Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 143 takie materiały
    Garażowanie to podstawa 328 czuje się tu dobrze – jest gdzie pogrzebać i jest gdzie piwko spić, oczywiście po piwku nie wyjeżdżamy zapamiętać!
    Jest gdzie pogrzebać i jest gdzie piwko spić, oczywiście po piwku nie wyjeżdżamy zapamiętać!
    24 marca 2014, 19:25 przez sebaaRZW (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Ferrari – 308, 328 i 348 spider
    308, 328 i 348 spider
    15 marca 2014, 16:59 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    E46 328 – dodaje silnik na życzenie może zrobię lepsze to wrzucę
    Dodaje silnik na życzenie może zrobię lepsze to wrzucę
    13 marca 2014, 18:20 przez zbych998 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    zdjęcie własne

    Po umyciu i odkurzeniu ładnie się prezentuje moja e46 328 –
    12 marca 2014, 20:21 przez ~Zbych998 | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    zdjęcie własne

    Ferrari 328 (chyba) GTB –
    26 lutego 2014, 16:03 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wnętrze Ferrari 328 GTS Turbo –
    23 lutego 2014, 16:25 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    BMW e46 2.0i (PTU) – Ostatnie ogarnięte zdjęcie z sesji. W skrócie 2.0i 150 koni rocznik '99. Marzy mi się 328. W planach ringi, może pomożecie: smd czy ccfl? a może jeszcze jakieś inne?
    Ostatnie ogarnięte zdjęcie z sesji. W skrócie 2.0i 150 koni rocznik '99. Marzy mi się 328. W planach ringi, może pomożecie: smd czy ccfl? a może jeszcze jakieś inne?
    18 lutego 2014, 17:21 przez Kosa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ferrari 328 GTO czy Polonez? – Polonez w doborowym towarzystwie - Ferrari 328 GTO. Zdjęcie wykonane podczas zakończenia sezonu Youngtimer Warsaw 2013.

fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Polonez w doborowym towarzystwie - Ferrari 328 GTO. Zdjęcie wykonane podczas zakończenia sezonu Youngtimer Warsaw 2013.

    fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Bonneville Speed Week (auto Polki) – Równa niczym stół bilardowy przyciąga od lat uwagę fanów szybkości. To właśnie tutaj po raz pierwszy przekroczono prędkość 1000 km/h na lądzie.

Pustynia Bonneville jest bardzo gościnna. Każdy pojazd dostaje pożegnalny prezent. Zapytacie jaki? Oczywiście to sól, której na pustyni nie brakuje (w niektórych miejscach warstwa soli ma prawie 2 metry).

Nazwy mówią same za siebie. Obok samochodów startują również motocykle.
Rekordy ustanowione w tym miejscu są zniewalające. W roku 1960 Mickey Thompson prowadzący samochód Challenger 1, po raz pierwszy przekroczył 400 mil/h (644km/h). Sprzęt pomiarowy pokazał 406 mph (654 km/h). Potem poszło już gładko. Kolejną granicą stało się 1000km/h. Bariera pękła w 1970 za sprawą Garry'ego Gabelich'a i jego Blue Flame - 662,407 mph czyli 1001,67 km/h! Do tej pory jest to najlepszy wynik uzyskany w Bonneville. Najszybszym Dieslem jaki jeździ po świecie jest JCB DIESELMAX, który zdołał rozpędzić się na Salt Flats do 328.767mph ( 529 km/h ) w 2006 roku. 

Polka ustanowiła nowy rekord prędkości podczas Bonneville Speed Week 2008

zięki ustanowieniu nowego rekordu i zdobyciu "czerwonej
czapki" ( znak rozpoznawczy członków 200MPH CLUB ), na zawsze
wpisałam się w historię BONNEVILLE SPEED WEEK. Bez wątpienia jest to
jedno z najważniejszych osiągnięć w moim życiu! 
W ciągu 60 lat w 200MPH CLUB znalazło sie 15 kobiet.
Ja mam zaszczyt bycia jedna z nich, a zarazem jedyną Polką w
szeregach klubu! 

Andy Green, w swoim bolidzie Thrust SSC popędził z prędkością dźwięku osiągając absolutnie kosmiczne 1227,983 km/h.

Do Bonneville zjeżdżają najróżniejsze pojazdy, których kierowcy śnią o prędkości. Samochody podzielono na 7 klas:

    Special Construction
    Vintage
    Vintage Coupe & Sedan
    Modified
    Classic
    Production
    Diesel Truck
    Równa niczym stół bilardowy przyciąga od lat uwagę fanów szybkości. To właśnie tutaj po raz pierwszy przekroczono prędkość 1000 km/h na lądzie.

    Pustynia Bonneville jest bardzo gościnna. Każdy pojazd dostaje pożegnalny prezent. Zapytacie jaki? Oczywiście to sól, której na pustyni nie brakuje (w niektórych miejscach warstwa soli ma prawie 2 metry).

    Nazwy mówią same za siebie. Obok samochodów startują również motocykle.
    Rekordy ustanowione w tym miejscu są zniewalające. W roku 1960 Mickey Thompson prowadzący samochód Challenger 1, po raz pierwszy przekroczył 400 mil/h (644km/h). Sprzęt pomiarowy pokazał 406 mph (654 km/h). Potem poszło już gładko. Kolejną granicą stało się 1000km/h. Bariera pękła w 1970 za sprawą Garry'ego Gabelich'a i jego Blue Flame - 662,407 mph czyli 1001,67 km/h! Do tej pory jest to najlepszy wynik uzyskany w Bonneville. Najszybszym Dieslem jaki jeździ po świecie jest JCB DIESELMAX, który zdołał rozpędzić się na Salt Flats do 328.767mph ( 529 km/h ) w 2006 roku.

    Polka ustanowiła nowy rekord prędkości podczas Bonneville Speed Week 2008

    zięki ustanowieniu nowego rekordu i zdobyciu "czerwonej
    czapki" ( znak rozpoznawczy członków 200MPH CLUB ), na zawsze
    wpisałam się w historię BONNEVILLE SPEED WEEK. Bez wątpienia jest to
    jedno z najważniejszych osiągnięć w moim życiu!
    W ciągu 60 lat w 200MPH CLUB znalazło sie 15 kobiet.
    Ja mam zaszczyt bycia jedna z nich, a zarazem jedyną Polką w
    szeregach klubu!

    Andy Green, w swoim bolidzie Thrust SSC popędził z prędkością dźwięku osiągając absolutnie kosmiczne 1227,983 km/h.

    Do Bonneville zjeżdżają najróżniejsze pojazdy, których kierowcy śnią o prędkości. Samochody podzielono na 7 klas:

    Special Construction
    Vintage
    Vintage Coupe & Sedan
    Modified
    Classic
    Production
    Diesel Truck
    11 lutego 2014, 15:32 przez Kriss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i JA BMW e36 328 TOURING – MOJE BMW W DRODZE NA SPOT.
    MOJE BMW W DRODZE NA SPOT.
    30 stycznia 2014, 9:21 przez ~swiety | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    WŁASNE