Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 86 takich materiałów
    Ford Sierra 2.9 V6 24v – Serducho z Forda Scorpio Cosworth. Jak widać daje radę i pięknie zamiata...
    Serducho z Forda Scorpio Cosworth. Jak widać daje radę i pięknie zamiata...
    3 lipca 2014, 17:32 przez jenek56 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Audi A6 C5 2.5TDI 150KM 24V Tiptronic – Mój poczciwy samochodzik, już prawie rok ze mną. Po wakacjach dojdą felgi 18' cali, przyciemniane szyby, malowanie zacisków i inne drobne mody.
    Mój poczciwy samochodzik, już prawie rok ze mną. Po wakacjach dojdą felgi 18' cali, przyciemniane szyby, malowanie zacisków i inne drobne mody.
    3 czerwca 2014, 18:51 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Kultowe samochody – TOYOTA Supra mkIV

Toyota Supra mkIV, to sportowy samochód osobowy zaliczany do segmentu G. To czwarta generacja tego modelu, którego produkcję przedprodukcyjną rozpoczęto w 1992 roku. Seryjny montaż rozpoczęto następnego roku. Stylistyka w porównaniu do poprzednika była całkowicie zmieniona. Kształty stały się bardziej opływowe, zaokrąglone, zrezygnowano także z chowanych reflektorów. Supra mkIV występowała początkowo jako 2-drzwiowe Coupe. W 1994 roku przedstawiono wersję nadwoziową typu targa. Na rynku japońskim pod maską montowano silnik R6 3,0 l 2JZ-GE o mocy 223 KM oraz wersję turbodoładowaną 2JZ-GTE o mocy 280 KM. Odmiana eksportowa oferowała jeszcze mocniejszy silnik o mocy 324 KM. W czwartej generacji montowano 6-biegową skrzynię manualną V16x, 5-biegową skrzynię W58 oraz 4-biegowy automat A340E. Eksport zakończono w 1998 roku, a produkcję w rodzimej Japonii kilka lat później, w 2002 roku. Toyota nie przedstawiła następcy.

Lata produkcji 1992 - 2002
Nadwozia coupe
Silniki 3.0 i 24V (224KM)	
3.0 i 24V T-turbo (330KM)	
3.0 i 24V Turbo (280KM)
Skrzynie biegów manualna	
automatyczna
Rozstaw osi (mm) 2550
Długość (mm) 4515
Szerokość (mm) 1811
Wysokość (mm) 1265-1275.
    TOYOTA Supra mkIV

    Toyota Supra mkIV, to sportowy samochód osobowy zaliczany do segmentu G. To czwarta generacja tego modelu, którego produkcję przedprodukcyjną rozpoczęto w 1992 roku. Seryjny montaż rozpoczęto następnego roku. Stylistyka w porównaniu do poprzednika była całkowicie zmieniona. Kształty stały się bardziej opływowe, zaokrąglone, zrezygnowano także z chowanych reflektorów. Supra mkIV występowała początkowo jako 2-drzwiowe Coupe. W 1994 roku przedstawiono wersję nadwoziową typu targa. Na rynku japońskim pod maską montowano silnik R6 3,0 l 2JZ-GE o mocy 223 KM oraz wersję turbodoładowaną 2JZ-GTE o mocy 280 KM. Odmiana eksportowa oferowała jeszcze mocniejszy silnik o mocy 324 KM. W czwartej generacji montowano 6-biegową skrzynię manualną V16x, 5-biegową skrzynię W58 oraz 4-biegowy automat A340E. Eksport zakończono w 1998 roku, a produkcję w rodzimej Japonii kilka lat później, w 2002 roku. Toyota nie przedstawiła następcy.

    Lata produkcji 1992 - 2002
    Nadwozia coupe
    Silniki 3.0 i 24V (224KM)
    3.0 i 24V T-turbo (330KM)
    3.0 i 24V Turbo (280KM)
    Skrzynie biegów manualna
    automatyczna
    Rozstaw osi (mm) 2550
    Długość (mm) 4515
    Szerokość (mm) 1811
    Wysokość (mm) 1265-1275.
    2 czerwca 2014, 19:42 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moje niezawodne W124 – Srebrny 230E 92r.
Granatowy 300D 24V 95r.
    Srebrny 230E 92r.
    Granatowy 300D 24V 95r.
    14 maja 2014, 11:34 przez trzynastak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Vel Satis 3,0dci V6 24V –
    7 kwietnia 2014, 18:59 przez ~Pavel40 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Lotus Omega. Zapraszam do poznania tego wartego uwagi samochodu – Wrzucam bo to cudowne auto i bardzo rzadkie. 

