Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 257 takich materiałów
    Kager Terenowiec Super Rally Snow – Kager Terenowiec Super Rally Snow
Czarny Dunajec 28,02,2015.
Mam nadzieję, że będzie powtórka za rok.
    Kager Terenowiec Super Rally Snow
    Czarny Dunajec 28,02,2015.
    Mam nadzieję, że będzie powtórka za rok.
    1 marca 2015, 19:49 przez Fiatomaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Materiały na głównej i prawdziwe serce motokillera – Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie. 
Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety. 
Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie. 

I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni. 

Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady.  Że to już nie jest to.


Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum! 

Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

Także fani klasyków mają swój kącik: 
http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło. 
http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza. 

A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

    Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie.
    Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety.
    Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie.

    I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni.

    Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

    Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady. Że to już nie jest to.


    Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum!

    Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

    Także fani klasyków mają swój kącik:
    http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

    Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
    http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

    Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
    http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

    Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
    http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

    Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

    Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
    http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

    A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło.
    http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


    Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza.

    A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    24 lutego 2015, 1:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (47)
    Źródło:

    Własne

    Oldschool - BMW E30 – Mimo iż jest w podkładzie jeszcze nie cala, bardzo chciałem zobaczyć tył bez rdzy + chrom. Mówią czas to pieniądz, a mi czasu nie starcza a kasy brakuje, ale mimo to niektóre rzeczy nic nie kosztują i warto je robić. Chrom i lampy przepolerowane, dlatego założyłem, żeby zobaczyć jak będą się prezentować na aucie po 28 latach. To co się zmieniło od kupna to:
- Nowa blacha ( zero rdzy )
- wyprane wnętrze 
- polerka lamp i chromów
- po części w podkładzie
- rozebrana i przygotowana do podkładowania
- zrobiony układ hamulcowy 
- wyczyszczone wszystkie plastiki 
- zakonserwowany bagażnik
- wyprane wnętrze bagażnika
- odnowione zestarzałe plastiki z zewnątrz ( nie wszystkie jeszcze )

Zachęcam do obejrzenia też projektu na FB (link podany w źródle), cały czas się coś dzieje. Bardzo mile widziane komentarze.
    Mimo iż jest w podkładzie jeszcze nie cala, bardzo chciałem zobaczyć tył bez rdzy + chrom. Mówią czas to pieniądz, a mi czasu nie starcza a kasy brakuje, ale mimo to niektóre rzeczy nic nie kosztują i warto je robić. Chrom i lampy przepolerowane, dlatego założyłem, żeby zobaczyć jak będą się prezentować na aucie po 28 latach. To co się zmieniło od kupna to:
    - Nowa blacha ( zero rdzy )
    - wyprane wnętrze
    - polerka lamp i chromów
    - po części w podkładzie
    - rozebrana i przygotowana do podkładowania
    - zrobiony układ hamulcowy
    - wyczyszczone wszystkie plastiki
    - zakonserwowany bagażnik
    - wyprane wnętrze bagażnika
    - odnowione zestarzałe plastiki z zewnątrz ( nie wszystkie jeszcze )

    Zachęcam do obejrzenia też projektu na FB (link podany w źródle), cały czas się coś dzieje. Bardzo mile widziane komentarze.
    Skoda Superb 2015 – Wczoraj w godzinach wieczornych, miała miejsce oficjalna premiera nowej generacji Skody Superb. 

Nowy model, bazuję na platformie MQB znanej z VW Passata B8. I dzieli z nim wiele podzespołów. Ale stylistycznie jest całkowicie innym samochodem celującym w inną grupę odbiorców.

Najmocniejsza jednostka będzie miała 2 litry pojemności o mocy 280 KM, które na wszystkie 4 koła przeniesie 6 biegowa skrzynia DSG. 

Osiągi to 5,8s do 100 km/h i V-max 250 km/h 

Wymiarami nowa Skoda urosła odpowiednio:

długość: (+28 mm)
szerokość: (+47 mm)
wysokość: (+6 mm)
rozstaw osi: (+ 80 mm)
bagażnik: 625-1760 l
    Wczoraj w godzinach wieczornych, miała miejsce oficjalna premiera nowej generacji Skody Superb.

    Nowy model, bazuję na platformie MQB znanej z VW Passata B8. I dzieli z nim wiele podzespołów. Ale stylistycznie jest całkowicie innym samochodem celującym w inną grupę odbiorców.

    Najmocniejsza jednostka będzie miała 2 litry pojemności o mocy 280 KM, które na wszystkie 4 koła przeniesie 6 biegowa skrzynia DSG.

    Osiągi to 5,8s do 100 km/h i V-max 250 km/h

    Wymiarami nowa Skoda urosła odpowiednio:

    długość: (+28 mm)
    szerokość: (+47 mm)
    wysokość: (+6 mm)
    rozstaw osi: (+ 80 mm)
    bagażnik: 625-1760 l
    18 lutego 2015, 8:08 przez hondacbr11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.autocentrum.pl

    Tak ten pan ma już 70 lat a jego audi 28 lat
    4 lutego 2015, 11:00 przez jacek199315 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Camaro Z/28 Zardomobile – Oto mój projekt Chevy'ego w malowaniu inspirowanym maską Zardonica.
    Oto mój projekt Chevy'ego w malowaniu inspirowanym maską Zardonica.
    Kompilacja filmów zamieszczonych w sieci od 28.11.2014 do 05.12.2014. Ku przestrodze.
    7 grudnia 2014, 22:00 przez driver_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kompilacja filmów zamieszczonych w sieci od 21.11.2014 do 28.11.2014. Ku przestrodze.
    3 grudnia 2014, 18:49 przez driver_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chrysler Blastolene 1953r – Pojemność 28,4l Moc 1600KM
    Pojemność 28,4l Moc 1600KM