Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    27 lutego 2020, 21:01 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    13 lutego 2019, 16:53 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Motocykl na zimę – W szwedzkim wojsku motocykle były kiedyś używane również zimą. W tym celu po bokach montowano na sprężynach płozy poprawiające stabilność. Aby je opuścić trzeba było cały czas trzymać na nich nogi. Sprzęt ze zdjęcia to custom na bazie Husqvarny 256 z dwusuwowym silnikiem i manualną skrzynią z możliwością ręcznej zmiany biegów. Później zastąpiono go modelem 258 z automatem. Film poglądowy pokazujący jak działa ten patent : https://youtu.be/3852c9WqyWo
    W szwedzkim wojsku motocykle były kiedyś używane również zimą. W tym celu po bokach montowano na sprężynach płozy poprawiające stabilność. Aby je opuścić trzeba było cały czas trzymać na nich nogi. Sprzęt ze zdjęcia to custom na bazie Husqvarny 256 z dwusuwowym silnikiem i manualną skrzynią z możliwością ręcznej zmiany biegów. Później zastąpiono go modelem 258 z automatem. Film poglądowy pokazujący jak działa ten patent : https://youtu.be/3852c9WqyWo
    Samurai X – Czyli Toyota Mark X (GRX130). Model niedostępny dla Europy (i Ameryki). Napęd na cztery koła lub na tył, silniki V6 2.5L oraz 3.5L o mocach 256-360 KM.
    Czyli Toyota Mark X (GRX130). Model niedostępny dla Europy (i Ameryki). Napęd na cztery koła lub na tył, silniki V6 2.5L oraz 3.5L o mocach 256-360 KM.
    BMW E24 - ciekawe prospekty #2 – BMW wizualnie zbliżone do serii 7, jednak w rzeczywistości więcej wspólnego miało z serią 5 E12. Produkowane aż przez 13 lat, od 1976 do 1989 roku. Napędzały ją rzędowe, 6 cylindrowe jednostki m30 o pojemności od 2.8 do 3.5 litra. Topowa odmiana -M635Csi (M6 w USA) miała silnik m88, pochodzący z kultowego modelu M1, który miał moc 286KM (256 w USA). Zapewniał on osiągi na poziomie 6,7 sekund do setki i prędkośc maksymalną 255 km/h. Prospekt przedstawia amerykańskie modele M6 i L6.
    BMW wizualnie zbliżone do serii 7, jednak w rzeczywistości więcej wspólnego miało z serią 5 E12. Produkowane aż przez 13 lat, od 1976 do 1989 roku. Napędzały ją rzędowe, 6 cylindrowe jednostki m30 o pojemności od 2.8 do 3.5 litra. Topowa odmiana -M635Csi (M6 w USA) miała silnik m88, pochodzący z kultowego modelu M1, który miał moc 286KM (256 w USA). Zapewniał on osiągi na poziomie 6,7 sekund do setki i prędkośc maksymalną 255 km/h. Prospekt przedstawia amerykańskie modele M6 i L6.
    22 lipca 2014, 23:20 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Corolla V8 – To była zwykła Corolla z 1975 r. z trzeciej generacji (E30). Jednak właściciel zrobił swap silnika na 4-litrową jednostkę Toyoty V8 1UZ-FE oraz dodatkowo wrzucił kompresor. Nie wiem ile to ma mocy, ale seryjny silnik posiada 256-265 KM (290 KM z VVT-i), natomiast masa takiej seryjnej Corolli E30, to około 880 kg. Jedno jest pewne, jeździ bardzo szybko i brzmi bardzo rasowo.
    To była zwykła Corolla z 1975 r. z trzeciej generacji (E30). Jednak właściciel zrobił swap silnika na 4-litrową jednostkę Toyoty V8 1UZ-FE oraz dodatkowo wrzucił kompresor. Nie wiem ile to ma mocy, ale seryjny silnik posiada 256-265 KM (290 KM z VVT-i), natomiast masa takiej seryjnej Corolli E30, to około 880 kg. Jedno jest pewne, jeździ bardzo szybko i brzmi bardzo rasowo.
    24 lutego 2014, 17:30 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 września 2013, 15:36 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Porsche 256 A. (cabrio) – Porsche 256 napotkane w Niemczech. Kolorek też pasuje. Jak myślicie ORYGINALNY czy raczej replika?
P.S sam jestem ciekaw.
    Porsche 256 napotkane w Niemczech. Kolorek też pasuje. Jak myślicie ORYGINALNY czy raczej replika?
    P.S sam jestem ciekaw.
    17 listopada 2012, 16:40 przez snow115 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Ikarus 280 – Ikarus 280.26(na zdjęciu Ikarus 280.07-młodszy brat 280.26)  nadał nowe znaczenie transportowi miejskiemu jak i pozamiejskiemu(256,250)w czasie PRL-u ,jak i do obecnej chwili .Autobusy te w porównaniu do nowych modeli Solarisów,Mercedesów,czy nawet Man-ów odznaczają sie ogromną wręcz ilością miejsca wewnątrz9przy czym komfort jazdy jest nieco gorszy niż w wspomnianych wcześniej autobusach,ale dla prawdziwego fana Ikarusów o to właśnie chodzi.Myślę że każdy miał okazje jechać tym wspaniałym "przegubem"
    Ikarus 280.26(na zdjęciu Ikarus 280.07-młodszy brat 280.26) nadał nowe znaczenie transportowi miejskiemu jak i pozamiejskiemu(256,250)w czasie PRL-u ,jak i do obecnej chwili .Autobusy te w porównaniu do nowych modeli Solarisów,Mercedesów,czy nawet Man-ów odznaczają sie ogromną wręcz ilością miejsca wewnątrz9przy czym komfort jazdy jest nieco gorszy niż w wspomnianych wcześniej autobusach,ale dla prawdziwego fana Ikarusów o to właśnie chodzi.Myślę że każdy miał okazje jechać tym wspaniałym "przegubem"
    3 sierpnia 2012, 12:44 przez Szykusfb (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    phototrans.pl