3,6 l twin-turbo DOHC 24v – 377 KM 277 kW, 6 biegowy manual 
0-100 km/h - 5,3 s (dla porównania  Ferrari Testarossa 5,3s, BMW M5 E34 6,3s) 

Lotus Omega – Zbudowany przez Lotusa w oparciu o model Opel Omega A. Był oficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1990–1996 roku, kiedy ten tytuł przejął Brabus E V12 budowany na bazie modelu W210.

Produkowany był tylko w jednym kolorze "Imperial Green" – bardzo ciemnym zielonym, który przy prawie dowolnym kącie patrzenia wydawał się być czarny. W Polsce często określa się ten kolor "metaliczno-butelkowym"

Wyprodukowano 630 sztuk niemieckiej wersji Opel Lotus Omega oraz 320 sztuk angielskiego Vauxhall Lotus Carlton, łącznie 950 sztuk
 
Więcej info 
http://www.furious.pl/index.php/felietony/120-panteon-slaw-lotus-omega-samochod-szatana

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lotus_Omega
    Wrzucam bo to cudowne auto i bardzo rzadkie.

    3,6 l twin-turbo DOHC 24v – 377 KM 277 kW, 6 biegowy manual
    0-100 km/h - 5,3 s (dla porównania Ferrari Testarossa 5,3s, BMW M5 E34 6,3s)

    Lotus Omega – Zbudowany przez Lotusa w oparciu o model Opel Omega A. Był oficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1990–1996 roku, kiedy ten tytuł przejął Brabus E V12 budowany na bazie modelu W210.

    Produkowany był tylko w jednym kolorze "Imperial Green" – bardzo ciemnym zielonym, który przy prawie dowolnym kącie patrzenia wydawał się być czarny. W Polsce często określa się ten kolor "metaliczno-butelkowym"

    Wyprodukowano 630 sztuk niemieckiej wersji Opel Lotus Omega oraz 320 sztuk angielskiego Vauxhall Lotus Carlton, łącznie 950 sztuk

    Więcej info
    http://www.furious.pl/index.php/felietony/120-panteon-slaw-lotus-omega-samochod-szatana

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lotus_Omega
    Ford Probe – Poczciwy Ford Probe 2.5 V6 24V z 95r
Piękna sylwetka i niesamowite wnętrze.
    Poczciwy Ford Probe 2.5 V6 24V z 95r
    Piękna sylwetka i niesamowite wnętrze.
    15 lutego 2014, 0:34 przez ~Lopez | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moja Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V – Remap + przelot
    Remap + przelot
    15 lutego 2014, 15:35 przez analizator (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Jak dla mnie piękny – Silnik 24v V6 2933 cm³ wtrysk
206 KM (151 kW) przy 6000 obr/min
281 Nm przy 4200 obr/min
przyśpieszenie 0 - 100 km/h 9s
V-max 225 km/h
średnie spalanie na 100 km 10,9l
    Silnik 24v V6 2933 cm³ wtrysk
    206 KM (151 kW) przy 6000 obr/min
    281 Nm przy 4200 obr/min
    przyśpieszenie 0 - 100 km/h 9s
    V-max 225 km/h
    średnie spalanie na 100 km 10,9l
    Lincoln Mark LT – Zdjęcia mojego autorstwa. Spotkany w okolicach Szpitala Specjalistycznego w Miedzylesiu. W tle stoi Pontiac  Firebird '78
Nigdy nie widziałem tego samochodu a naprawdę zrobił na mnie wrażenie. 
Silniki: V8 5.4 24V Triton 304 KM
Napęd: AWD, RWD
Masa własna: 2645kg
Skrzynia biegów: automatyczna, 4- lub 6- biegowa 
Dł/szer/wys: 5685/2004/1867
    Zdjęcia mojego autorstwa. Spotkany w okolicach Szpitala Specjalistycznego w Miedzylesiu. W tle stoi Pontiac Firebird '78
    Nigdy nie widziałem tego samochodu a naprawdę zrobił na mnie wrażenie.
    Silniki: V8 5.4 24V Triton 304 KM
    Napęd: AWD, RWD
    Masa własna: 2645kg
    Skrzynia biegów: automatyczna, 4- lub 6- biegowa
    Dł/szer/wys: 5685/2004/1867
    31 stycznia 2014, 9:22 przez DziubeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne