Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Klasycznie – Audi Quattro vs. Ferrari 308 Quattrovalvole, Honda Prelude, Lotus Esprit Turbo, Porsche 911 Carrera, 928S i 944, Toyota Celica Supra
    Audi Quattro vs. Ferrari 308 Quattrovalvole, Honda Prelude, Lotus Esprit Turbo, Porsche 911 Carrera, 928S i 944, Toyota Celica Supra
    Ferrari 308 – i Porsche 911.
    I Porsche 911.
    Ferrari 308 GTS Quattrovalvole – Było produkowane w latach 1982-1985.
Napędzał go wolnossący silnik V8 z wałem korbowym typu flat-plane, o pojemności 2.9 litra generujący moc 240 KM i 260 Nm momentu obrotowego.
W połączeniu z 5 biegowym manualem i masą własną 1286 kg sprint od 0 do 100 km/h trwał 6,5 sekundy a prędkość maksymalna wynosiła 258 km/h.
W swoich czasach demon prędkości, dzisiaj takie wyniki osiągają usportowione rodzinne vany i hot hatche.
    Było produkowane w latach 1982-1985.
    Napędzał go wolnossący silnik V8 z wałem korbowym typu flat-plane, o pojemności 2.9 litra generujący moc 240 KM i 260 Nm momentu obrotowego.
    W połączeniu z 5 biegowym manualem i masą własną 1286 kg sprint od 0 do 100 km/h trwał 6,5 sekundy a prędkość maksymalna wynosiła 258 km/h.
    W swoich czasach demon prędkości, dzisiaj takie wyniki osiągają usportowione rodzinne vany i hot hatche.
    16 czerwca 2015, 9:37 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 308 – Według mnie jeden z najładniejszych Ferrari wszechczasów.
    Według mnie jeden z najładniejszych Ferrari wszechczasów.
    Peugeot 308 II Hybrid – Najnowsze dzieło Peugeot Sport. Hybryda 1,6 turbo plus dwa motory elektryczne dają autu moc 500 koni. Do tego napęd na obie osie. Peugeot wraca do sportowych tradycji. Oby tak dalej.
    Najnowsze dzieło Peugeot Sport. Hybryda 1,6 turbo plus dwa motory elektryczne dają autu moc 500 koni. Do tego napęd na obie osie. Peugeot wraca do sportowych tradycji. Oby tak dalej.