Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 148 takich materiałów
    Bugatti Chiron zaliczył pierwszą, publiczną próbę prędkości na jednym z najsilniej strzeżonych obiektów testowych na świecie, na torze Ehra-Lessien z najdłuższą, 9 kilometrową prostą! Zamknięty obiekt położony w Wolfsburgu, za czasów II wojny światowej był tajnym ośrodkiem badawczym, gdzie Niemcy testowali swoje nowe technologie. Współcześnie tor jest częścią infrastruktury Volkswagena. To tu odbywały się testy Bugatti Veyrona i został ustanowiony rekord prędkości Veyrona Super Sport (430+ km/h). Kurs szybką pętlą liczy sobie 20 km, wszystkich dróg jest natomiast 96 km.

    W filmie opublikowanym przez Bugatti możecie zobaczyć, jak wygląda przyspieszenie 0-400 km/h w najnowszym, 1500-konnym Bugatti Chiron. Osiągnięcie "czterech pak" na liczniku zajmuje mu 32,6 sekundy. To jednak nie koniec możliwości niemieckiego hipersamochodu. Jest to niemal pewne, że średnia prędkość podczas testowego przejazdu będzie wyższa niż 431 km/h. Najbliższa, przewidywana próba prędkości ma zostać przeprowadzona w 2018 roku. Sam test v-max mógł mieć już mieć miejsce na torze, jednak rezultaty tej próby zostaną opublikowane dopiero za kilka miesięcy.
    9 września 2017, 15:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Krótki filmik z przeglądu części rzeczy co można tu zrobić

    ale to nie wszystko

    Zapraszam na fb https://www.facebook.com/cherrystreet32/
    9 sierpnia 2017, 18:49 przez Piotr_KM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-AMG GT3 racer – silnik: 6.2 litra V-8 DOHC 32-valve 
moc: 550 KM
cena bazowa: 420 000 $
skrzynia: 6-biegowa manualna-sekwencyjna
napęd: tylna oś
waga: 1292 kg
osiągi:
0-100 km/h w 2,9 sek.
prędkość maks. 322 km/h
    Silnik: 6.2 litra V-8 DOHC 32-valve
    moc: 550 KM
    cena bazowa: 420 000 $
    skrzynia: 6-biegowa manualna-sekwencyjna
    napęd: tylna oś
    waga: 1292 kg
    osiągi:
    0-100 km/h w 2,9 sek.
    prędkość maks. 322 km/h
    Silnik 3.0 V8 produkcji Ferrari.
    8 grudnia 2016, 13:57 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    4 czerwca 2016, 20:04 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Thema Ferrari 8.32 Limited Edition – Lancia z silnikem V8 prosto z Ferrari Mondial. Kolor Rosso Corsa
    Lancia z silnikem V8 prosto z Ferrari Mondial. Kolor Rosso Corsa
    Mercedes-Benz A 32 K AMG HWA – Planów na produkcję sportowej klasy A nie było, nawet po przejęciu większości udziałów w firmie AMG, która stała się wkrótce w całości częścią koncernu Daimlera. Szalony A 32 K powstał z inicjatywy pewnego kolekcjonera, któremu marzył się najbardziej dyskretny supersamochód na świecie. Jak bardzo "super"? Już na samym początku przymierzono się do upchnięcia pod maską przeszło 500-konnej, widlastej ósemki od AMG! Tak potężna jednostka napędowa okazała się za duża i właściwy motor znaleziono kilka szczebli niżej. Był nim silnik z 354-konnego roadstera SLK 32 AMG.
Sercem A 32 K została widlasta szóstka z trzema zaworami na cylinder i jednym wałkiem rozrządu o pojemności 3,2 litrów. Litera K w nazwie zdradzała obecność sprężarki, pod której naciskiem wydobyto aż 370 koni mechanicznych przy 6,1 tysiącach obrotów na minutę i 450 niutonometrów przy 4,4 tysiącach obrotów! Takie parametry przy masie niespełna 1,7 tony pozwalały na rozwinięcie stu kilometrów na godzinę w czasie pięciu sekund i 200 km/h w około dwadzieścia sekund. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 230 km/h.
    Planów na produkcję sportowej klasy A nie było, nawet po przejęciu większości udziałów w firmie AMG, która stała się wkrótce w całości częścią koncernu Daimlera. Szalony A 32 K powstał z inicjatywy pewnego kolekcjonera, któremu marzył się najbardziej dyskretny supersamochód na świecie. Jak bardzo "super"? Już na samym początku przymierzono się do upchnięcia pod maską przeszło 500-konnej, widlastej ósemki od AMG! Tak potężna jednostka napędowa okazała się za duża i właściwy motor znaleziono kilka szczebli niżej. Był nim silnik z 354-konnego roadstera SLK 32 AMG.
    Sercem A 32 K została widlasta szóstka z trzema zaworami na cylinder i jednym wałkiem rozrządu o pojemności 3,2 litrów. Litera K w nazwie zdradzała obecność sprężarki, pod której naciskiem wydobyto aż 370 koni mechanicznych przy 6,1 tysiącach obrotów na minutę i 450 niutonometrów przy 4,4 tysiącach obrotów! Takie parametry przy masie niespełna 1,7 tony pozwalały na rozwinięcie stu kilometrów na godzinę w czasie pięciu sekund i 200 km/h w około dwadzieścia sekund. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 230 km/h.