Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Ferrari Dino 246 GT – Dino był pierwszym drogowym samochodem włoskiej marki Ferrari z silnikiem umieszczonym centralnie. Swoją nazwę zawdzięcza zmarłemu synowi Enzo Ferrariego, Dino. Oficjalnie Dino nigdy nie było opatrzone logo marki Ferrari, w obawie Enzo Ferrariego o wizerunek firmy. Wersja 246 GT wyposażone jest w 2,4-litrowe V6 o mocy 195 KM i momencie obrotowym 225 Nm. 246 GT osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7,1 sekund. W oparciu na model Dino w latach 1973–1980 produkowane było sportowe Ferrari 308 GT4, które posiadało V8 o pojemności 2,9 l, mocy 256 KM i momencie obrotowym 283 Nm. 308 GT4 osiągał prędkość maksymalną 257 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 6,7 sekund.
    Dino był pierwszym drogowym samochodem włoskiej marki Ferrari z silnikiem umieszczonym centralnie. Swoją nazwę zawdzięcza zmarłemu synowi Enzo Ferrariego, Dino. Oficjalnie Dino nigdy nie było opatrzone logo marki Ferrari, w obawie Enzo Ferrariego o wizerunek firmy. Wersja 246 GT wyposażone jest w 2,4-litrowe V6 o mocy 195 KM i momencie obrotowym 225 Nm. 246 GT osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7,1 sekund. W oparciu na model Dino w latach 1973–1980 produkowane było sportowe Ferrari 308 GT4, które posiadało V8 o pojemności 2,9 l, mocy 256 KM i momencie obrotowym 283 Nm. 308 GT4 osiągał prędkość maksymalną 257 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 6,7 sekund.
    30 kwietnia 2022, 0:18 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus 2-Eleven – Produkowany przez brytyjską firmę Lotus w latach 2007-2011, dostępny jako bezdrzwiowy roadster. Do napędu użyto doładowanego mechanicznie silnika R4 o pojemności 1,8 litra produkcji Toyoty, wytwarzającego moc 256 KM, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 251 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 4 sekundy. Moc jest przenoszona na oś tylną poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów.
    Produkowany przez brytyjską firmę Lotus w latach 2007-2011, dostępny jako bezdrzwiowy roadster. Do napędu użyto doładowanego mechanicznie silnika R4 o pojemności 1,8 litra produkcji Toyoty, wytwarzającego moc 256 KM, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 251 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 4 sekundy. Moc jest przenoszona na oś tylną poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów.
    27 lutego 2020, 21:01 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    13 lutego 2019, 16:53 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Motocykl na zimę – W szwedzkim wojsku motocykle były kiedyś używane również zimą. W tym celu po bokach montowano na sprężynach płozy poprawiające stabilność. Aby je opuścić trzeba było cały czas trzymać na nich nogi. Sprzęt ze zdjęcia to custom na bazie Husqvarny 256 z dwusuwowym silnikiem i manualną skrzynią z możliwością ręcznej zmiany biegów. Później zastąpiono go modelem 258 z automatem. Film poglądowy pokazujący jak działa ten patent : https://youtu.be/3852c9WqyWo
    W szwedzkim wojsku motocykle były kiedyś używane również zimą. W tym celu po bokach montowano na sprężynach płozy poprawiające stabilność. Aby je opuścić trzeba było cały czas trzymać na nich nogi. Sprzęt ze zdjęcia to custom na bazie Husqvarny 256 z dwusuwowym silnikiem i manualną skrzynią z możliwością ręcznej zmiany biegów. Później zastąpiono go modelem 258 z automatem. Film poglądowy pokazujący jak działa ten patent : https://youtu.be/3852c9WqyWo
    Samurai X – Czyli Toyota Mark X (GRX130). Model niedostępny dla Europy (i Ameryki). Napęd na cztery koła lub na tył, silniki V6 2.5L oraz 3.5L o mocach 256-360 KM.
    Czyli Toyota Mark X (GRX130). Model niedostępny dla Europy (i Ameryki). Napęd na cztery koła lub na tył, silniki V6 2.5L oraz 3.5L o mocach 256-360 KM.
    BMW E24 - ciekawe prospekty #2 – BMW wizualnie zbliżone do serii 7, jednak w rzeczywistości więcej wspólnego miało z serią 5 E12. Produkowane aż przez 13 lat, od 1976 do 1989 roku. Napędzały ją rzędowe, 6 cylindrowe jednostki m30 o pojemności od 2.8 do 3.5 litra. Topowa odmiana -M635Csi (M6 w USA) miała silnik m88, pochodzący z kultowego modelu M1, który miał moc 286KM (256 w USA). Zapewniał on osiągi na poziomie 6,7 sekund do setki i prędkośc maksymalną 255 km/h. Prospekt przedstawia amerykańskie modele M6 i L6.
    BMW wizualnie zbliżone do serii 7, jednak w rzeczywistości więcej wspólnego miało z serią 5 E12. Produkowane aż przez 13 lat, od 1976 do 1989 roku. Napędzały ją rzędowe, 6 cylindrowe jednostki m30 o pojemności od 2.8 do 3.5 litra. Topowa odmiana -M635Csi (M6 w USA) miała silnik m88, pochodzący z kultowego modelu M1, który miał moc 286KM (256 w USA). Zapewniał on osiągi na poziomie 6,7 sekund do setki i prędkośc maksymalną 255 km/h. Prospekt przedstawia amerykańskie modele M6 i L6.
    22 lipca 2014, 23:20 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Corolla V8 – To była zwykła Corolla z 1975 r. z trzeciej generacji (E30). Jednak właściciel zrobił swap silnika na 4-litrową jednostkę Toyoty V8 1UZ-FE oraz dodatkowo wrzucił kompresor. Nie wiem ile to ma mocy, ale seryjny silnik posiada 256-265 KM (290 KM z VVT-i), natomiast masa takiej seryjnej Corolli E30, to około 880 kg. Jedno jest pewne, jeździ bardzo szybko i brzmi bardzo rasowo.
    To była zwykła Corolla z 1975 r. z trzeciej generacji (E30). Jednak właściciel zrobił swap silnika na 4-litrową jednostkę Toyoty V8 1UZ-FE oraz dodatkowo wrzucił kompresor. Nie wiem ile to ma mocy, ale seryjny silnik posiada 256-265 KM (290 KM z VVT-i), natomiast masa takiej seryjnej Corolli E30, to około 880 kg. Jedno jest pewne, jeździ bardzo szybko i brzmi bardzo rasowo.
    24 lutego 2014, 17:30 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 września 2013, 15:36 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)