Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    1996 Dodge Viper GTS Coupe – Dodge Viper po raz pierwszy został zaprezentowany w 1991 roku. Druga generacja samochodu została wprowadzona w 1996 roku. W tym samym roku Dodge przedstawił model GTS, nową wersję coupe modelu RT/10. Viper GTS wyposażony był w ośmiolitrowy silnik V10 o mocy 450 KM. Viper z 1996 roku był pierwszym, który miał poduszki powietrzne, klimatyzację i elektryczne sterowanie szyb. Samochód osiągał prędkość maksymalną 304 km/h, a 100 km/h osiągał w 4,2 sekundy.
    Dodge Viper po raz pierwszy został zaprezentowany w 1991 roku. Druga generacja samochodu została wprowadzona w 1996 roku. W tym samym roku Dodge przedstawił model GTS, nową wersję coupe modelu RT/10. Viper GTS wyposażony był w ośmiolitrowy silnik V10 o mocy 450 KM. Viper z 1996 roku był pierwszym, który miał poduszki powietrzne, klimatyzację i elektryczne sterowanie szyb. Samochód osiągał prędkość maksymalną 304 km/h, a 100 km/h osiągał w 4,2 sekundy.
    Ford XB Falcon GT – Produkowany od 1973 w Australii jest uważany za jeden z najsławniejszych australijskich samochodów na świecie. Jeden z pierwszych w pełni zaprojektowanych przez Australijczyków Fordów. Pierwsze 211 modeli GT miało amerykański silnik 5,8 l Ford 335 V8, a późniejsze australijską wersję tego silnika o mocy 304 KM. Samochód znany jest ze swojej roli w filmach Mad Max 1 i Mad Max 2.
    Produkowany od 1973 w Australii jest uważany za jeden z najsławniejszych australijskich samochodów na świecie. Jeden z pierwszych w pełni zaprojektowanych przez Australijczyków Fordów. Pierwsze 211 modeli GT miało amerykański silnik 5,8 l Ford 335 V8, a późniejsze australijską wersję tego silnika o mocy 304 KM. Samochód znany jest ze swojej roli w filmach Mad Max 1 i Mad Max 2.
    25 marca 2022, 19:28 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 sierpnia 2020, 23:41 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mały samochód rodzinny produkowany przez francuską firmę Peugeot w latach 1969 – 1980.
    21 czerwca 2019, 23:41 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    NSX NA2 – NSX NA2, produkowany od 2002 do 2005 roku, posiadał silnik C32B (3.2 V6 N/A) o mocy 290 KM i 304 Nm. (w rzeczywistości było lekko ponad 300 KM) zespolony z 6 biegową manualną skrzynią, lub C30A (3.0 V6 N/A) o mocy 255 KM i 290 Nm. dostępny jedynie z 4 biegowym automatem i wyłącznie pod marką Acura. Wersja Type R przy masie wynoszącej 1270 kg, osiągała 100 km/h w 4,6 s, oraz 265 km/h prędkości maksymalnej, jednocześnie przejeżdżając 1/4 mili w poniżej 13 sekund. Dziś to auto jest prawdziwym rodzynkiem, ceny wersji na2 z silnikiem c32b zaczynają się od ok. 200 tyś zł., oryginalna wersja type R jest bardzo rzadka i bardzo droga, bo jedyny egzemplarz jaki widziałem na sprzedaż był w Japonii w przeliczeniu na nasze za milion złotych! W Polsce jest prawdopodobnie tylko jeden egzemplarz NSX NA2 (niebieski). 
Na zdjęciu auto przerobione na ala Type R.
    NSX NA2, produkowany od 2002 do 2005 roku, posiadał silnik C32B (3.2 V6 N/A) o mocy 290 KM i 304 Nm. (w rzeczywistości było lekko ponad 300 KM) zespolony z 6 biegową manualną skrzynią, lub C30A (3.0 V6 N/A) o mocy 255 KM i 290 Nm. dostępny jedynie z 4 biegowym automatem i wyłącznie pod marką Acura. Wersja Type R przy masie wynoszącej 1270 kg, osiągała 100 km/h w 4,6 s, oraz 265 km/h prędkości maksymalnej, jednocześnie przejeżdżając 1/4 mili w poniżej 13 sekund. Dziś to auto jest prawdziwym rodzynkiem, ceny wersji na2 z silnikiem c32b zaczynają się od ok. 200 tyś zł., oryginalna wersja type R jest bardzo rzadka i bardzo droga, bo jedyny egzemplarz jaki widziałem na sprzedaż był w Japonii w przeliczeniu na nasze za milion złotych! W Polsce jest prawdopodobnie tylko jeden egzemplarz NSX NA2 (niebieski).
    Na zdjęciu auto przerobione na ala Type R.