Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    Ford XA Falcon GT (1972) – Nie ma to jak klasyczny Ford.
Silnik V8, 5.8 l, 304 KM.
    Nie ma to jak klasyczny Ford.
    Silnik V8, 5.8 l, 304 KM.
    6 listopada 2013, 15:36 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VOLVO S60 Polestar – Myślisz sportowy samochód, myślisz RS4 lub M3... Chcę Wam pokazać moje marzenie. Piękne VOLVO S60 Polestar. Moc 304 lub 329 KM. Piękna stylizacja, jeszcze lepsze osiągi. Chyba nigdy nie będzie dla mnie osiągalne. Samochód na początku przeznaczony na rynek australijski, jeżeli tam będzie dobrze przyjęty VOLVO S60 Polestar będzie dostępne na innych rynkach. I love this car.
    Myślisz sportowy samochód, myślisz RS4 lub M3... Chcę Wam pokazać moje marzenie. Piękne VOLVO S60 Polestar. Moc 304 lub 329 KM. Piękna stylizacja, jeszcze lepsze osiągi. Chyba nigdy nie będzie dla mnie osiągalne. Samochód na początku przeznaczony na rynek australijski, jeżeli tam będzie dobrze przyjęty VOLVO S60 Polestar będzie dostępne na innych rynkach. I love this car.
    30 sierpnia 2013, 9:57 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Ford Escort RS Cosworth – Ford Escort RS Cosworth – sportowy samochód osobowy (hot hatch) konstrukcji Forda oparty na modelach Escort MkV i Sierra RS Cosworth produkowany w latach 1992-1996. Wyprodukowano 7165 egzemplarzy modelu.
Samochód oparto na skróconej płycie podłogowej Sierry 4x4. Przystosowano do niej nadwozie Escorta MkV odpowiednio zmodyfikowane przez Karmanna. Pierwsze 2500 egzemplarzy powstało w celu uzyskania homologacji pozwalającej na start w rajdach Grupy A FIA. W serii tej zastosowano turbosprężarkę Garett T3/T04B, silniki w nią wyposażone charakteryzowały się dużą turbodziurą. W drugiej serii Escorta użyto mniejszej turbiny Garett T25, co pozwoliło zniwelować niekorzystne zjawisko. Z zewnątrz samochód wyróżniał się dużym spojlerem na klapie bagażnika.
Wersja drogowa '92
Silnik:
•R4 2,0 l (1993 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
•Turbodoładowanie Garett T3/T04B
•Układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa Marelli-Weber
•Stopień sprężania: 8,0:1
•Średnica cylindra × skok tłoka: 90,80 × 76,95 mm
•Moc maksymalna: 227 KM (167 kW) przy 6250 obr/min
•Maksymalny moment obrotowy: 304 N•m przy 3500 obr/min
Osiągi:
•Przyspieszenie 0-60 mph: 6,2 s
•Przyspieszenie 0-100 mph: 17,4 s
•Prędkość maksymalna: 220 km/h
Wersja rajdowa
Jak drogowa, z wyjątkiem:
•Turbodoładowanie Garrett T35, ciśnienie doładowania 3 bary, zwężka 34 mm
•Moc maksymalna: 315 KM przy 6250 obr/min
•Maksymalny moment obrotowy: 450 N•m przy 5000 obr/min
•Skrzynia biegów: 7-biegowa w układzie H (MS93)
•Zmodernizowany układ zawieszenia i  hamulcowy (przystosowane do rajdów)
•Masa własna: 1230 kg
    Ford Escort RS Cosworth – sportowy samochód osobowy (hot hatch) konstrukcji Forda oparty na modelach Escort MkV i Sierra RS Cosworth produkowany w latach 1992-1996. Wyprodukowano 7165 egzemplarzy modelu.
    Samochód oparto na skróconej płycie podłogowej Sierry 4x4. Przystosowano do niej nadwozie Escorta MkV odpowiednio zmodyfikowane przez Karmanna. Pierwsze 2500 egzemplarzy powstało w celu uzyskania homologacji pozwalającej na start w rajdach Grupy A FIA. W serii tej zastosowano turbosprężarkę Garett T3/T04B, silniki w nią wyposażone charakteryzowały się dużą turbodziurą. W drugiej serii Escorta użyto mniejszej turbiny Garett T25, co pozwoliło zniwelować niekorzystne zjawisko. Z zewnątrz samochód wyróżniał się dużym spojlerem na klapie bagażnika.
    Wersja drogowa '92
    Silnik:
    •R4 2,0 l (1993 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    •Turbodoładowanie Garett T3/T04B
    •Układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa Marelli-Weber
    •Stopień sprężania: 8,0:1
    •Średnica cylindra × skok tłoka: 90,80 × 76,95 mm
    •Moc maksymalna: 227 KM (167 kW) przy 6250 obr/min
    •Maksymalny moment obrotowy: 304 N•m przy 3500 obr/min
    Osiągi:
    •Przyspieszenie 0-60 mph: 6,2 s
    •Przyspieszenie 0-100 mph: 17,4 s
    •Prędkość maksymalna: 220 km/h
    Wersja rajdowa
    Jak drogowa, z wyjątkiem:
    •Turbodoładowanie Garrett T35, ciśnienie doładowania 3 bary, zwężka 34 mm
    •Moc maksymalna: 315 KM przy 6250 obr/min
    •Maksymalny moment obrotowy: 450 N•m przy 5000 obr/min
    •Skrzynia biegów: 7-biegowa w układzie H (MS93)
    •Zmodernizowany układ zawieszenia i hamulcowy (przystosowane do rajdów)
    •Masa własna: 1230 kg
    6 sierpnia 2013, 10:37 przez flatron (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)