Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    Alfa 2600 sprint –
    27 października 2013, 13:20 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 8C 2300 - 2600 później  2900 -  silnik R8 – Tak tak Drodzy Motokillerzy, Scuderia Ferrari wzięła początki od Alfa Romeo. Emblemat "Cavallino Rampante" zaistniał na samochodzie właśnie tej marki, a to dlatego że twórca marki SF znany jako Enzo Ferrari był kiedyś kierowcą wyścigowym i jeździł dla Alfa Romeo.
    Tak tak Drodzy Motokillerzy, Scuderia Ferrari wzięła początki od Alfa Romeo. Emblemat "Cavallino Rampante" zaistniał na samochodzie właśnie tej marki, a to dlatego że twórca marki SF znany jako Enzo Ferrari był kiedyś kierowcą wyścigowym i jeździł dla Alfa Romeo.
    25 października 2013, 20:11 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Capri RS 2600 Race Replica –
    23 października 2013, 22:16 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Obiecany engine sound z poprzednio wrzuconej Audi
    Mam nadzieje że się spodoba
    9 maja 2013, 16:01 przez robcik66 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Własne
    Z silnikiem o mocy 2600 koni mechanicznych
    27 kwietnia 2013, 18:04 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nietypowe Audi – Może nie tyle nietypowe co nieczęsto spotykane w Polsce Audi 80 B4 Kombi z Silnikiem V6 o pojemności 2600 ccm i mocy 150 Km 
Auto jest u mnie na podwórku a właściciel to mój chrzestny, ze względu na duże koszty eksploatacji ale cieszy się bardzo niskim przebiegiem bo jedynie 167.000 
Mozę kiedyś będę właścicielem tego cuda
    Może nie tyle nietypowe co nieczęsto spotykane w Polsce Audi 80 B4 Kombi z Silnikiem V6 o pojemności 2600 ccm i mocy 150 Km
    Auto jest u mnie na podwórku a właściciel to mój chrzestny, ze względu na duże koszty eksploatacji ale cieszy się bardzo niskim przebiegiem bo jedynie 167.000
    Mozę kiedyś będę właścicielem tego cuda
    22 kwietnia 2013, 16:48 przez robcik66 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Łoś – Zrekonstruowany w Mielcu polski bombowiec z 1934 roku. Rekonstrukcja była trudnym przedsięwzięciem ponieważ do naszych czasów nie zachował się żaden egzemplarz, ani dokumentacja techniczna. Konstruktorzy zmuszeni byli opierać się wyłącznie na archiwalnych zdjęciach samolotów.

PZL.37 Łoś to średni, dwusilnikowy bombowiec polskiej produkcji, o metalowej konstrukcji w układzie dolnopłata z podwoziem chowanym w locie. Oblot pierwszego prototypu miał miejsce w grudniu 1936 roku. W latach 1936-1939 wyprodukowano około 120 egzemplarzy. Załogę stanowiły cztery osoby: dowódca, pilot, strzelec, radiotelegrafista. Prędkość maksymalna wynosiła 412 km/h, a zasięg z pełnym ładunkiem bomb dochodził  do 2600 km. Łosie brały udział w lotach bojowych we wrześniu 1939 r., bombardując kolumny pancerne wroga. Na terenach zajętych przez Armię Czerwoną znalazło się kilka maszyn, trafiły one do instytutów badawczych Związku Radzieckiego i ośrodka badawczego Luftwaffe.
    Zrekonstruowany w Mielcu polski bombowiec z 1934 roku. Rekonstrukcja była trudnym przedsięwzięciem ponieważ do naszych czasów nie zachował się żaden egzemplarz, ani dokumentacja techniczna. Konstruktorzy zmuszeni byli opierać się wyłącznie na archiwalnych zdjęciach samolotów.

