo. Zwróćcie uwagę na malowanie poświęcone Dywizjonowi 303.




    Prędkość maks. 2445 km/h (2.3 Ma)
    Prędkość minimalna 230 km/h
    Prędkość wznoszenia 330 m/s
    Pułap 17500 m
    Zasięg 1750 km (normalny)
    2100 km (ze zbiornikiem dodatkowym)
    Rozbieg 240 m
    Dobieg 600 m
    27 października 2013, 14:01 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Piękne Niemieckie sportowe sedany. – Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
    Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    25 października 2013, 1:21 przez jonaszr91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)