Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    28 października 2013, 21:56 przez rumcajs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pajero 1999 2,8 – Niezniszczalny 2800 ITD. Przeżył więcej niż nie jeden czołg na wojnie...
    Niezniszczalny 2800 ITD. Przeżył więcej niż nie jeden czołg na wojnie...
    8 czerwca 2013, 10:13 przez ~Pajero2800 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ken Block – 650 KM
990 Nm przy 2800 obr
1100 kg
0-100 km/h 2,5 s
0-200 km/h 7,2 s
spalanie 60L/100 km
    650 KM
    990 Nm przy 2800 obr
    1100 kg
    0-100 km/h 2,5 s
    0-200 km/h 7,2 s
    spalanie 60L/100 km
    4 maja 2013, 13:52 przez elsxon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    FSO Wars – Do napędu prototypów Warsa zastosowano dwie wersje, 4-cylindrowych, rzędowych silników benzynowych.Pierwsza jednostka o pojemności skokowej 1092 cm³ osiągała moc maksymalną 54 KM. Drugi silnik o pojemności 1290 cm³ dysponował mocą 61 KM, osiąganą przy 5200 obr./min. oraz maksymalnym momentem obrotowym 93 Nm przy 2800 obr./min. Jednostki napędowe zblokowane zostały z 5-biegową manualną skrzynią biegów, poprzez którą napęd przekazywany był na przednie koła. Prototyp z mocniejszym silnikiem osiągał prędkość maksymalną 150 km/h, natomiast średnie zużycie paliwa wynosiło około 6,5 l/100 km.
    Do napędu prototypów Warsa zastosowano dwie wersje, 4-cylindrowych, rzędowych silników benzynowych.Pierwsza jednostka o pojemności skokowej 1092 cm³ osiągała moc maksymalną 54 KM. Drugi silnik o pojemności 1290 cm³ dysponował mocą 61 KM, osiąganą przy 5200 obr./min. oraz maksymalnym momentem obrotowym 93 Nm przy 2800 obr./min. Jednostki napędowe zblokowane zostały z 5-biegową manualną skrzynią biegów, poprzez którą napęd przekazywany był na przednie koła. Prototyp z mocniejszym silnikiem osiągał prędkość maksymalną 150 km/h, natomiast średnie zużycie paliwa wynosiło około 6,5 l/100 km.
    11 marca 2013, 16:23 przez motoman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 130 2800 –
    15 lutego 2013, 21:41 przez ~motomaniac | Do ulubionych | Skomentuj
    No bestia – 810 hp, 2800 rpm, 2,120 Nm, 4,300 kg, Podobno 32000 ccm
    810 hp, 2800 rpm, 2,120 Nm, 4,300 kg, Podobno 32000 ccm
    19 stycznia 2013, 16:22 przez IceMan135 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW 2800 spicup 1969 ehh...  –
    29 października 2012, 9:40 przez Komix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tego tu jeszcze nie widziałem – ładowarki produkowane w Stalowej Woli
Dane techniczne
Masa eksploatacyjna 18 560 kg
Silnik SW-680 o mocy netto 220 KM (162 kW)
Skrzynia biegów 4 biegi do przodu i 4 do tyłu
    Długość (z łyżką na podłożu) – 7720 mm
    Wysokość z kabiną – 3450 mm
    Szerokość z łyżką – 2800 mm
    Szerokość bez łyżki 2680 mm
    Masa wysyłkowa – 18160 kg
    Masa eksploatacyjna – 18560 kg
    Zewnętrzny promień zawracania – 6220 mm
    Wewnętrzny promień zawracania – 2950 mm
    Rozstaw osi – 3140 mm
    Kąt zejścia 23
    Udźwig wg SAE – 7000 kg
    ładowarki produkowane w Stalowej Woli
    Dane techniczne
    Masa eksploatacyjna 18 560 kg
    Silnik SW-680 o mocy netto 220 KM (162 kW)
    Skrzynia biegów 4 biegi do przodu i 4 do tyłu
    Długość (z łyżką na podłożu) – 7720 mm
    Wysokość z kabiną – 3450 mm
    Szerokość z łyżką – 2800 mm
    Szerokość bez łyżki 2680 mm
    Masa wysyłkowa – 18160 kg
    Masa eksploatacyjna – 18560 kg
    Zewnętrzny promień zawracania – 6220 mm
    Wewnętrzny promień zawracania – 2950 mm
    Rozstaw osi – 3140 mm
    Kąt zejścia 23
    Udźwig wg SAE – 7000 kg
    19 września 2012, 17:54 przez wolverine (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zapomniane koncepty - czyli 1969 BMW 2800 Spicup – Czyli Beemka kompletnie nie spotykana na drogach . zasługuje już bardziej na miano zabytku . ale trzeba przyznać jest piękna , pojedzie max 210 km.h. Dostałem zjebkę że non stop wrzucam te same BMW więc od teraz zobaczycie z mojej strony same specyfiki :), jesli autko sie spodoba dodam wiecej zdjec , rowniez wnetrza .
    Czyli Beemka kompletnie nie spotykana na drogach . zasługuje już bardziej na miano zabytku . ale trzeba przyznać jest piękna , pojedzie max 210 km.h. Dostałem zjebkę że non stop wrzucam te same BMW więc od teraz zobaczycie z mojej strony same specyfiki :), jesli autko sie spodoba dodam wiecej zdjec , rowniez wnetrza .
    29 lipca 2012, 1:32 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Dome Zero concept 78 – Dome Zero był sportowy prototyp z DOME Co Ltd, która została wystawiona na 48. Salonu Samochodowego w Genewie."Projekt Dome", zaczęty przez Minoru Hayashi w 1975 roku, miała za cel produkcję małych samochodów sportowych. Projekt nigdy nie został ukończony.
Pojemność-2800 cm2 
Moc maksymalna-161KM
Maks.moment obrotowy-220Nm 
Układ napędowy-MR 
Waga-920kg
    Dome Zero był sportowy prototyp z DOME Co Ltd, która została wystawiona na 48. Salonu Samochodowego w Genewie."Projekt Dome", zaczęty przez Minoru Hayashi w 1975 roku, miała za cel produkcję małych samochodów sportowych. Projekt nigdy nie został ukończony.
    Pojemność-2800 cm2
    Moc maksymalna-161KM
    Maks.moment obrotowy-220Nm
    Układ napędowy-MR
    Waga-920kg
    9 lipca 2012, 13:16 przez xRaStAxHD (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)