    PZL.37 Łoś to średni, dwusilnikowy bombowiec polskiej produkcji, o metalowej konstrukcji w układzie dolnopłata z podwoziem chowanym w locie. Oblot pierwszego prototypu miał miejsce w grudniu 1936 roku. W latach 1936-1939 wyprodukowano około 120 egzemplarzy. Załogę stanowiły cztery osoby: dowódca, pilot, strzelec, radiotelegrafista. Prędkość maksymalna wynosiła 412 km/h, a zasięg z pełnym ładunkiem bomb dochodził do 2600 km. Łosie brały udział w lotach bojowych we wrześniu 1939 r., bombardując kolumny pancerne wroga. Na terenach zajętych przez Armię Czerwoną znalazło się kilka maszyn, trafiły one do instytutów badawczych Związku Radzieckiego i ośrodka badawczego Luftwaffe.
    21 marca 2013, 22:30 przez nakat (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Samochód przełomowy, choć nieznany. – Cadillac Type 53. Wyprodukowany w roku 1916. Nieznany fanom motoryzacji, a szkoda. Ten samochód był autem przełomowym. Gdyby nie ten samochód to nie wiadomo, jak dziś wyglądało by miejsce pracy kierowcy. To w nim zastosowano po raz pierwszy stacyjkę, sprzęgło  po lewej, hamulec pośrodku, gaz po prawej. Ręczny pomiędzy fotelami, a dźwignię zmiany biegów pośrodku obok konsoli. To był prekursor. I o mały włos przeszło by to bez echa, ale... Austin wykupił licencję i dzięki modelowi 7 sprawił, że te rozwiązania się przyjęły. A na kontynencie BMW w modelu Dixi 3/15 DA-1 skopiowało Austina (w sensie było robione na licencji Austin 7). A potem zaczęli tak zaczęli robić wszyscy. Podziękujmy Amerykanom, że zrobili coś takiego!
Jeszcze dane techniczne:
Rok produkcji: 1916
Napęd - na tylne koła
Silnik - V8
Pojemność: 5146 ccm
Moc: 77 KM (56.672 KW) @ 2600 RPM
Moment obrotowy: 244 NM @ 2200 RPM
Skrzynia biegów: manualna 3 biegowa (opcjonalnie 4 biegowa)
Prędkość maksymalna: 105 km/h
Liczba wyprodukowanych aut: 18,004 (dla porównania wyprodukowano 290 000 Austin 7 oraz 25 000 egzemplarzy BMW Dixi 3/15 DA-1).
    Cadillac Type 53. Wyprodukowany w roku 1916. Nieznany fanom motoryzacji, a szkoda. Ten samochód był autem przełomowym. Gdyby nie ten samochód to nie wiadomo, jak dziś wyglądało by miejsce pracy kierowcy. To w nim zastosowano po raz pierwszy stacyjkę, sprzęgło po lewej, hamulec pośrodku, gaz po prawej. Ręczny pomiędzy fotelami, a dźwignię zmiany biegów pośrodku obok konsoli. To był prekursor. I o mały włos przeszło by to bez echa, ale... Austin wykupił licencję i dzięki modelowi 7 sprawił, że te rozwiązania się przyjęły. A na kontynencie BMW w modelu Dixi 3/15 DA-1 skopiowało Austina (w sensie było robione na licencji Austin 7). A potem zaczęli tak zaczęli robić wszyscy. Podziękujmy Amerykanom, że zrobili coś takiego!
    Jeszcze dane techniczne:
    Rok produkcji: 1916
    Napęd - na tylne koła
    Silnik - V8
    Pojemność: 5146 ccm
    Moc: 77 KM (56.672 KW) @ 2600 RPM
    Moment obrotowy: 244 NM @ 2200 RPM
    Skrzynia biegów: manualna 3 biegowa (opcjonalnie 4 biegowa)
    Prędkość maksymalna: 105 km/h
    Liczba wyprodukowanych aut: 18,004 (dla porównania wyprodukowano 290 000 Austin 7 oraz 25 000 egzemplarzy BMW Dixi 3/15 DA-1).
    9 listopada 2011, 1:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj