Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 103 takich materiałów
    Prosty amatorski klip przedstawiający modyfikacje mojej e36 323 1997.

    Ciąg dalszy nastąpi. .. ;)
    15 marca 2015, 15:19 przez dhaaaro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowe Audi R8 na pierwszy rzut oka wyróżnia się odświeżonym grillem, reflektorami LED (za dopłatą otrzymamy laserowe oświetlenie z zasięgiem do 600 metrów!), zmienionym kształtem wlotów powietrza i większym dyfuzorem. Supersamochód z Ingolstadt będzie dostępny w dwóch odmianach – V10 i V10 Plus. Pierwsza z nich ma 540 koni mechanicznych i 540 niutonometrów, a to pozwala osiągnąć sto kilometrów na godzinę w 3,5 sekundy. Wersja Plus ma 70 koni i 20 niutonometrów więcej. Dzięki temu „setkę” zaliczymy o 0,3 sekundy szybciej, a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero wskazując 330 km/h (w „zwykłym” – 323 km/h). To czyni z drugiej generacji R8 najszybsze fabrycznie produkowane Audi w historii. Nowa generacja, w przeciwieństwie do poprzednika, nie będzie dostępna z manualną skrzynią biegów. Teraz każdy egzemplarz będzie wyposażony w automatyczną, siedmiobiegową przekładnię S-tronic. Moc przekazywana jest domyślnie na tylne koła, ale w zależności od sytuacji system Quattro jest zdolny przenieść 100% momentu na przednią oś. Audi R8 będzie produkowane w nowej fabryce w Heilbronn. Ceny rozpoczynają się od 165 000 euro za „zwykłą” wersję i 187 400 euro za V10 Plus.
    2 marca 2015, 19:40 przez miniu081 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda 323 f spotkana w trasie – Mazda 323f sporkana na trasie Zamość - Krasnystaw, jeszcze można spotkać takie "tuningi" na drogach.
    Mazda 323f sporkana na trasie Zamość - Krasnystaw, jeszcze można spotkać takie "tuningi" na drogach.
    28 lutego 2015, 0:34 przez Gwiazda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne foto

    Ten film jest dowodem, jak ludzie pamiętają o Bubelku i jak za nim tęsknią. Rok 1993 miał być przełomowym w jego karierze. Przesiadka do najnowszego samochodu, Forda Escorta Cosworth i jeszcze bardziej rozbudowany zespół rajdowy miały sprawić, że upragniony tytuł Mistrza Europy był jak najbardziej realnym celem.
    Jednak Ford Motorsport zawalił sprawę. Samochód nie został złożony na czas (brakowało chociażby skrzyni biegów) w efekcie czego Marian wystartował samochodem znanego Flamandczyka, Patricka Snijersa. To prawda, miał trochę problemów z tym samochodem. Natomiast bardzo denerwuje mnie, kiedy ktoś mówi że nie potrafił nim jeździć. Jest to kompletna bzdura. Był to samochód mocniejszy od wcześniejszej Sierry Cosworth, z rozłożeniem napędu 50/50 (Bubel miał 33/67) ale jeździł już samochodem o takim rozłożeniu napędu i była to Mazda 323 4WD.
    Od tamtego czasu zmieniło się bardzo dużo rzeczy w rajdach samochodowych (nie tylko w naszym kraju) ale można powiedzieć, że jego śmierć otworzyła oczy organizatorom (również tego feralnego rajdu) i zaczęli dbać w lepszym stopniu o bezpieczeństwo nie tylko zawodników, ale również i kibiców.

    Marian - pozostałeś wielki w naszych sercach. Artur Kusto stworzył fantastyczny film, w którym nie tylko pokazujemy Twoją jazdę, ale również postawę człowieka mądrego, ciepłego, wrażliwego.
    20 lutego 2015, 17:49 przez SeicentoSwap (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Magda – Bawiła się na weselu.
    Bawiła się na weselu.
    Lamborghini Countach LP500S 1983 – Countach LP500S to model ze środkowego okresu produkcji, jeden z 323 wyprodukowanych. Charakteryzował się pojemnością podniesioną do 4,8 l (375 KM) i był ostatnim, w którym można było cokolwiek zobaczyć przez tylną szybę (dzięki pierwotnemu umieszczeniu gaźników – obok silnika).
    Countach LP500S to model ze środkowego okresu produkcji, jeden z 323 wyprodukowanych. Charakteryzował się pojemnością podniesioną do 4,8 l (375 KM) i był ostatnim, w którym można było cokolwiek zobaczyć przez tylną szybę (dzięki pierwotnemu umieszczeniu gaźników – obok silnika).
    Lamborghini Countach LP500S – Countach LP500S to model ze środkowego okresu produkcji, jeden z 323 wyprodukowanych. Charakteryzował się pojemnością podniesioną do 4,8 l (375 KM) i był ostatnim, w którym można było cokolwiek zobaczyć przez tylną szybę (dzięki pierwotnemu umieszczeniu gaźników – obok silnika).
    Countach LP500S to model ze środkowego okresu produkcji, jeden z 323 wyprodukowanych. Charakteryzował się pojemnością podniesioną do 4,8 l (375 KM) i był ostatnim, w którym można było cokolwiek zobaczyć przez tylną szybę (dzięki pierwotnemu umieszczeniu gaźników – obok silnika).
    Mazda 323 BG GT –
    10 listopada 2014, 14:06 przez ~Kicu | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Mazda 323 BG GT-R –
    24 października 2014, 17:48 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)