Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 2 takie materiały
    Budżetowe granie ciąg dalszy... – Granie trochę się zmieniło...
    Granie trochę się zmieniło...
    Benz Velo "Victoria" – Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 2915cm3
Moc: 5km przy 700obr./min
Prędkość: 30km/h
Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
Długość: 2900mm
Szerokość: 1500mm
Wysokość: 1500mm
Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem  ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana  za pierwszą daleką podróż.
    Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
    Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
    Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
    Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
    Pojemność skokowa: 2915cm3
    Moc: 5km przy 700obr./min
    Prędkość: 30km/h
    Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
    Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
    Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
    Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
    Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
    Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
    Długość: 2900mm
    Szerokość: 1500mm
    Wysokość: 1500mm
    Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

    Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana za pierwszą daleką podróż.
    18 marca 2014, 19:20 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1